Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?

Vierailija
03.06.2005 |

ja luulin, että suomenruotsalaiset on ihmisiä.

Kommentit (669)

Vierailija
81/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMAT äivät tarkoittavat sitä aikaa, jolloin EI PITÄISI tulla raskaaksi. Luotetaan ns. varmoihin päiviin ehkäisykeinona.

Vierailija
82/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkyt ja risat, heh ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että vauvalle jää napanuorasta lyhyt pätkä siihen masuun syntymässä roikkumaan. Ajattelin aina, että se vain katkaistaan kerralla pois ja siinä se napa sitten on.. Järkytyin kun näin ekaa kertaa vauvan, jolla oli ruskea ja kuivuva napanuora mahassa. :D Tyhmiä riittää...

Vierailija
84/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän samaan asiaan liittyen, olen vasta aikuisiällä oppinut ymmärtämään ja kuulemaan mitä ihmeellisimmistä maista!

Pitkään kuvittelin tietäväni ne kaikki. Ja varmaan vasta kaksikymppisenä todella ymmärsin, että Afrikka on maanosa ja ne kaikki pläntit kartalla ovat eri maita! Olin kuvitellut, että ne ovat tyyliin osavaltioita, kuten Jenkeissä.

Vierailija
85/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä ihmetellyt kuinka mielestäni tuoksuin oudon makealle ja oli nihkeä olo. vauva oli ehkä 5 päivää vanha ennenkuin tajusin että valun maitoa aina jos kumarrun. tai en se edes ollut minä kun huomasin tuon, isäni oli kylässä ja huomautti että rouvan paita taitaa olla märkä. en ollut huomannut mitän, kun olin siihen asti käyttänyt vaaleita paitoja ja oli tumma paita ekakertaa päällä...

Vierailija
86/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En VIELÄKÄÄN ymmärrä tätä. USA:lla on yksi presidentti. Hän hallitsee P-Amerikkaa, mutta hallitseeko myös etelää?

E-Amerikka on maanosa, niinkuin Eurooppa. Koostuu eri maista, kuten Brasilia, Argentiina, Chile jne. USAn presidentti hallitsee siis vain USAaa...

Vierailija
87/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli lapsena kerrottu, että ambulanssi sammuttaa hälytysäänet aina vähän ennen sairaalaa jotta sairaalassa hoidettavana olevat hullut eivät sekoaisi äänestä. Aika pitkään aikuisiällekin tarina meni läpi.

Ja kun perheemme kissa jouduttiin lopettamaan, sanottiin että se lähtee Keuruulle (eikä siis tapeta). Keuruusta ei ole tästä syystä kovin positiivista mielikuvaa.

Vierailija
88/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sen olevan joku sairaus. Työkaverilta kysyi, että mikä sairaus se on. Ette usko kuinka mulle naurettiin. Lyhenne tarkoittaa erikoismaksuluokan potilasta.

Vierailija
89/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero on/mistä erottaa kimalaisen, mehiläisen ja ampiaisen? Kimalainen on se iso karvanen? Mikä niistä pistää?

Vierailija
90/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aikuisenakin, et vesakot on jotain pieniä eläimiä, jyrsijöitä lähinnä. Ja olin aivan järkytyksissä, kun joka vuosi suoritettiin vesakkomyrkytyksiä ja vielä lentoruiskutuksia. Meinasin vielä ruveta puuhaamaan jotain vesakkojensuojeluyhdistystäkin. Oikeenko vaahtosin tästä asiasta, niin mulle selitettiin, että ne vesakot tarkottaa vaan jotain pajupuskia peltojen yms.ojissa. Tavallaan niin kuin helvetin isoja rikkaruohoja. Silloin toivoin, että maa nielis...

Vierailija
91/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän päivään asti että USA on amerikan pääkaupunki

Vierailija
92/669 |
03.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joskus katsoin peilillä itseäni ja ihmettelin sitä pientä reikää... Ja hokasin miksi virtsanäytteen ottaminen onkin ollut vähän hankalaa kaikki nämä vuodet. Ja hei, mä olen opettaja! Että se siitä ala-asteen opiskelusta, kun nää asiat pitäis itse osata opettaa toisille. Mutta nytpähän tiedän!

Vierailija
93/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tiedä, miten voi päästä erikoismaksuluokan potilaaksi.

Vierailija
94/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieheni tässä taannoin hauskuutti minua lapsuuden toilailuillaan, ja kertoi kuinka hän oli aina pienenä kuvitellut, että WC-pytty on oiva paikka leikkiä tulitikkuleikkejä, kun vessan vetää, niin tulihan tietysti sammuu, kun putket on kokoajan täynnä vettä! oikein nauraa rätkätti omalle tyhmyydelleen, ja minä pohdin niin ettei veri meinannut kiertää päässä!

Mies sitten naurunsa lomassa katsahti minuun toivoen jonkilaista ymmärryksen pilkahdusta, ja minä sitten fiksuna tyttönä kysyin, että eikö ne muka ole täynnä vettä kokoajan?

Mies oli hetken hiljaa ja sanoi että ei tietenkään, se säiliöllinen mikä vedetään sinne altaaseen siitä nupista painamalla/vetämällä on ainoa vesi, ja putket on muuten tyhjät....

Arvatkaa hävettikö? Sentään naimisissa kolmatta vuotta putkimiehen kanssa....

Vierailija
95/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maito tulikin kuin suuttimesta eikä yhdestä reiästä kuten olin siihen asti luullut - hetken luulin olevani joku luonnonoikku! Ja opin tuon än yy tee -jutun vasta tästä ketjusta ;D Vaikka tiesin sentään mistä lyhenne 3M tulee, akateeminen koulutus ja ikää melkein 40v

Vierailija
96/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Epätoivoisesti koettaa pitää kiinni vanhasta käsityksestä....*

Vierailija
97/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea Huvustadbladetia. Sen verran pohjosessa asun, ettei lehti oikein ollut tuttu ja ihmettelin muille ryhmäläisille että " ompa tässä lehdessä paljon juttua Suomesta..."

Vierailija
98/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meilläkin vedetään jatkuvasti. Pitäiskö sen yhden huuhtelun viedä paskat käsittelylaitokselle asti vai? Jääkö ne kuiviin putkiin pötköttelemään?

Vierailija
99/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä laulussa " tsuida duida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla..." että se on napa kiven päällä eikä napakiven päällä. Ooon aina luullu että on joku napakivi. nyt kun lauloin sitä omaalle lapselleni ymmärsin että siinä on semmonen juju että kun on napa kiven päällä niin ei tavallaan oikeesti ui. :D

Vierailija
100/669 |
04.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vielä viime vuonna, että Parkano on Helsingin naapurikunta.. Eipä ihan olekaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän