Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?
Kommentit (669)
Paska menee yhdellä huuhtelulla lähinpään likavesikaivoon, koska putket ovat tavallaan " liukumäkeä" koko matkan.
Ei ole kuulemma koskaan kuitenkaan joutunut kakan koko reissua matkustamaan, mutta pääpiirteittäin niin, että pytystä likakaivoon, likakaivosta viemäriverkostoon, verkostosta käsittelylaitokselle.
Selvittikö?
venäläiset sanotaan:venäjäläiset!
Luulin, että dumble karkissa lukee dummel.
En tiennyt mitä alkovi tarkoittaa.
En nyt äkkiseltään muista muita, mutta esim. sanonnasta " Rohkea rokan syö" luulin, että on olemassa joku henkilö, mahdollisesti joku myyttinen sankari, jonka nimi on Rohkea Rokan. Olin lähemmäs parikymppinen, kun hokasin, että rokan on taivutusmuoto sanasta rokka.
ettei viemärin hajut tulis sinne vessaan. Siinä on vettä viemärin ja huoneilman välillä eikä ne hajut tuu veden läpi. Elikkäs vesi on siinä lukkona.
TODELLA harhaanjohtavasti laitettu ;)....
Alkuperäinen 3M-ihmettelijä
alko taas meneen niin asian viereen.. ;)
Mutta hei, opin tästä ketjusta nyt jotain tosi noloa! :D
En minäkään ole tiennyt, että TUTTI FRUTTI on " kaikki hedelmät" tai vastaavaa, vaan olen ajatellut sen olevan vähän niinkun joku tuotemerkki, mutten ole koskaan tullut ajatelleeksi, että tutti frutti nimisiä tuotteita on monilla eri firmoilla, joten sinänsä se ei edes voi olla mikään tuotemerkki.. :D
ja toinen osui silmään, myös minä olen laulanut NAPAKIVEN PÄÄLLÄ.. ja luullut, että on olemassa NAPAKIVI! :D
Nyt lopetan tän ketjun lukemisen, tässähän huomaa olevansa ihan sivistymätön!!
Ei ihmekään, että naiset vetää kaikkea typerää vessanpöntöstä alas ja ihmettelee sitten kuinkas se meni tukkoon. Niissä putkissa on vettä vain HUUHTELUHETKELLÄ! Tämä on tuskattuva ketju. Näin paljon tyhmiä ihmisiä...argh. Mä otan lomaa tästä palstasta nyt.
Vierailija:
Vierailija:
ettei Papua Uusi-Guinea ole Afrikassa, vaan Aasiassa.Samoin sain noin 25-vuotiaana selville, että poikavauvan kivekset laskeutuvat jostain ylempää mahasta, ne eivät siis heti kehitykään kivespusseihin!
..Papua Uusi-Guinea on Australiassa..;)
...MITEN PAPUA UUSI-GUINEA ON AUSTRALIASSA, KOSKA AUSTRALIA ON SAARI JA YKSI VALTIO? SILLÄ KYSEISELLÄ AUSTRALIAN SAARELLA EI OLE MUITA VALTIOITA. TARKOITITKO KENTIES AUSTRALAASIAA?
Töissä monta " oivallusta" vuosien mittaan....
Vierailija:
lukea Huvustadbladetia. Sen verran pohjosessa asun, ettei lehti oikein ollut tuttu ja ihmettelin muille ryhmäläisille että " ompa tässä lehdessä paljon juttua Suomesta..."
tästä tuli vaan mieleen että vaikka olen aloittanut ruotsin luvut jo 3. luokalla niin vasta yläasteen loppumetreillä osasin yhdistää että sana huvudstad on kirjaimellisesti pääkaupunki. mulle se oli aina vaan ollut sana,joka suomeksi käännettynä on pääkaupunki.....
Vierailija:
siinä laulussa " tsuida duida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla..." että se on napa kiven päällä eikä napakiven päällä. Ooon aina luullu että on joku napakivi. nyt kun lauloin sitä omaalle lapselleni ymmärsin että siinä on semmonen juju että kun on napa kiven päällä niin ei tavallaan oikeesti ui. :D
sen joka sateenkaarirattaista jutteli olis kannattanu ottaa osaa tähän ketjuun=)
Minulle aina sanottiin,että voi,kun laspet kasvavat nopeasti ja niinhän se on.Nyt vasta tajuaa,että se oma pieni käärö,joka synnytyksen jälkeen nostettiin rinnalle onkin yllättäen noin iso ja itsenäinen..
Olin aina ihmetellyt mikä se sampi siinä laulussa on: " Lensi maahan enkeli, joutui SAMPI tuulta" . Sitten kun näin sen kirjoitettuna, huomasin, että siinä sanotaankin joutuisampi tuulta. Siis joutuisa ei sampi.
Vierailija:
siinä laulussa " tsuida duida, osaatsä uida, pysytsä pinnalla..." että se on napa kiven päällä eikä napakiven päällä. Ooon aina luullu että on joku napakivi. :D
Huh helpotus, ei ole olemassa NAPAKIVEÄ! Kiitos av :)
lähellä avotakkaa, kun suolikaasut voivat syttyä tuleen ja takapuoli on sen jälkeen kuin liekinheitin. Eikä se vielä mitään, mutta pieru kun lopuu, niin peräsuoli jotenkin imasee loput lieskat ja saa sisäisesti kauheet palovammat. Oli nääs lapsena kiva saunan jälkeen olla ilkosillaan takan ääressä.
Olin jo pitkälle yli 20v., kun luovuin tuosta uskomuksesta.
epäilin että se on kala ;-)
Vierailija:
Olin aina ihmetellyt mikä se sampi siinä laulussa on: " Lensi maahan enkeli, joutui SAMPI tuulta" . Sitten kun näin sen kirjoitettuna, huomasin, että siinä sanotaankin joutuisampi tuulta. Siis joutuisa ei sampi.
#17 Vierailija: