Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus tekee minut sairaaksi

Vierailija
09.04.2010 |

En tiedä mitä tehdä. Ajattelen vain häntä. Mies on mun oman mieheni kaveri, eli mitään ei todellakaan voi eikä saa koskaan tapahtua, vaikka arvaan, että hän on myös minuun ihastunut. Hän ei koskaan tekisi aloitetta enkä minäkään, ja syynä on minun mieheni.

Miten voin ihastua näin hulluna, vaikka olen onnellinen suhteessani? Viime viikolla elämäni oli vielä täydellistä, viikonloppuna tapasin tän toisen miehen (enkä edes ensimmäistä kertaa ja kaiken lisäksi mieheni seurassa) ja nyt olen ihan sekaisin. Mieskin on huomannut, että jotain on. Haluaisin vaan nähdä sen toisen miehen pian uudestaan, mutta seuraavaan kertaan on varmasti viikkoja, ellei kuukausia tai vuosia. Voi itku!

Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän sun tunteen, pysy vaan housuissas, ei kannata mennä tekee mitään. Ihastuksia tulee ja menee vaikka rakastatkin omaa miestäs. Voithan vaan nauttia fiiliksestä mutta älä tee mitään mitä kuitenkin katuisit myöhemmmin. Ei se ole sen arvoista.

Vierailija
2/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkomielle tuosta miehestä, sitä kai tarkoitat? En tiedä onko kaikki ihmiset tällaisia, mutta itse olen aina ihastuessani täysin sen toisen pauloissa ja ajattelen vain häntä.

Onneksi se mies ei tiedä, miten hullu olen. Haluaisin silti että me tavattaisiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 jatkaa: sama vika täällä. Tuun hulluksi jos se ei ole koko päivänä laittanut mitään viestiä. Iltaisin mietin vaan häntä enkä saa unta. :(

Vierailija
4/4 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis lähettelette viestejä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan