Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
161/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tosta otsikko kentästä ollenkaan, joskus kamalan vaikeeta laittaa siihen mitään:)

viikonloppu lähenee ihan kiitettävää vauhtia:) Miehen veli tulee käymään ja pojat laittavat (toivottavasti) auton kuntoon niin päästään ajelulle kunnon urheiluautolla:) Oon varmaan hullu, mutta musta tuntuu että ne apinoi meidän tekemisiä..!

Jotenkin ne ei ollu koskaan puhunu lapsista ennen, ja sitten kun saivat tietää, että me yritämme saada lasta, olivat he lopettaneet kanssa ehkäisyn ja yrittävät nyt myös...Tosin sain silloin viime viikonloppuna kuulla ettei tämä nainen halua lapsia! Sitten kullan veli niin mehusteli sillä kuinka he kultani kanssa rakentavat kehdot lapsilleen, ja minä kuuntelin juttua ihan ihmeissään, koska kehdon piti olla mun ja kullan projekti. Se mies osaa olla ärsyttävä! Onneksi mulla on parempi painos niistä kahdesta;) Huh, kun piti päästä purkautumaan:)

Mimmoset välit teillä on (jos meihillänne on) miehenne sisaruksiin..?:)

Vierailija
162/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultani veli ja hänen tyttöystävänsä tuntuvat " matkivan" ...Onhan kyse isoista asioista, mutta molemmat ovat niin kilpailuhenkisiä, joten en ihmettele vaikka kilpailisivat tästäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on tullu hirvee into taas ompeluun, muttakun ei ole omaa saumuria millä sais nopeesti surastua vaikka mitä, ei oo ku suorapistokone (pieni) ja äiteenluona varastossa on odottamassa mun teollinen suorapistokone, äiteellä on teollinen saumuri ja suorapisto, sen takia sielä on niin helppoa ommella kun ei tarvi koneita repiä esiin, saa vain istahtaa koneen ääreen ja painaa kone päälle:)

mä tässä oon ajatellu jos ostais veronpalautusrahoilla saumurin, ku 300e tulee mulla palautusa, niin sillä saa jo kivan koneen:)

kyllä on kiven alla ne imetysliivien olkaimissa olevat hakaset:( kangaskaupoista olen kysynyt, ja joistain imetysliivejä tekevistä liikkesitä, mutta ei:( yksi nainen sanoi että helsingissä olisi Viipurin erikoiskorsetti liike Arkadiankadulla, mutta milläs minä sinne täältä korvesta, eikä ole edes puhelin numeroa tai osoitetta sinne. jääpian imetyspaidat tekemättä:(

tai sitten pitää tehdä niitä missä on edessä vain se läpyskä.

Vierailija
164/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin sen liikkeen ja soitin sinne, herran jestas!!! 13e pari sellasta muoviklipsiä:O sillä hinnalla saa jo imetysliivitki! kauheeta kiskontaa! pitää koittaa jos jostain muualta löytäis, tai sitte ostaa vanhoja imetysliivejä ja ottaa niistä sen hakasen.

Vierailija
165/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kattoa sen lehden että millanen se paita on kun pääsen kotiin, kun oon nyt siskon luona. Ihanaa olla taas tyttöjen (siskolla siis kolme lasta) kanssa kolmistaan kun nuorin (poika) on hoidossa. Ollaan pelattu koko päivä nintendoa kun saatiin se vihdoin toimimaan.

Tuo on tosiaan niin ärsyttävää kun rollari heittää aina tuon " viiden vuoden päästä ois paremipi" kortin, jos sen se ois vaan yhen kerran sanonu niin asia ois tietty eri mutta kun joka keskustelussa se pitää heittää mukaan. *vihastunut*

Mä en tunne miehen siskoa enkä veljeä, en oo koskaan ees nähnykkaan, kun ei tuo mies oo niitten kanssa oikeen tekemisissä, sillä siskolla on lapsi mutta en muista onko se tyttö vai poika mutta noin vuoden ikäinen (kai).

Mä jätin juuri iltalukion kesken kun eise oikeen ollut mun juttu, nyt oon tässä haeskellut töitä mut tuntuu että jokaseen paikkaa vaaditaan työkokemusta..:( Ammattikoulu pitäis alottaa tammikuussa (jos nyt pääsen sinne eikä vauva ole vielä ilmottanut tulostaan)

Nyt onnistuttiin kyllä keräilemään siemeniä just oviksen aikaan, että saattaa olla että kouluun meno viivästyy..;)

Vierailija
166/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on niin rasittavaa kun useassa paikassa vaaditaan työkokemusta, mutta miten sitä työkokemusta saa jos ei saa edes töitä:O

pitää vissiin mennä ensin työkkärinkautta työharjotteluun, niin saa sitä työkokemusta. mutta nyt poika heräs pittää mennä:)

Vierailija
167/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lehti näyttää olevan anopilla lainassa :S

Kävin eilen hennesin mammavaate osastolla, voi vitsi kun ne vaatteet oli niin ihania. Varsinkin kaikki paidat ja lappuhaalarit, ne " normaalit" housut ei ollu niin kivoja :D Haluun äkkiä että voin ostaa sellasia vaatteita :) Kun ei taida olla kuin muutama paita mikä peittäis mahan kunnolla. Ostin kanssa muutes tuttipullon, sellasen missä on keltanen se " kansi" ja sitten sellanen läpinäkyvä keltanen se korkki, se huuteli sieltä hyllyltä että osta minut niin en voinu jättää sitä sinne..;)

Vierailija
168/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just ne hennesin lappuhaalarit ja yks mammapaita :).

On kyllä hyvät, aikä edes kovin kalliit.

Ostettiin tosiaan Öttiäiselle tänään pinnasänky, tai siis mummihan sen osti. mutta kuitenkin.

Vierailija
169/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut jaksaa olla kamalan ärsyttäviä:( Aamulla itte kyllä vedin pienet nokkapokat taas rollarin kanssa...Onhan se piritstävää kun saa jollekkin rähjätä;)

Mulla oli töissä meidän entinen työkaveri uudelleen palkattuna, ja tadaa! Raskaana! Olipa kamalan kiva kuunnella koko päivä sitä kuinka he eivät halua ehkä pitää lasta ja pallottelevat abortin ja lapsen pitämisen välillä:( Huomenna ois taas jaksettava sen kanssa töissä...Onneksi sitten alkaa viikonloppu ja pääsee hetkeksi taas rentoutumaan:)

Mimmosen pedin te ostitte öttikselle LaukkanenA? Me ollaan suunnitelut semmosta ovaalin muotosta, mistä saa sitten vauva iän jälkeen semmoset tuolit:)

Vierailija
170/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ovaali sänky kuulostaa kivalta ja näyttääkin varmaan tosi kauniilta :)

Mä haluan sellasen pinnasängyn että sen toisen reunan siitä saa tosi matalaksi, että voi sitten helposti nostaa vauvan viereen (jos sänky nyt tulee mein sängyn viereen).

Vierailija
171/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se maksaakin hiukka enemmän, mutta siitä on sitten hyötyä vielä jatkossa ja tarpeen vaatiessa sen saa takasin sitten sängyksi jos tarttee:) Tuolta löytyy kuva jos haluutte käydä kattomassa:)

http://www.stokke.com/product.asp?p=Sleepi&la=FI&na=FI&div=C

Vierailija
172/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin tuohon sänkyyn välittömästi ja kun näytin miehelle niin se sanoi kanssa että son hiano. Eikai haittaa jos me apinoidaan teitä ja ostetaan sellanen kanssa?? (ihan ku se tosiaan olisi pitäisi ostaa NYT :D:D )

Vierailija
173/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman punertava sänky hankittiin. Siis ns. tavallinen, pohjan saa säädettyä kolmelle korkeudelle ja laitaa laskettua. Tulee myös meidän sängyn viereen, kun meillä on 2h+kk+s.

Vierailija
174/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on niin hyvä idea että sitä voi sitten jälkeen päin käyttää tuoleina ja siihen ominaisuuteen ihastuin eniten;) Sitten siinä on pyörät niin voi kärrätä huoneesta toiseen tilanteesta riippuen:)

LaukkanenA:

tumman punertava sänky hankittiin. Siis ns. tavallinen, pohjan saa säädettyä kolmelle korkeudelle ja laitaa laskettua. Tulee myös meidän sängyn viereen, kun meillä on 2h+kk+s.

Kuulostaa kivalta:) Meilläkin on 2h+kk+s 51m2 kämppä:)

Vierailija
175/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki otin jenna_k:n kanssa vähän yhteen:) varmaan ootte lukeneetkin. siinä on mulla vaan se vika, että kun tarpeeks kauan kinastellaan, niin se pääpointti unohtuu joskus:) jenna_k:sta olen saanut sellasen kuvan, että sen on pakko saada jostain pienimmästäkin asiasta kinata, jos ei se sellasta kinausaihetta löydä, hän tekee sellaisen.

meillä on ihan tavallinen pinnasänky, teakin värinen jonka saa 3 eri korkeuteen, ja siinä on sivussa ne 2 pinnaa jotka saa pois, mutta tuossakin sängyssä on vikaa, eli poika saa yhden pinnan itse irti, tai sitten poika on vaan niin vahva:D

nyt tuli sotkan mainos missä oli 39,90e muistaakseni sellanen pieni tietokone pöytä, jus soppelin kokonen tänne:) eikä mikään kalliskaan. olis vaan saanu olla kirsikan värisiä ku meillä tuo kirsikka on päävärinä:)

Vierailija
176/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen tiedä että minkä kokoinen tää mein nykyinen asumus nyt on kun asustellaan täällä mun äidin yläkerrassa. Ja taitaa olla tuo asunto mitä katottiin niin jo mennyt, kun oisin kaverille näyttänyt niin ei ollut enää siellä nettisivuilla siitä mitään :( Oisi luullut että sieltä ois soitettu kun meidän piti mennä katsomaan sitä lauantaina :( Täytyy soittaa sinne ite huomenna. Nyt tuli kyllä aika surkea olo. No huomenna ollaan viisaampia.

