DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!
Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)
Kommentit (746)
Olipa ihana Nightwishin keikka perjantaina :).
Ja eilinenkin meni hyvin, vaikka aluksi pelkäsin että mitä siitäkin tule, kun ne yhdet kaverit näkee mun massun..
Mutta hyvin ne asiaan sitten suhtautuivat.
Täällä on näköjään monia hevosihmisiä. Minäkin tunnustaudun, olen ratsastanut enemmän ja vähemmän vuodesta -95. Ja muutenkin hoitanut hevosia, ajanut ravureita ym.
Tällä hetkellä hevosharrastus on lähinnä vaan valokuvaamista ja sukututkimusta.
Jospa minäkin sitten uskaltaudun tunnustamaan nikkini irc-galleriassa, kun kaikki muutkin :). Eli se on siis Mii^, ihan vapaasti saa kommentoida.
Laukkis ja Öttiäinen 26+2
Täytyy toivoa hyviä ilmoja:)
Mulla on ainut ehto miesten karvoissa se ettei niitä saa ajella/nyppiä (paitsi hiukset saa ajaa pois:)). Poikaystäväni veli ajelee nännikarvansa ja se on tosi törkeen näköstä kun ne kasvaa takas! :p Sitten en voi sietää jos miehet ajelevat kainalokarvojaan, se on musta liian naisellista hommaa:)
Öttiäinenkin oli pääsyt kuviin:) Ja teidän hääkuva oli tosi nätti:) Tulee taas hää kuumeet:)
Mä tykkään tommosista " maha-kuvista" :) Ollaan miehen kanssa juteltu että jos tehdään mun isosta mahasta (sitten kun semmonen tulee) niin semmonen kipsi:) Saa sitten ikuistettua ison mahan:)
jardins :). Olen itsekin todella tyytyväinen noihin " virallisiin" hääkuviin.
Ja tokihan Öttiäisestä täytyy olla kuvia..
Mies piti eilen illalla kättään mun vatsalla ja ihemtteli kovasti miten voin edes nukkua kun Öttiäinen potkii koko ajan ja niin kovaa. No, enhän mä voikaan. Aina kun kääntää kylkeä, kaveri potkaisee maksan tai munuaisen solmuun :)
koiranäyttelyssä ei ollut paljon schipperkejä, oliskohan olut 10, ja kaikki oli laihempia ku meijän:( meijän koira olis niiden rinnalla norsu:) vaikka norsuksi sitä kutustaanki välillä:) oikee nimi on nora, niin siitä se norsukin on tullut ja tunnistaa kyllä itsensä jos norsua huutaa.
mä en oo varmaan 15v jälkeen hevosienkans ollu tekemisissä, sitte ku muutettiin sieltä vaasasta tänne, niin jäi kaikki muukin harrastus. olis kyllä kiva käydä ratsastamassa mutta se siirtyy taas kauas, ku ei raskaana viittis mennä.
sitte karvoista:) miehellä saa kyllä olla karvoja, mutta ei nyt mitään perttu karvotusta:) enkä voi sietää jos miehellä on pitkä tukka:S tietty joillekkin se sopii, mutta ei kaikille. ja nyppimistä ja leikkaamista ei!
käytiin tänään pojankans kaverinluona jossa on 1v ja 8kk ikänen poika, mietin sielä, että oma poikahan on sitten tuollainen kun toinen syntyy, ja oli se aika " hirveetä" katsottavaa:D että sellanen hulivili ja uhmanmerkkejä olevako omakin poika on sitten.
vielä kirjoittaa tuosta Laukkasen kuvista, että mulla tuli tuosta maha-kuvasta heti mieleen, että se on tyttö:) olisinkohan mä oikeessa;)
mulla on nyt jo melkeen yhtä iso maha ku sulla LaukkanenA:) kuinkahan iso mulla on sitte ku oon viimesilläni:D nyt on tasan 17.
on viikolla 32 ja sillä ei oo mahaa melkeen ollenkaan...Se sano että sitä ärsyttää kun kaikki kommentoi hänen mahansa kokoa:( (Onneksi itse en hänelle asiasta mitään maininnu) Miten teillä mavu ja laukkanenA, tuntuuko ärsyttävältä kun teidän mahoja ihmetellään ja kummastellaan..?
jo päällä, että ei ainakaan kaupassa tai muualla ulkona mitään katseita vielä saa, kun ei maha näy sen takin alta:) mutta tänään kaveri sanoi, että ompas sun maha kasvanu:) viime raskaudessa sitä piti sellasia löysiä vaatteita, vähän niinkuin yritin piilotella mahaani, en kyllä tiedä miks:/ mutta täs raskaudes oon tykänny enemmän pitää tiukkoja paitoja:)
Mavu: kyllä mullakin on melko vahva tyttöolo...
Saas nähdä sitten että kumpi tulee.
Mä en voi sietää sitä, että kaikki tuntemattomat luulee, että musta on tosi ihanaa, jos tulee silittelemään ja ihastelemaan masua.
siis se on niiiin ärsyttävää.
pitäs muuten paikkauttaa talvirengas. Ärsyttää sekin, kun niillä on ajettu vaan n.20 km ja heti on yks puhki..
nyt on sitten taas lisätty masukuva galleriaan :).
Harmittaa kamalasti kun joutuu töihin, olisin niin halunnu olla tän päivän kotona:(
Mä vuodan nyt, menkat alko eilen illalla joten ei tarttenu mennä lääkäriin:) Olipa helpotus, että ne oli " vaan" sen kuukauden poissa eikä sitten sen enempää. Nyt päästään taas koittamaan onnea;) Se ois kamalan kiva että joulurundilla saatais kerrtoo kaikille sukulaisille että odotellaan vauvaa:)
jardins: ehkä sinänsä ihan hyvä että menkkasi alkoivat, että pääsette nyt sitten tositoimiin :)
Eikä tarvitse miettiä mistä johtuu " menkattomuus" .
Mun ei nyt tosiaan tarvitse vähään aikaan töihin mennä... Onneksi.. Olenkin ollut niin väsynyt, etten kyllä jaksaisikaan.
Huomenna olisi sitten lääkärineuvola...
jippiiii!!! täälä on satanu ensilumi:D mentiin jo puoli 11 pihalle pojankans, ja tultiin hetkisitte sisälle. on se vaan niin mukavaa tuo kun tulee lunta:) vaikka ainoa miinus tulee siitä, että joutuu pojan pukemaan niin paksusti, ja siinä ittellä hiki valuu ku on saanu sen puettua.
onneks jardins alkoi ne menkat:) ootteko muutes kukaan kokeillu niitä ovistestejä? onko ne kuinka toiminu jos ootte?
meillä on tuola neuvolassa nyt ollu hetken aikaa mieslääkäreitä:( ja mä en yhtään tykkää! kaks kertaa elämäni aikana oon ollu mies gynellä, ja eka oli kauheen kovakouranen, ja siitä sain traumoja.
Mä olen miettinyt että jos kokeilis noita mutta en oo vielä ainakaan " ehtinyt" , täytyy nyt kattoa jos vaikka ois tässä kierrossa tärpänny.. Mut kai sitten jos tässä ei nytten tän vuoden puolella tuu plussauutisia niin ostetaan tollanen ovistesti.
Aivan ihana tuo laukkiksen maha *tahtoo kanssa*
Ja onnistuihan lopulta tuo kirjautuminen sisään
Mutta sainhan viimeinkin seuraa tännekin! Alkoi jo olla orpo olo...
Tulihan niitä aina tuolla Demissäkin ladeltua mutta ne katoilivat aina sensuurin ja uusien keskustelujen tulvan myötä.
Aloitan:
Olen 22-vuotias, samanikäisen poikaystävän kanssa pian yhteen muuttava yliopisto-opiskelija. Häät luvassa kahden vuoden päästä juhannuksen aikaan ja vauva kunhan saadaan taloudellinen tilanne tasapainoon. Triplailen siis :)
Minä pian 20, elän avoliitossa mieheni kanssa (okakuusta 2004 asti), kihloissa elokuusta 2004 ja häät tulossa joulu-tammikuussa (05-06). Ja ensi tiistaina alkavat varhaiskasvatuksen opinnot!
Oilpa kyllä pätevä kuvaus. Onkohan nuo vuosiluvut aivan tarpeellisia? :O
ilmoitustaulurakenne puurakenteen sijaan. Minusta keskustelua on helpompi seurata niin.
Itse myös, pääaineena yleinen kasvatustiede. Kiinnostaisi tosin ehkä eniten tuo erityiskasvatustiede.
Tullaan siis vasta ensi kuun puolella takaisin :) Mennään luoteis-Espanjaan, ettei oo mikään rantaloma luvassa. Tehdään vaelluksia vuorille, jonain päivänä vuokrataan auto ja hurautetaan päiväksi Portugalin puolelle ja sitten tietysti tutustutaan kaupunkiin, shoppaillaan ja syödään joka päivä ravintoloissa. Mums, nam, jee!
Karvoista: mulle passaa niin karvaton kuin karvaisempikin vartalo, mutta yhdestä asiasta ole ehdoton: hiukset on oltava päässä. Minusta kalju on tosi ällö miehellä.