Nostalgiaa - esineitä, hygieniatuotteita yms. lapsuudestasi, joita ei enää näe
Kommentit (358)
sitä saa vieläkin1 ihanan tuoksuinen vihreä palasaippua jota oli aina mökeillä ja rantasaunoissa.
MAKAROONIVELLI. Nykyään sitä ei syö/tee kukaan.
jonka varsien sisään tungettiin hulmuavat sammarinlahkeet ja takataskuun kampa...!
häränsilmä-karkit,marmeladit Disney-aiheisessa rasiassa,hellämietonen,varsikammat,pullonkorkit pyöränpinnojen somisteina,vaatteisiin silitettävä etunimikirjain,Help-lehti,Frendi-lehti.
nyt niitä alettiin tehdä taas muutama vuosi sitten.Jane Hellenin muistan kans. Ja Tresor-hajuvesi oli kaikilla, samaten SININEN SAMBA!
Niitä oli montaa eri väriä, korkki oli erivärinen, oli beigeä,keltaista,punaista ja sinistä. Suihkutettavaa....Kyljessä naisen kuva. 80-luvun lopussa niitä tuli....
Mun suosikki oli se beigekorkkinen.
Harmi kun en muista nimeä....
mulla oli sellaiset samettifarkut, joissa oli KAMPATASKU. sivussa siis kapee tasku sitä varten et siihen laitettiin sellainen pitkävartinen kampa..
fritsuhuivit? sellaiset huivit joissa kimaltelevaa lankaa ja piti olla aina tiukasti kaulan ympärillä.
pienet kimaltevat pyykkipojat joita kiinnitettiin vaatteisiin
Mulla on muuten uudenuutukaiset Haisaappaat!!! Eli käveles sinä joka niitä kaipailit, piakkoin lähimpään markettiin ja käy ostamassa!
käytän edelleen pannumyssyä, ai niin musta-valko-tv! ja syksyn sävel ...
Vierailija:
Niitä oli montaa eri väriä, korkki oli erivärinen, oli beigeä,keltaista,punaista ja sinistä. Suihkutettavaa....Kyljessä naisen kuva. 80-luvun lopussa niitä tuli....
Harmi kun en muista nimeä....
...F:llä alkoi mielestäni... ei muistu
ala-asteella kun ekat DIGITAALIKELLOT tulivat. kaikilla piipitti sellainen ranteessa ja ne oli ihania.
ekat pienet pelit, joilla pelailtiin..
ekat tietokoneet, kuten commodore64 ja amigat :)))))
Vierailija:
Vierailija:
Harmi kun en muista nimeä.......F:llä alkoi mielestäni... ei muistu
...ei oo kylläkään mikään retro vaan aika nykyaikainen, iso takataskukampa, valion minttueskimo.....ne nyt ekana tulee mieleen
entäs lasiset huulikiillepullot, joissa oli sellainen kuula päässä.Glerasil finnipuikko, vilval:silmämeikinpoistolappuja, cocobutter rasvat,
Niihin kerättiin haisukumeja ja ihailtiin naapurin penaalia jossa oli vielä vähän enemmän lokeroita...
Muistatteko kun LEVIKSET tuli?!