Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole ollut seksiä sen jälkeen, kun

Vierailija
11.04.2010 |

mieheni valitti monisanaisesti mulle siitä, että olin keskeyttänyt saamani suuseksin. Keskeytin sen siksi, että mies aloitti sen välittömästi vietyään lapsen vuoteeseen ja olimme lapsen huoneen oven takana olevassa huoneessa. Olisin kyllä jatkanut myöhemmin paremmassa rauhassa, mutta siihen mennessä mies oli jo haukkunut minut. Hän ei kuulemma ikinä kieltäytyisi. Minulle jäi tunne, että hän haluaa kontrolloida haluani, sitä koska minun kuuluu haluta ja miten minun kuuluu haluta. Mies pyysi myöhemmin anteeksi valittamistaan, mutta minua ei ole seksi hänen kanssaan huvittanut sen jälkeen, vaikka mieli tekisi. Kysymys kuuluukin: olenko liian herkkis?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette molemmat!

Vierailija
2/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulle.

Meillä seksin määrä alkoi vähetä jo ekan raskauden aikana. Se vaan on niin että kun se alkuhuuma menee ohi niin seksin harrastamiseen tarvii jo kasan syitä. Ei se enää ole himoja vaan välttämättömän tyydytyksen hakua ja velvoitteiden täyttämistä itseään ja toista kohtaan. Silloin sitten fiilis menee helposti jos huomaa että toisella on liian pitkät kynnet, tekee asiat väärässä järjestyksessä, jos lastenhuoneen ovi on auki, jos pyykit on silittämättä, jos sukat on jalassa tai lattialla, jos tuli ostettua kaupasta väärää maitoa.

Sitä on niin monta kertaa saanut haukut seksin harrrastusta lämmitellessään että pitää panettaa ihan aikuisten oikeesti että edes harkitsee asiaa. No tietenkin jos vaimo kulta vihjaa että tekis mieli niin sitten, mutta ei spontaanisti todellakaan, ei kekseliäästi, ei kokeiluja, ei uusia juttuja, ei tuhmia puheita, ei sitä, ei tätä...

Avioseksi on kamalaa. Oisko vähän hienoa jos menettäis seksihalunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) vaiko sittenkin :(

Vierailija
4/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, mutta mieheni on turn out. Se haisee stögikselle tai hielle, ei koskaan ihanasti partavedelle tai vaikka suihkugeelille.

Ja se haluu aina antaa mulle suuseksiä vaikken nauti siitä yhtään. Sen kieli pureutuu jotenkin syvälle kusirakkoon, eikä ympärille, alemmas, ylemmäs... se seikkailee vaan siinä kusirakon päällä, kovana, pienenä. Mieluiten tyydyttäisin itteni sen kullinpäällä ite, mutta ei pysty ku se on niin herkkä.

Joten jääkööt ilman pimsua. :P

Vierailija
5/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkei kannata mennä koskaan naimisiin :D

Vierailija
6/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miehelle antamana, mies kun haluaa munulle okei.

Vierailija
7/7 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok, mutta olen mieluummin antava osapuoli.

Laukean yhdynnässä helposti, suuseksissä vaivalloisemmin, siitäköhän johtuu.

Onneksi kukaan tähänastisista petikumppaneistani ei ole ottanut siitä ongelmaa. Eipäs, nyt kun tarkemmin mietin, yksi kyllä passiivis-aggressiivisesti mutisi jotakin ex-vaimostaan joka oli siitä kuulemma niin pitänyt. No, se oli vain yksi syistä miksi se tyyppi tuli silloin vuosia sitten jätettyä. :)