Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
07.04.2005 |

up

Kommentit (650)

Vierailija
501/650 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä sanoi näin joskus lämmittelyvaiheessa samalla katsoen syvälle sinisiin silmiini. Jäi vähän auki, oliko tuon tarkoitus olla kohteliaisuus vai oliko se vittuilua. Ex oli nimittäin pettänyt mua useampaan otteeseen ja kuvitteli, että en tiedä asiasta.

Vierailija
502/650 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mielettömässä kiimassa, mies juuri lopetteli suuseksin ja nousi polvilleen sohvalle, työntyäkseen minuun, kunnes täräytti kauhean pierun, tokaisi vaan, että OHO! No ei siinä mitään, mutta itse mietin koko rakastelun ajan, että no jos iteltäni joskus pärähtää, niin ei tarvii hävetä, kun tuli toiseltakin...ei ihan yhtä kiimassa menty loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/650 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä jonka kanssa yritettiin sitten lämpätä myöhemmin vastasi puhelimeen kun oli ottamassa suihin siltä.Kaveri soitti ja kyseli vissiin kuulumisia,mies vastasi että pisneksiä,pisneksiä. Itteä ainakin huvitti että on silla pisnekset. ;)

Vierailija
504/650 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei hetkeen tapahtunut mitään sanoin:laitatko? Mies vastasi: ai sunko?

Vierailija
505/650 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun ei hetkeen tapahtunut mitään sanoin:laitatko? Mies vastasi: ai sunko?

:D

Vierailija
506/650 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hän halusi aina että kostutan itseni valmiiksi niin että hän voi tulla vaan sisään. Ja kun tästä en sitten syttynyt niin hän totesi minulle etten ole ollenkaan seksuaalinen ihminen"

Voi, ei. Jo melkein ajattelin, että onko tavattu sama reppana? Minulle tämä tapasi äksyillä sylki suusta roiskuen, ja irveellä halveksuen, etten ole ollenkaan seksuaalinen ihminen, vaan jonkin sortin epäseksuaali. Kylmä kala, joak ei osaa mitään, ei edes pussata.

Itkin ja kärsin tällaista pienivehkeistä puolihomoa yli kymmenen vuotta ja nielin haukut. Minulta mies imi leuan aina mustaksi. Jälkeenpäin olen kovasti miettinyt, mikä siinä niin voi kiihottaa?

Voi, miksi, miksi pitää olla niin kiltiksi alistettu kasvatus? Muitten kanssa ei ole tullut koskaan vastavia kommentteja, vaan tasan päinvastoin, vaikka en ole opetellut mitään seksitemppuja. Olen ollut vain oma itseni.

Vierailija
507/650 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni kysyi ekan yhdessä vietetyn yön jälkeen, että " ottaako huora puuroa?"

Huumorilla tuo kuitattiin. Tosin olisipa tuosta kommentista voinut aavistaa minkälainen macho oli kyseessä, mut eipä sitä silloin kokemattomana ja rakastuneena jaksanut pohtia pikkuasioita.

Vierailija
508/650 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies kömpi autoon kun oltiin retkeilemässä ja olin jo mennyt nukkumaan, että " jos imet mun kyrpää vähän niin mä sit panen sua."

Imin kyllä, mutta hänpä vaan ei pannut kun tuli suuhun. Jätetty on tuo mestari kun hän ei olis itse muutenkaan jaksanut vaivautua, suuhun tuli kyllä oikein mielellään, niin että tein aina kaiken työn ja hän loikoi ketarat oikosenaan.

Vierailija
509/650 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli hauska. Siis todella meinas tulla hiki nauraessa.

Vierailija
510/650 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pillu kuin hirvellä, ei yhtä iso mutta yhtä ylhäällä" .

Vierailija
511/650 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entinen poikaystäväni kysyi ekan yhdessä vietetyn yön jälkeen, että " ottaako huora puuroa?"

Huumorilla tuo kuitattiin. Tosin olisipa tuosta kommentista voinut aavistaa minkälainen macho oli kyseessä, mut eipä sitä silloin kokemattomana ja rakastuneena jaksanut pohtia pikkuasioita.

Hei onko toi puurojuttu joku yleinen miesten vitsi? Multa kans kysyi kerran yksi neropatti yhteisen yön jälkeen " ottaako huora puuroa vai meneekö heti kotiin?" . Tuli niin nöyryyttävä olo tosta, hyi että! Jälkeenpäin sama tyyppi tuli aina kritisoimaan mua baarissa, kun olen kuulemma niin mamselli... Kun en syönyt puuroa... hrrr...

Vierailija
512/650 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osaa ne naisetkin tunnelman tappaa, tai no miehen syyksihän se loppujen lopuksi meni.

Savolaisnaisen itselleen bongannut miehenalku oli siinä seksiä harrastamassa, siis tämä savolaisnaisen kanssa tietysti, ja kun takaapäin oli siinä sivautellut menemään oli nainen alkanut huutamaan kohtuullisen kovaan ääneen savolaisittain: " Voe ettäkö tekköö hyvvöö!!"

Mies ei voinut muuta kuin nauraa ja reippaasti oli nauranutkin. Ei ollut sitten saanut naurun seasta sanottua miksi nauraa ja nainen purskahtaa itkuun. Jostain kumman syystä hommat loppui siihen ja syy oli tietenkin miehen.

Vierailija
513/650 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puristelee rintoja ja huokailee " Ihanat siskokset" YÄÄKS.

Vierailija
514/650 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ehdotti, kun ehkäisy pääsi pettämään että kaadetaan vakoon jaffaa...oli kuullut, että sitä voi käyttää " katumukseen" ...en ollut uskoa korviani ja piti kysyä onko tosissaan ja tosissaan tämä kaks lahkeinen tuntui olevan!!!

Jäipähän kokeilematta ja marssin suoraan terkkariin...

mitään noin nohevaa ei ole vastaan kävellyt sen jälkeen!!!!

Vierailija
515/650 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex ehdotti ehkäisyn petettyä, että lorotettaisi vakoon jaffaa..oli kuullut sen ehkäisevästä vaikutuksesta...itse en mokomaan uskonut vaan painelin pää kolmantena terkkariin...

Vierailija
516/650 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma! Mulla menee hermot tän yhen tyypin kanssa! Tää äijä on jo 34, mutta käytöstavat ei oo sit minkänlaisia! Oltiin katsomassa viime viikolla yksi elokuva ja tää oli koko ajan tunkemassa käsiään mun vaatteideni alle. Siis tajuisin jos 17-vuotias käyttäytyis noin, mutta toi on kuitenkin jo 34... Ja sit kun sanon, et en halua et oot joka hetkellä tunkemassa käsiäs mun vaatteideni (ja etenkään alusvaatteideni alle) niin tää vastaa et en mä tee sitä tieten tahtoen!! En voi tajuta, et miten joku voi haluta lähennellä just sillä hetkellä kun elokuvan pääparilla on rakkaushuolia... Ei vaan vois valita hetkeään huonommin!

Siis tosi mielenkiintoinen tyyppi muuten, mut täysin kyvytön hallitsemaan omia toimiaan! Jotenkin tuntuu siltä, että tää tyyppi luulee rakastavansa mua, mutta oikeasti taustalla on vain sen seksuaaliset tarpeet... Voisiko olla alkeellisempaa, ei erota seksuaalisia tarpeitaan rakkaudesta...

Vierailija
517/650 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisiko olla alkeellisempaa, ei erota seksuaalisia tarpeitaan rakkaudesta...

Minä en erota seksiä ja rakkautta :-)

Vierailija
518/650 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies oli sellainen, joka ei seksin aikana puhunut mitään, eikä muutenkaan äännellyt. Oli hankala tietää, tykkäsiköjostain vai ei. Yritin kysellä, että tuntuuko tämä hyvältä tai haluutko panna takaapäin tms.niin lähes aina tuli vastauksena "minä tykkään kaikesta". Ota siitä nyt sitten selvää..

Vierailija
519/650 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein puristeli rintojani ja kouri alapäätäni ja totesi ettei kaipaisi minusta muuta kuin rinnat ja pillun. Jotenkin ei kiihottanut ;)

Vierailija
520/650 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies oli sellainen, joka ei seksin aikana puhunut mitään, eikä muutenkaan äännellyt. Oli hankala tietää, tykkäsiköjostain vai ei. Yritin kysellä, että tuntuuko tämä hyvältä tai haluutko panna takaapäin tms.niin lähes aina tuli vastauksena "minä tykkään kaikesta". Ota siitä nyt sitten selvää..

sä paneskellut mun miehen kanssa?