Vierailija
177/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

mäki otin jenna_k:n kanssa vähän yhteen:) varmaan ootte lukeneetkin. siinä on mulla vaan se vika, että kun tarpeeks kauan kinastellaan, niin se pääpointti unohtuu joskus:) jenna_k:sta olen saanut sellasen kuvan, että sen on pakko saada jostain pienimmästäkin asiasta kinata, jos ei se sellasta kinausaihetta löydä, hän tekee sellaisen.

Se on kamalan tylsää ja musta tuntuukin että ne kaikki ärsyttävät ihmiset on liittoutunu keskenään meitä mukavia kohtaan ;D No ehkä mielikuvitus laukkaa taas hurjaa vauhtia, mutta aika samaa linjaa ne rollarin kanssa vetää...

Nyt on pakko mennä nukkumaan kun mulla on huomenna 9 tunnin päivä! Meillä on työtekijä kipeänä ja on pakko venyä kun ei noita sijaisia meillä oikeen oo:( Mutta sittenpähän alkaa viikonloppu ja rahan perässä on juostava:)

Vierailija
178/746 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis henkilökohtaisesti pidän Rollarista, vaikka joskus tainnut olla joitakin turhia väittelyitä hänen kanssaan. CHAMA on se, joka nostaa niskavillat pystyyn vain osallistumalla keskusteluun, sillä kertaakaan en ole nähnyt hänen osallistuvat keskusteluun ilman, että hänellä olisi jotain hampaankolossa.

Rollarin, Jenna_K:n ja muiden kanssa sentään välillä voi keskustella ihan asiaakin, mutta Chaman kanssa en ole kyennyt normaaliin kanssakäymiseen koskaan.

Juuri pari päivää sitten käytiin hirvittävä vänkäys yhdessä keskustelussa, jossa oli minä vastaan " koko muu demi" . Se kaikki lähti sitäpaitasi siitä, kun muut keskustelijat alkoivat vääristelemään sanomisiani ja (tahalleen) käsittivät viestini väärin. Todella rasittavaa, mutta en antanut periksi, vaikka koko keskustelu tuntui aivan turhalta. :( Sellaista se on siellä Demissä.

Ja silti siellä käyn.

Vierailija
179/746 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän rollarin ja sen tukijoukkojen (jolta se vaikuttaa, koska joka keskustelussa tulee muilta enimmäkseen vain " samaa mieltä Rollarinkanssa" jne) jutut on yleensä ihan järkeviä, vaikka en olekkaan samaa mieltä niidenkanssa. Mutta... mua rupee se ärsyttämään, kun niiden lauseet tietää jo etukäteen, niin ei se ole mieluisaa keskustelua enää.

CHAMA on kyllä sellanen joka ei osaa keskustella, en oo minäkään koskaan saanu senkanssa mitään keskustelua aikaan, vaikuttaa oikeesti jotenkin laholta.

mutta tulin vain katsomaan sähköpostin kun laitoin eileen yhteen ostoilmoitukseen, että ostan niitä klipsuja niistä imetysliiveistä, ja 3:t parit on jo tulossa, ja paljon halvemmalla kuin 13e:)

Vierailija
180/746 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins: " Kuulostaa kivalta:) Meilläkin on 2h+kk+s 51m2 kämppä:)"

Kiitos, meillä onkin aivan ihana asunto :). Valmistunut 06/05 ja ollaan siis ensimmäiset asukkaat tässä. Ja neliöitä 50,5.

Onhan tämä sinänsä vähän pieni, kun meitä on kuitenkin kohta jo kolme...

Mutta ajateltiin pysyä tässä niin kauan, että Öttiäinen tarvitsee oman huoneen, saa pikkusisaruksen tms.

Joskus oli puhetta miehen sisaruksista. Tulen heidän (4kpl) kanssaan ihan kohtuullisen hyvin toimeen...

Vähän jännittää tuleva viikonloppu, olemme menossa tapaamaan yhtä ystäväpariskuntaa huomenna, eivätkä he vielä tiedä raskaudestani..

Ei siinä muuten mitään, mutta vuosi sitten heidän lapsensa syntyi rv:llä 22 (muistaakseni) ja kuoli muutaman kuukauden päästä..

Inhottavaa kun on noin ikävä ilma, pitäisi tänään ajaa reilut 100 km Nightwishin keikalle. Onneksi mummi asuu siellä päin, joten voidaan jäädä sinne yöksi.

En muista onko tästä ollut keskustelua aikaisemmin, mutta onkos teillä muilla kuvia tms itsestänne netissä?

Kyseelepi Laukkis kera Öttiäisen 26+0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi