Voi stna, en kai vaan ole raskaana?
Lauantaina olis pitänyt alkaa kuukautiset mutta eivät alkaneet. Yleensä mulla on tosi säännöllinen vuoto. Mutta, get this: en ole ollut lainkaan yhdynnässä tämän kierron aikana! Viime kierron aikana kyllä, suurinpiirtein ovulaation aikaan. Luulin jo olevani raskaana, kunnes menkat tuli.
Tämän kierron aikana ei olla oltu yhdynnässä, koska mulla on ollut emätinvaivaa. Ei mua muuten haittais olla raskaana, mutta kun oon käyttänyt tän kierron aikana alkoholia! En paljon kerralla, mutta oon kuitenkin. Isoin kerralla juotu erä on 1,5 siideriä ja vähän yli lasillinen viiniä...
Kommentit (8)
kiitos kakkonen! Tulee vaan heti niin hysteerinen olo, kun tosiaan mulla menkat on todella harvoin myöhässä. No, odotellaan vaan...
Ap
hae raskaustesti apteekista ja testaa. Sillä voisi saada mielenrauhaa.
hae raskaustesti apteekista ja testaa. Sillä voisi saada mielenrauhaa.
Tänään en enää viitsi lähteä, kun siis asutaan aika kaukana kaupungista. Ja voihan olla, että huomenna ne menkat sitten alkavatkin!
no ei tuollainen määrä alkoholia vaurioita sikiötä.
no ei tuollainen määrä alkoholia vaurioita sikiötä.
kuitenkin tissutellut useampana päivänä! Tuo oli vain isoin kerta-annos. Mutta tosiaan, tuskinpa olen raskaana. Ne mun edelliset menkat oli kuitenkin ihan kunnolliset.
Ap
ensinnäkin jos et ole ovuloinut lainkaan menkat myöhöstyy noin viikon, ainakin mulla...
toiseksi vaikka olisit tehnyt mitä, niin kauan kun ei tiedä olevansa raskaana eli siis menkkojen mahd. alkamispäivään asti, et pysy tekemään merkittävää tuhoa lapsellesi, se joko menee kesken tai sitten se on vielä ollut niin alussa että korjaa itse virheensä. ei syyty paniikkiin.
Mä lähden nyt pihahommiin! AV on kyllä oikeasti ihana paikka (kaikesta huolimatta), täältä saa melkein aina vastauksen.
Ap
Mut jos sulla on ollut muutenkin jotain vaivaa alapäässä, niin kai se voi tehdä myös vuotohäiriöitä.