Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikooko MIEHESI katsoa JALKAPALLON MM-KISOJA?

Vierailija
10.06.2010 |

Entä sinä itse?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion katsoa "jotain". Ei vielä suunnitelmaa, mitä se joitain on.

Vierailija
22/26 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2010 klo 16:35"]

Ensinnäkin, suhteellisuutta peliin. Kisat käydään kerran neljässä vuodessa ja ne kestävät kuukauden. Ei siis puhuta mistään valtavan pitkästä ajanjaksosta.
Jos et voi lyödä heitä, liity heihin. Mökötys ja nalkutus ei palvele ketään. Sen sijaan voisi yrittää itsekin katsoa matsin tai pari. Miehet mielellään kertovat säännöistä, joukkueen tilanteesta yms. Lisäksi kannattaa tsekkailla pelaajien ulkonäköä ;) Koodisana tälle on sitten "tekninen taitavuus", ettei tule mitään turhaa mustasukkaisuutta.
Ja jos tosiaan on niin, ettei kiinnosta, niin sitten vaan puuhailemaan omia juttuja pelien ajan. Varmasti löytyy sen verran monta hyvää romaania/leffaa, että tekemistä riittää kuukaudeksi.

[/quote]

Mä yritän joka vuosi olla kiinnostunut enkä nalkuttaa. Mutta jos esim. kysyn mikä on paitsio (en ikinä muista) se vaa tiuskii ja käskee menemään pois tai olemaan hiljaa. Kyllä tää kuukausikin on pitkä aika olla ilman munaa!!!

Vierailija
24/26 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minä, eikä avopuoliso! ONNEKSI. :) on niin boring laji minusta. Me katsotaan lätkää ja huudetaan sen mukana <3

N21 M23

Vierailija
25/26 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin kärsii, kaikki matsit seurattava, tärkeät matsit pubissa juuri tuon "tunnelman" vuoksi. Järki sanoo että suotakoon toiselle tämä ilo joka neljäs vuosi, mutta tunteet kiehuu kun ukko saapuu myöhään paikalle. Etenkin, kun mua ei oteta mitenkään osalliseksi tähän :(

Vierailija
26/26 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kumpaakaan ei kiinnosta katsoa urheilua telkkarista.