Äänestääkö joku ÄITI ihan oikeasti Kokoomusta?
Mä olen koko ajan ajatellut, että nämä teidän " Sauli presidentiksi" -heitot ovat vitsejä, mutta nyt olen kauhukseni tajunnut, että jotkut teistä ovat ilmeisesti tosissaan. Miksi siis miksi joku nainen, äiti ja ihminen äänestäisi kovien arvojen ahdaskatseista ja heikompi osaisia syrjivää puoluetta? Haluatteko, että lapsenne kasvavat maassa, jossa vain vahvimmat selviävät ja voittaja on kaikista itsekkäin ja teräväkyynärpäisin paskiainen?
Kokoomuslaiset ovat taantumuksellisia, suvaitsemattomia ja ahneita. Oletteko te ko puolueen äänestäjätkin samanlaisia? MIKSI Kokoomus?
Kommentit (209)
voin vain todeta, että ainoa, joka oikeasti ajattelee lapsiperhettä on Vanhanen. Muut arvostavat lapsia, jos heitä on yksi tai maksimissaa 2/perhe.
Lisää taistelua ihmiset! Verta ja hikeä, pliis. :-)
Koska haluaisin tämän maan talouden kuntoon, yrityksien hyvinvointi tarkoittaa työpaikkoja ja koko maan hyvinvointia.
Valitettavasti olen huomannut, että on sama, mitä puoluetta tässä äänestää tai onko äänestämättä. Hyvätkin ajatukset ja mielipiteet muuttuvat yhdessä yössä, jos niin tarvitaan. En usko tämän maan hallitukseen enää tippaakaan.
Olen jopa ajatellut äänestäväni perussuomalaisia ihan sen takia, että niillä on voimakas oma kanta ja uteliaisuuttani haluaisin nähdä, miten sekin muuttuu, kun pääsevät hallituspuolueeseen. Itse en muuten perussuomalaisten periaatteista perusta ja olen kokoomuksen jäsenkin.
Niinistö on vanhanajan asiallinen poliitikko, josta pidän todella paljon. En usko kuitenkaan hänenkään voivan vaikuttaa asioihimme sen enempää. Talous on jo niin kuralla kaikenmaailman luusereiden perseestä lykkäämisen vuoksi, että sille ei enää hetkessä tehdä mitään.
Sääli vaan, että nyt pyrkivät keskituloisia rankaisemaan,pian ostovoima katoaa kokonaan. Keskituloisetkin putoavat Suomen verokuoppaan.
Tämä hallitus nosti alimmat äitiyspäivärahat 30%, teidän hallituksenne ei kertaakaan koko 12 vuoden aikana. Sen lisäksi lapsilisä sidottiin indeksiin, opintorahan tulorajaa nostettiin.
Teidän mielestänne lapsen paras paikka on päiväkodissa ja kotihoidontuki pitäisi lakkauttaa. Siksi niin hanakasti lakkautatte kuntalisän niissä kunnissa joissa olette vallassa.
No, vasemmisto ajaa ay-duunareitten asiaa, etupäässä miesten.
Ja siten hyviin ja hyväpalkkaisiin ammatteihin. Että niin paljon ovat edistäneet yritteliäiden ihmisten uraa!
IKINÄ en äänestä kokoomusta, sillä peruskoulu oli tärkeä askel tämän maan kehittymiseen ja esim. että meillä on nyt huippuosaamista. Oppia kun ei voi rahalla itselleen päähänsä ostaa (kova pää kellä kova pää), mutta estää voidaan.
ainoa puolue, joka ymmärtää, että jotta olisi rahaa jaettavana, sitä pitää ensin saada jostakin.
ainoa puolue, joka ymmärtää, että jotta olisi rahaa jaettavana, sitä pitää ensin saada jostakin.
jotta rahaa saisi, pitäisi myös laittaa rikka ristiin.
Jos työntekoon haluatte kannustaa, niin eikö olisi järkevämpää, että maksaa parempaa palkkaa, kuin heittää elämään kadulle ihmisiä vailla ruokaa?
Työttömyys johtuu talouden laskusta/noususta, ei siitä kuinka paljon laiskoja ihmisiä on minäkin vuonna?
Onko muualla harjoitettu markkinatalouspolitiikka tuonut ihmisille onnellisuutta tai poistanut köyhyyttä?
Lopuksi, hyvinvointi luo hyvinvointia!
äänestää kokoomusta. Miksikö? Mielestäni kokoomuksen porvallisuus on juuri sitä tekopyhien ihmisten huolta toisista;kunhan itsellä sattuu menemään hyvin ja mieluiten tietysti paremmin-ja eihän sitä nyt ainakaan työläisten tasolla olla. Minä äänestän yleensäkin henkilöä ja sen perusteella, kuinka pätevä hän on hommiin ja kuinka laajakatseinen hän on. En äänestä naistennaurattajaa, vaan Matti Vanhasta.