Mikä on näppärin keino kohottaa pitkiä hiuksia tyvestä?
Vaihtoehtoina permanentti tai joku nopea jokapäiväinen kotikonsti...
suoristusrautako, tupeeraus vai joku muu?
Mitkä aineet parhaita käyttää, ettei rasvoita liikaa?
Kannattaako hoitoainetta käyttää kuin latvoihin?
Kommentit (22)
Sexy Hair -merkkinen Backcomb- eli tupeerausneste, tuossa kuva: http://www.epinions.com/reviews/Big_Sexy_Hair_What_a_Tease_Backcomb_in_…
Ihan loistava tuote! Minulla on klassinen suomalainen hiuslaatu, eli ohut, lasimainen ja takuuvarmasti lättänä. Mitä pidemmät hiukset, sitä lättänämpi ja lehmännuolema.
Kampaaja laittoi minulle tuota tukkaan. Otti sellaisia rentoja, useamman sentin osioita, suihkautti ainetta tyveen ja nosti suortuvan hetkeksi pullon päälle (siis käytti pulloa kuin papiljottia, muttei kietonut hiusta, antoi vaan kulkea pullon kaarevan pinnan yli). Sitten seuraava osio. Lopuksi vähän pinnan siloittelua ja sormin saattoi vielä muokata.
Kaksi minuuttia ja mulla oli elämäni ekaa kertaa tyvikohotus ilman tupeerausta tms. aikaa vievää laittamista tai laitteita! :D Arvatkaa vaan ostinko tuon putelin heti, vaikka hinta oli katkera, noin 25 e. Seuraavanakin päivänä tukka oli pöyheä ja sormilla pikkaisen juuria pörröttäen sai pöyheän kampauksen.
että tuo on siis tupeerausneste ja jos tykkää tupeerata, niin tuolla saa tosi hyvän pohjan. Mutta ei siis ole pakko tupeerata, tulee nostetta ilmankin!
kreppaus myös. Isot tarrarullat toimii. Onko poissuljettua kerrostaa päällimmäisiä hiuksia? Silloin ne kevenee huomattavasti ilman taikatemppuja.
pää alaspäin ja hiustenkuivaajalla. sitten lakkaa ja vaahtoa tietty.
...perussuomalaista laatua oleva tukka. Oon kokeillu kaikkea ja aina se sitten loppujen lopuksi lässähtää... Nykyään mulla on sineteillä laitettu tuuhennusta yhden hiusnipun verran. Mielettömän hyvä! Ei muuta kuin harjaa näyttää:) Hiukset maksaa alle 50 ja tuttu kampaaja laittaa tunnissa edullisesti. Kestää yleensä 4-5 kuukautta. Suosittelen!
Onko tuotteessa aerosolia?
Ajattelin tilata tuota "ihmetuotetta" =) netistä halvemmalla ja voi olla etteivät toimita jos sis. aerosolia
Kiitti vastauksesta!
että mistä tuota sexyhair -tuotetta voisi ostaa tai tilata Suomesta? Mulla ei ole luottokorttia.
(tavallisella kreppiraudalla ei saa yhtä hyvin)
mun mielestä kätevä, kun muutaman kerran käyttää, ei mee sitten enää edes kauaa kun käy tukkaa läpi. Itse en edes kreppaa kaikkien hiusten tyviä, vaan vähän sivuilta ja takaa. Kestääkin pari päivää kuohkeana.
liukas tukka eikä pää alaspäin föönaus+muotovaahto kauaa pidä tukkaa pöyhkeänä. Samoiten on fööniin semmoinen piikikäs pyöreä mikälie minkä pitäisi tehdä tukasta tuuhean näköinen, ei toimi.
Tukka lässähtää tupeerattunakin nopeasti.
T:Se kreppiraudan käyttäjä.
Mistä kampaajalta tuota ainetta voisi ostaa,
itselläni samanlainen ongelma hiusten kanssa.
Mulla on kampaajalta ostettua ainetta myöskin pitkille hiuksille, joka antaa tuuheutta ja runsautta hiuksiin sekä ryhtiä ja tyvikohotuksen. Merkki on 4R eli four reasons. Pullossa lukee: tyvikohottaja.
Aine laitetaan kosteisiin hiuksiin. Olen sitten föönannut tai muotoillut (juuresta ja latvoistakin) ilmakihartimella. Olen ollut aineeseen tyytyväinen!
Niin - ja mulla on kerroksittain leikattu pitkä tukka.
Tyveen muotovaahtoa tai kampausnestettä (esim. Wellan High Hairin Crystal).
Hoitoainetta ei kannata laittaa tyveen.
T:kampaaja
kannattaa käydä kysymässä oman paikkakunnan kampaamoista. todennäkösesti löytyy jo melkein kaikkialta. Ja mulla maksoi 18e, että näköjään on hinnassa eroja..
Kuinka usein pesette hiuksia?
Tai joka toinen päivä, riippuu miltä tuntuu.
T:Se kreppiraudan käyttäjä
Toisinan käytän suoristusrautaa, jolla myös saa tyven päänahasta koholleen.
Hoitoainetta käytän shampoopesun jälkeen. Kannattaa huomioida, että monet hiustuotteet tekevät tukasta painavan, jolloin se ei kestä kohollaan varsinkaan kosteassa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2010 klo 19:53"]
[/quote]
Tottakai tehoaa:D
Kuivashampoo. Saa ryhtia ja rakennetta. Esim. Tigilla ja Klippoteketilla hyvia. Vahentaa myos hiustenpesun tarvetta. Suihkauttaa tata tyveen, hieroo lapi, toimii!
niin, että kreppaan juuresta. Ei siinä kauhean kauan mene. Hiuslakkaa päälle. Hoitoainetta vain latvoihin.