Minne kannattaa myydä kultakorut?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Löysin siis ne kultakorut, kun kävin siivoamassa vanhuksen luona.
Ok, kivat sulle, mutta itsellä siis mm. aikoinaan lahjaksi saatuja koruja. Miksipä ei muuttaisi niitä rahaksi, millä sitten ostaa itselleen vaikka uudet sukset :)
ap
Minä vein Panttiin. Luotettava firma, josta sain ihan hyvän hinnan ja vielä joululahjan kaupan päälle. Olin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä vein Panttiin. Luotettava firma, josta sain ihan hyvän hinnan ja vielä joululahjan kaupan päälle. Olin tyytyväinen.
Tätä mietin itsekin! Vertasitko, oliko hinta samaa luokkaa kuin kultaa ostavilla yrityksillä? Vertailemisen tekee toki hankalaksi se, että hinnat vaihtuvat päivittäin. Mutta ehkä Panttikin seuraa päivän hintaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttua touhua "siivousliike" Clean Mirrorilta.
Yritin alkuun vertailla hintoja, ja näytti että jotkut firmat maksaisi jonkin verran enemmän. Mutta moni oli saanut myös aika huonojakin arvosteluja, enkä osannut etsiä sellaista, joka maksaisi hyvin ja olisi riittävän luotettavan oloinen. Voisinko luottaa punnitukseen ym. Halusin myös tukea tällaista fiksusti toimivaa pitkän linjan yritystä. T. Se Panttiin vienyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin itsekin! Vertasitko, oliko hinta samaa luokkaa kuin kultaa ostavilla yrityksillä? Vertailemisen tekee toki hankalaksi se, että hinnat vaihtuvat päivittäin. Mutta ehkä Panttikin seuraa päivän hintaa.
ap
Pantti maksaa aina ns parhaan hintaan. Jos menee huutokaupassa kalliimalla, saat heiltä rahaa. Toki menee pieni korko.
Toki voit pyytää tarjouksiaa muualta, jos joku haluaa juuri sen korun voit saada enemmän sieltä.
Ei kannata myydä. Kun pian isompi kriisi pamahtaa ja verkkoyhteydet ja sähköverkko on kolmatta kuukautta nurin, ei euroilla tee mitään, vaan kunnon kulta on kovaa valuuttaa.
Harkitsen kultaisen panssariketjun myyntiä. Miten siitä saisi parhaan hinnan? Koruna tietysti arvokkaampi kuin romukultana Mutta kuka sellaisen nykypäivänä haluaa ostaa? Muutama vähemmistöryhmä tulee ainoastaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos palauttaisit. Ovat äitini koruja.
Katso minkä karaatin koruja. Sen jälkeen lasket hullan hinnan perusteella minkä arvoisia ovat ennen kuin alat myymään.
Tosin nyt kullan hinta vaan nousee elikkä ei kannata myydä ellei ole oikeasti tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen kultaisen panssariketjun myyntiä. Miten siitä saisi parhaan hinnan? Koruna tietysti arvokkaampi kuin romukultana Mutta kuka sellaisen nykypäivänä haluaa ostaa? Muutama vähemmistöryhmä tulee ainoastaan mieleen.
Monen karaatin kultaa ja minkä painoinen?