Mitä on se miesten kaipaama huomio ja
rakkaudenosoitukset, jos se ei ole seksiä? Tätä peräänkuulutetaan tuossa toisessa ketjussa. Eikö se ole rakkaudenosoitus, että hoidetaan kotia, huolehditaan yhteisistä asioista, lapsista, tehdään asioita toisen puolesta ja iloksi? Kaikkea tätä olen tehnyt, ja sitä seksiäkin on ollut ihan riittämiin, mutta silti mies otti toisen naisen. Mitä itse olen saanut - no ehkä sitä seksiä. Ja jotain kotihommia on tehty kun pyydetään (huom, ei nalkuteta). Syynä on pettämiseen on kuulemma tämä hellyyden ja huomion kaipuu, pitää mitata miehisyyttä ym.
Itse koen että olen tehnyt miehelle paljon asioita, huomioinut häntä, yllättänyt, ilahduttanut, tehnyt hänen arkensa helpommaksi. Mutta ei se näköjään riitä. Pitäis kai palvoa hänen jumalaista miehisyyttään ja ulkonäköään tai jotain. Kertokaa nyt miehet?
Kommentit (22)
Että petttäminen on väärin. Jos on luvattu uskollisuutta, ei saa pettää. Mutta myös toinen osapuoli voi (ja kannattaa) katsoa peiliin, että miksi mies teki väärin. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, tietenkin pitäisi erota epätyydyttävästä suhteesta tai yrittää korjata se.
Mutta ihmiset ovat erehtyväisiä, joskus tunne vie mukanaan, vaikka se olisikin väärin. Tähän tilanteeseen kuitenkaan tuskin päädytään, jos se ensisijainen parisuhde on kunnossa.
Minä. Satunnaisesti suhde on ollut ihan hanurista, monta kertaa olen miettinyt että prkl kamat kasaan ja muualle. Mutta niin kauan kun hyviä päiviä on enemmän kuin huonoja niin voiton puolella ollaan. Ja on ollut vuosiakin jolloin suhde on tuntunut epätyydyttävältä.