Siis muutaman tuhannen rangaistusvangin joukkio onnistuu valtaamaan miljoonakaupungin + varuskuntia Venäjällä koska viranomaiset olivat niin kännissä?
Tämähän on vielä uskomattomampaa kuin Rustin lento Punaiselle torille '87.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen että oli sovittu juttu. Jos olisi ollut tosi kyseessä, voisin kuvitella että Venäjän ilmavoimat olisivat tulittaneet Prigožhinin saattuetta.
Voi olla. Katsoivat ketkä lähtevät mukaan "kapinaan" ja heidät nyt teloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen että oli sovittu juttu. Jos olisi ollut tosi kyseessä, voisin kuvitella että Venäjän ilmavoimat olisivat tulittaneet Prigožhinin saattuetta.
Tai sitten oli liian iso kynnys ampua kotimaan kamaralla.
Tai sitten kaikki kerrottu ei ole totta? Tämän sodan outouksiin on kuulunut täysin tuulesta temmattu Venäjän vähättely ja naureskelu.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kaikki kerrottu ei ole totta? Tämän sodan outouksiin on kuulunut täysin tuulesta temmattu Venäjän vähättely ja naureskelu.
Samaa olen ihmetellyt. Miksi kukaan haluaisi kertoa menettäneensä Mariupolin ja Bakhmutin aseettomille ikikännisille zombiörkeille.
Onhan tämä keino luopua Ukrainan sodasta kun "pitää palauttaa järjestys kotimaahan...".
Asiantuntijatkin puhuvat "venäläisestä teatterista".
Jotakin sovittua peliä tässä on.
Ei silti, etteikö Prigotžin jollain tavalla oikeastikin kapinoisi, mutta jotainnmätää tuossa kuviossa kyllä on.
Eihän Putinia & co. ole näkynyt enää, lentokoneet vain lähtivät. Ehkä heistä ei enää kuullakaan mitään? Joskus palastuu että viettivät loppuvuotensa kotiarestissa Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut ainakaan sen bunkkerirunkkarin sopima asia, tuohan heikensi sen asemaa ja arvovaltaa massiivisesti. Prigozhinilla saattoi olla tukijoita armeijassa, fsb:ssä ja ilmavoimissa, siksi mitään todellisia taisteluita ei käyty. Voi olla, että uuden presidentin valinta on kulisseissa jo käynnissä.
Kaiken tämän teatterin tarkoitus oli vain siirtää Wagnerin pöpi pomo Valko-Venäjälle, lähelle niitä äskettäin siirrettyjä ydinaseita.
Se on niitä harvoja, joka ovat vaatineet niiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut ainakaan sen bunkkerirunkkarin sopima asia, tuohan heikensi sen asemaa ja arvovaltaa massiivisesti. Prigozhinilla saattoi olla tukijoita armeijassa, fsb:ssä ja ilmavoimissa, siksi mitään todellisia taisteluita ei käyty. Voi olla, että uuden presidentin valinta on kulisseissa jo käynnissä.
Ehkä Vova kuoli toissapäivänä ja nyt on tällaisen show sitä peittämään?