Gallup: Mitä PÄIVÄNSELVÄÄ asiaa et ole aikuisena tiennyt?
Kommentit (669)
lähtöisin USA:sta Minnesota mining and manufacturing eli Minnesota kaivostyö ja valmistus...
olin kulkenut muutaman kk:n metrolla, kun kuulin et niilläkin on aikataulu.. Ihmettelin vaan miten hyvin kerkesin kouluun kun aina tuli metro just sopivasti...
Vierailija:
paljon vanhempana.Eli 1-alkuiset bussinumerot menevät Länsiväylää
2-alkuiset meniskö Turun motaria
3 alkuiset Hämeenlinnanväylää
4- alkuiset jotain muuta isoa tietä
6- alkuiset Tuusulanväylää
7-alkuiset Lahden motaria
Vasta synnytyksen jälkeen sairaalassa huomasin (ja pelästyin!) että virtsarakko on häpyhuulien sisäpuolella! Siihen saakka olin luullut sen olevan klitoriksen vieressä. Uskomatonta mutta totta.
mun nännit jotenkin " rikki" !!! :D
että käsijarru ei olekaan vipu jonka toinen pää tökkää maahan ja jarruttaa :-))
ja opiskellessa että ihmisessä on laskimo- ja valtimosuonien lisäksi vielä kolmannenlaisia, imusuonia...
siis miten kukaan pääsee edes ala-asteelta tietämättä tällaisia ketjussa mainittuja juttuja? En itse ole tämä niin kehuttu akateeminen, mutta luin Kazantsakia jo 13-vuotiaana ja päihitin useimmat sukuni aikuiset trivial pursuitissa alle kymmenvuotiaana.
Vierailija:
siis miten kukaan pääsee edes ala-asteelta tietämättä tällaisia ketjussa mainittuja juttuja? En itse ole tämä niin kehuttu akateeminen, mutta luin Kazantsakia jo 13-vuotiaana ja päihitin useimmat sukuni aikuiset trivial pursuitissa alle kymmenvuotiaana.
siihen asti olin luullut, että ne syö muuten vaan liikaa.
ja en tiennyt, että esim. koppakuoriaiset ovat ensin toukkia. luulin, että toukat ovat aina toukkia. ja koppakuoriaiset aina koppakuoriaisia.
Vierailija:
Vierailija:
Tästä on jo kymmenen vuotta aikaa. Olin abi, kun katselin pitkän tauon jälkeen Pikkukakkosta. Sieltä tuli Karvakuonot. Yhtäkkiä tajusin, että ei jumalauta, RANSUHAN ON NUKKE!!!! En _todellakaan_ tiedä, miksi sen olin aikaisemmin ajatellut (tosi omituiseksi koiraksi?) (ja kyllä, minulla oli koira...), mutta silloin vasta tajusin tuon karmaisevan tosiseikan.Eikä minulla sitten ollut sen vertaa järkeä, että olisin tajunnut pitää havaintoni itselläni, vaan kavereille selitin oivallukseni. Niitä sääliviä katseita...
Vierailija:
Minulle selvisi vasta vähän aikaa sitten, että hokemasta " än yy tee nyt!" että " än " on n ja " yy" on y jne....-Heli
Olin jo aikuinen, kun kuulin ekoja kertoja siitä, että jotkut mittaavat aamulämpöä, kun yrittävät saada lasta. En tarkemmin ajatellut asiaa, mutta jotenkin mulle jäi se kuva, että se aamulämpö mitataan niin, että lämpömittari laitetaan " sinne" ! Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että kyllä se ihan normaalisti kainalosta mitataan, vaikka lämpötietoja vauvan tekoon tarvitaankin *punastuu*
Samaten nuo kissaeläinten kotiseudut ovat olleet vähän epäselviä.
Vierailija:
Minä en tiedä vieläkään et miten menkoista voi laskea sen varmat päivät, millon parhaiten tulisi raskaaksi! T; neljättä odottava =)
eli pari viikkoa kuukautisten jälkeen ( mikä ei siis todellakaan pidä aina paikkaansa ! )
kyseisen sarjan loputtua, että " Kolkyt ja risat" EI ole kahden perheen sukunimet vaan tarkoittaa ikää.
Häräntappoasetta (siis se A-L Härkösen romaanin pohjalta tehty tv2:n sarja) ja tajusin, ettei yhdyntä ole siinä, että siitin työnnetään emättimeen vaan se, että sitä myös vatkataan siellä edestakaisin!!!
Olin järkyttynyt.
Vierailija:
Vierailija:Minä en tiedä vieläkään et miten menkoista voi laskea sen varmat päivät, millon parhaiten tulisi raskaaksi! T; neljättä odottava =)
eli pari viikkoa kuukautisten jälkeen ( mikä ei siis todellakaan pidä aina paikkaansa ! )
Kyllä pari viikkoa kuukautisten jälkeen on juuri se paras mahdollisuus tulla raskaaksi.
paljon vanhempana.
Eli 1-alkuiset bussinumerot menevät Länsiväylää
2-alkuiset meniskö Turun motaria
3 alkuiset Hämeenlinnanväylää
4- alkuiset jotain muuta isoa tietä
6- alkuiset Tuusulanväylää
7-alkuiset Lahden motaria