G: Epäromanttisinta, mitä miehesi on sanonut sängyssä?
Kommentit (650)
pää jalkojen välissä " voisikko vaikka pierasta niin saatais raikasta ilmaa tänne"
Ei ole kivaa kuulla sitä monta kertaa päivässä!
..kun mies päästi valtavan pierun, ja tokaisi vaan tietävän oloisena "pieruhan kiihottaa seksielämää."
Hänelle muutenkin ihan ekoja kertoja (aikuinen mies jo). Kun oli saanut nakkinsa mun sisään alkoi hokea "se on sisällä, se on sisällä, se on sisällä" siihen asti kun laukes...
Oltiin jo aika pitkällä ja mieheni lopetti normaalin huohotuksensa (sellanen raskas hengitys, josta kuulee että kohta tullaan) ja tokasi että "olishan (yhden siskoni nimi) kiva panna" tai jotain sinne päin. No fiilishän siinä meni.
No sillon en todellakaan tiennyt, että siitä n.3v päästä kokeilimme kerran parinvaihtoa tuon samaisen siskoni ja hän miehensä kanssa. Ajatuksena oudon kiihottava, mutta todellisuus aika noloa räpeltämistä (miehet tykkäs kuin hullu puurosta, mutta me naiset ei ollenkaan)
Sittemmin on joskus kehunut toistakin siskoani ja kerran äitiänikin, mutta kyllä tuon ukon jo tunnen, enkä ota nokkiini.
Mitä sä tekisit jos olisit salkkari Niko?
Tuli vaan mieleen ku se panee sitä 30 muijaa.
Mä olin kerran baarissa jossa soi vanha Nightwish
Vittu ku ei löytynyt tulitikkuja
Enempää ei just nyt tuu mieleen, jatkuu kohta...
..totesi kerran sisääni lauettuaan että ''Mies se nyt tolleen?''
Hurjassa nuoruudessa kun kerran yksillä festeillä ja alkoi panettaa ihan älyttömästi. Siitä sit kipitettiin pusikon läpi metsään ja sen takaa paljastuikin kiva ranta laitureineen. Ei siinä sit mitään, mulla hame korviin ja miehellä housut kinttuihin ja takaapäin vetoa laiturilla. Aloin sitten kuulostella, et ei helvetti onko täs jotain muutakin porukkaa ympärillä, niin mies tokaisee, et : joo, tos parin metrin päässä on jotain veneilijöitä. Veneilijät sit hilpeinä morjesteli ja huuteli :TERVE, ONKO KIVAA VETÄÄ TAKAAPÄIN?
Hurjassa nuoruudessa kun kerran yksillä festeillä ja alkoi panettaa ihan älyttömästi. Siitä sit kipitettiin pusikon läpi metsään ja sen takaa paljastuikin kiva ranta laitureineen. Ei siinä sit mitään, mulla hame korviin ja miehellä housut kinttuihin ja takaapäin vetoa laiturilla. Aloin sitten kuulostella, et ei helvetti onko täs jotain muutakin porukkaa ympärillä, niin mies tokaisee, et : joo, tos parin metrin päässä on jotain veneilijöitä. Veneilijät sit hilpeinä morjesteli ja huuteli :TERVE, ONKO KIVAA VETÄÄ TAKAAPÄIN?
Tää oli ihan huippu :DD
Mies: "Räpläähä sie ittes märäks, nii mää käyn sillä aikoo paskalla!"
Räplää ittes märiäksi, mä käyn sillä aikaa hyysis.
Mies: "Räpläähä sie ittes märäks, nii mää käyn sillä aikoo paskalla!"
hirvee kusihätä! Ja lähti menemään just kun olin tuloillaan :S
nää on aivan hillittömiä!
on meilläkin mieheni kanssa ollu tälläsiä tapauksia, mutta olis aika köyhä seksielämä jos jompi kumpi ottais nokkiissa! :D
älkää ihmiset olko niin herkkä hipäisiä! ;)
satuin iskemään ravintolasta yli nelikymppisen miehen, jonka kanssa sitten päädyttiin hotellihuoneeseen hommailemaan...
Olin itse siis 18 v... setä oli varsin innokas ja jyysti innoissaan, kunnes yhtäkkiä tarttui kiinni käteeni ja työnsi sen jalkoväliini...
Ja sanoi "sinähän voit samalla roplata ihtees"...