Miten te kehtaatte suositella karppausta
Järkyttävää miten ette ajattele ollenkaan terveellisiä elämäntapoja. Haluatte pilata muiden ihmisten terveyden tuollaisilla huuhaadieeteillä. Ja se karpit.net -sivusto minkä linkkiä tänne pasteilette - milloinkahan sivujen tekijät joutuvat edesvastuuseen tuosta rasvadieetin ylistämisestä ja ihmisten terveyden pilaamisesta.
Kommentit (264)
Itse en koskaan ole syönyt paljon karkkia/pullaa yms normaalisti lihottavaa. Omat liikakiloni ovat tulleet osittain hormonien aiheuttamina. Aiemmin kokeilemillani laihdutuskonsteilla en ole kiloja saanut pois. Nyt saan, en voi valittaa.
on täysin turhaa keskustella ennakkoluuloisten ihmisten kanssa joilla ei ole _tietoa_ asioista, ainoastaan mutut ja luulot jyllää :) Tässäkin ketjussa on ne samat jutut: rasva lihottaa, puutostiloja tulee kun ei mätä hiilihydraatteja jne jne..
Perheessä ainakin missä minä asuin oli aterioiden pääpaino aina kalassa, kanassa tai lihassa, sekä kasviksia oli aina runsaasti tarjolla, kuin myös salaatteja. Vaaleaa leipaa oli kyllä aina tarjolla, mutta kyllä se toimi ihan sivuosassa. Minun perheeni söi oikastaan aika karppisuuntaisesti, ja uskon heidän edustavan perusitalialaista perhetta ja heidän tapaansa syödä.
Vierailija:
Perheessä ainakin missä minä asuin oli aterioiden pääpaino aina kalassa, kanassa tai lihassa, sekä kasviksia oli aina runsaasti tarjolla, kuin myös salaatteja. Vaaleaa leipaa oli kyllä aina tarjolla, mutta kyllä se toimi ihan sivuosassa. Minun perheeni söi oikastaan aika karppisuuntaisesti, ja uskon heidän edustavan perusitalialaista perhetta ja heidän tapaansa syödä.
ja karpit.net yms. huuhaasivustot tienaa tyhmien ihmisten rahat taskuunsa.
Toistan kysymykseni; mitä lapseni voi saada riisistä ja perunasta mitä hän ei saisi laadukkaammin parsasta, kukkakaalista ym. luettelemistani ruokaaineksista?
Lastelääkärillämme ei muuten ollut huomauttamista ruokavaliostamme, mutta sinulla siis on?
Syötkö sinä pyttipannua päivittäin tai edes viikoittain?
Vierailija:
Jaha missäs pasta ja pizzat?
Pastaa kylläkin joskus, lähinnä viikonloppuisin jolloin syötiin muutenkin " raskaammin" .
siis meillä syödään nyt normaalia ruokaa. ts. kinkkukuisausta koska se on helppo ja sitten jauhelihakiusausta ja sitten ehkä kiusausta. Nämä kaikki karppaajat eivät siis tavoittelekkaan ketoosia?
miksi kutsutaan sitä miten " tavalliset" ihmiset syövät: valmisruokaa, pitkälle käsiteltyjä ruoka-aineita, älyttömät määrät valkoista puhdistettua vehnäjauhoa ja sokeria, huonoja rasvoja jne jne.. Mun mielestä tuo " huuhaa" on hyvin lähellä sitä mitä ihmiset ovat syöneet aikaisemmin.
Kyllä Italiassa vaan paljon pastaa vedetään, samoin kuin Suomessa perunaa.
olen asunut täällä 16 vuotta, joten " jotenkin" tiedän missä mennään..
Ei taatusti menisi karppaus täällä läpi! Ja kansa on huomattavsti hoikempaa kuin tanakat suomalaiset....
Vierailija:
Toistan kysymykseni; mitä lapseni voi saada riisistä ja perunasta mitä hän ei saisi laadukkaammin parsasta, kukkakaalista ym. luettelemistani ruokaaineksista?
Lastelääkärillämme ei muuten ollut huomauttamista ruokavaliostamme, mutta sinulla siis on?
Luettelin jo kahteen kertaan mitä tarjoan lapsilleni riisin ja perunan sijaan, nyt en jaksa sitä enää tehdä, mutta voisitko sinä jo puolestasi vastata minun kysymykseesi joka siis alkoi " mitä lapseni saa riisistä..."
Onko sinun mielestäsi riisin ja perunan ainoa vaihtoehto rasva? Etkä sinä tunne ja tarjoa omille lapsillesi juureksia, vihanneksia, salaatteja, marjoja, papuja?
Vierailija:
Luettelin jo kahteen kertaan mitä tarjoan lapsilleni riisin ja perunan sijaan, nyt en jaksa sitä enää tehdä, mutta voisitko sinä jo puolestasi vastata minun kysymykseesi joka siis alkoi " mitä lapseni saa riisistä..."
Onko sinun mielestäsi riisin ja perunan ainoa vaihtoehto rasva? Etkä sinä tunne ja tarjoa omille lapsillesi juureksia, vihanneksia, salaatteja, marjoja, papuja?
sipsejä, karkkia, ranskalaisia... samoin kuin skandinaavit?
En todellakaan tiedä, siksi uteliaana kysyn. Näin ummikkona
oletan, että kasviksia menee kyllä paljon oliiviöljyn kera...
En ymmärrä itse miten joku on sitä mieltä että peruna on terveellisempää kuin kukkakaali?
Minä syötän omille lapsilleni kyllä riisiä ja perunaa ja annan leipääkin.
32
lisäksi parsan ym sisältämä hiilari on ns. hyvä hiilari.
Mitä tärkeää on riisissä ja perunassa mitä hän ei saisi kukkakaalista, parsakaalista, kesäkurpitsasta, pavuista ym.?