Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
221/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauva meille on tulossa 4 vuoden sisällä!

Vierailija
222/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikielellä lastentarhanopettajaksi valmistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

demimammat ja vauvakuumeiset? Jäätiinkö ainoiksi? :O

Vierailija
224/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin järkeväähän se vaan on odottaa että kaikki on valmiina pienokaisen tulla :)

Vierailija
225/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä asioita koemme tärkeiksi tulevan/olevan lapsen kasvatuksessa ja noin päin pois. Ei siis mitään koko kasvatuksen kuvausta vaan sellaisia pieniä juttuja mitä koemme tärkeiksi: arvojen ilmentymiä ja itselle tärkeitä asioita.

Vierailija
226/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä jaksa neljää vuotta odottaa, silloin se lapsi tulee tietty aiemmin :D

Mutta vakavasti ajateltuna, olisihan se hyvä että edes toisella meistä olisi työpaikka ennenkuin vauva tulee taloon. Kyllä sitä pienelläkin elannolla pärjää, mutta aina parempi, jos ei aivan tarvitsisi kärvistellä.

Mies 24 ja valmistuu kahden vuoden sisällä. Jos saa heti töitä valmistuttuaan, niin ei tarvitse odotella sitä vauvan tekoa kovin pitkään. Ja kuten sanottua, vähemmälläkin pärjää, mutta ei rahasta ole koskaan mitään haittaa ollut :]

Vierailija
227/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää että lapset omaksuu mulle tärkeän kierrätysaatteen ja luonnon kunnioittamisen. Pienenstä asti viedään lapsia Lappiin mökillemme ja muutenkin tunturiin vaeltelemaan. Opetan lajittelemaan roskat ja vastustamaan turhaa krääsää.

Meille ei muotileluja tule kuin poikkeustapauksissa, eli lapsi saa viikkorahoistaan säästää nimellisen summan ja odottaa muutaman kuukauden ennen lelun hankkimista todistaakseen todellakin haluavansa sen.

Tuen lastani hänen valitsemassaan harrastuksessa ja kannustan liikunnan ja taiteiden pariin.

Lapset " joutuvat" kulkemaan suurimmaksi osin kirpparivaatteissa. Kyllä sieltä löytää merkkikamaakin :)

Tässä nyt jotain. Saattaa olla liian korkealentoista ja vaikea toteuttaa mutta se nähdään sitten!

Vierailija
228/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mietitty näitä asioita paljon. Minulle ja meille perhe on tärkeä yhteisö, jota aiomme vaalia ja aiomme osoittaa lapselle, ettei turvallisempaa ja luotettavempaa paikkaa ole maailmassa kuin koti. Aion silti olla jämpti mamma. Kyllä se on vanhemmat, jotka määrää tahdin arjessa!

Arvostan kovasti käytöstapoja ja lapsi tulee kyllä oppimaan ne varhaisessa vaiheessa. Liika ankaruus kuitenkin jätetään muille vanhemmille, lapsi on kuitenkin lapsi ja lapsen kuuluu saada elää lapsen elämää. En siis aio kasvattaa lapsistani pikkuvanhoja, mutta opetan kuitenkin perinteisen kohteliaan käytöksen ynnä muun vastaavan.

Nyt ei tule muuta mieleen, mutta avaudun kyllä, jos löytyy jotain aiheeseen liittyvää muistisopukoista.

Vierailija
229/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mäki pääsin tänne rekisteröitymään:) sais tääläki olla niitä hymiöitä niinku kaksplussan sivuilla.

eli mä oon 21v ja mieheni on 23v(piti oikee miettiä:) ja poikamme on reilun viikon kuluttua 1v, toinen vauva tulossa helmikuulla, tarkkaa laskettua aikaa ei vielä ole, mutta senkin saan tietooni 2vko kuluttua.

Vierailija
230/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin löytävät tänne :)

Saas nyt näkkee millaista keskustelua tänne saa aikaiseksi, vai löytyykö täältäkin pian trolleja tai muita jotka häiritsevät asiallista keskustelua :/

Vierailija
231/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai sitten muut demiläiset kuumeilijat eivät löydä tänne, pitää vähän väliä ilmoittaa sielä tästäkin paikasta:)

tultiin hetkisitte kaverinluota, hänellä on 3v poika ja 3kk ikäinen tyttö, oon tainnu mainitakki heistä demissä, mutta taisin muistaa tuon tytön iän väärin. oli kyllä NIIN ihanan pieni vauveli, ei edes osannut itkeä raukka, sellaista pientä kitinää vaan, voiku tuo meijänki jätkä vaan kitisis:)

Vierailija
232/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä itselläkin tuo kuume vain nousta. Olen niin perhekeskeinen ja " pikkuvanha" (:D) että en kokisi jääväni mistään paitsi, jos alkaisimme lapsen tekoon tässä vaiheessa elämää, päinvastoin!

Mutta yritetään silti vielä hieman toppuutella tätä lapsentekohommaa. Kyllä niitä ehtii vaikka vielä 15 vuodenkin päästä tehdä (en kyllä mistään hinnasta odottaisi 35-vuotiaaksi ensimmäisen lapseni tekoa, mutta...)

Vierailija
233/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset sanoo että, kyllähän sitä kerkee opiskella ja tehdä töitä vaikka loppu elämän, mutta lapsia ei voi tehdä kuin tiettiynä ikävuosina:) enkä itsekkään varmaan olisi 30 tai siitä ylöspäin jaksanut olla näin hyvin pojankanssa, on se kyllä kieltämättä välillä erittäin rankkaa, varsinki nyt kun väsyttää jatkuvasti raskauden takia, eikä millään voi mennä nukkumaan silloon ku haluaa:(

Vierailija
234/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran olen demissä pyörinyt.

Rv:t nyt 17+3.

Olen 19, mies 22.

Ensimmäinen lapsi, toinen raskaus.

Vierailija
235/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinhän mäkin tänne. Oon täällä joskus käynytkin, mutta oon todennut tuon vauvat.net:in paremmaksi (käykää sielläkin, jos kiinnostaa.)

Sain hetki aikaa takuta ton nimimerkin takia, kun kaikki nimimerkit oli muka jo käytössä (?)

Eli siis minä olen Sepultura, 18v. (tammikuussa 19 :D) ja poikakaverini on 20 (täyttää heti mun perään 21v.)

Yhdessä ollaan oltu pian kaksi vuotta ja siitä asuttu pian vuosi yhdessä. Kihlauduimme myös juuri. Häiden ajankohtaa ei vielä tiedetä, mutta tässä 2-3 vuoden sisällä varmaankin.

Tässä yhdessä asumisen myötä ja on vauvakuumekin pahentunut jo sen verran pahaksi, että heitän kohta pillerit nurkkaan! :D Mulla on enää yksi liuska jälkellä ja sen syön ja sen jälkeen katsellaan mitä tehdään, mutta pillereitä en enää syö. En muutenkaan niitä tarvitse.

Koulua vaan olisi vielä jäljellä 1,5v. Ensi vuoden joulukuussa valmistun lähihoitajaksi. Poikakaverini valmistuu keväällä.

Vierailija
236/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinhän mäkin tänne. Oon täällä joskus käynytkin, mutta oon todennut tuon vauvat.net:in paremmaksi (käykää sielläkin, jos kiinnostaa.)

Sain hetki aikaa takuta ton nimimerkin takia, kun kaikki nimimerkit oli muka jo käytössä (?)

Eli siis minä olen Sepultura, 18v. (tammikuussa 19 :D) ja poikakaverini on 20 (täyttää heti mun perään 21v.)

Yhdessä ollaan oltu pian kaksi vuotta ja siitä asuttu pian vuosi yhdessä. Kihlauduimme myös juuri. Häiden ajankohtaa ei vielä tiedetä, mutta tässä 2-3 vuoden sisällä varmaankin.

Tässä yhdessä asumisen myötä ja on vauvakuumekin pahentunut jo sen verran pahaksi, että heitän kohta pillerit nurkkaan! :D Mulla on enää yksi liuska jälkellä ja sen syön ja sen jälkeen katsellaan mitä tehdään, mutta pillereitä en enää syö. En muutenkaan niitä tarvitse.

Koulua vaan olisi vielä jäljellä 1,5v. Ensi vuoden joulukuussa valmistun lähihoitajaksi. Poikakaverini valmistuu keväällä.

Vierailija
237/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
238/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän en saa veistiä perille?? :O

Vierailija
239/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa kiva, kun oikein kolme kertaa tuli viesti. Meneepähän asia perille :D

Vierailija
240/746 |
24.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan se kolmena kappaleena:)

tässä oon nyt pian kaks tuntia miettinyt ja kattellut netistä minkälaiset tuplarattaat sitä hommais, kun esikoinen on kuitenki vielä niin pieni, että ei jaksa kävellä vielä pitkiä matkoja, ja toista lasta kuitenkin haluan pihalla nukuttaa ja kävelyllä käydä päivittäin, ihan vaan tulevien kilojenkin takia:D sekä tietysti tuo kirppu koira jota joutuu lenkittämään joka tapauksessa.

kello vaan menee eteenpäin, eikä millään malttais mennä nukkumaan:/ mutta kaippa se on pakko. öitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme