Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kalastajan vaimo...

Vierailija
04.06.2010 |

voi että tuota kalastajan vaimoa! Oikeesti miten se jaksaa kerjätä tuota huomiota itselleen? niinku se ruusutapetin nainenkin.

tavallisia suomalaisia naisia ja kolmesataa lukijaa vannoo, että ne on niin ihmeellisiä että.

menee kyllä usko suomalaisen naisen älykkyyteen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kerran hänen blogissaan ja mulle tuli hänen puolestaan jotenkin surullinen olo. Yksin vieraassa maassa, mies paljon poissa, pienet lapset ja väsymystä. Elämään tuo piristystä kun itselaukaisemalla kuvailee lasten päiväuniaikaan odd mollyja päällään. Jotenkin kun kuvittelen sen kuvaustilanteen niin tulee surullinen olo...

Tuntui kivalta naiselta kylläkin, voisin varmaan olla hänen kaverinsa. Harmi ettei asu lähempänä ;)

Vierailija
22/56 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen alkanut seuraamaan sitä. Kiva blogi mun mielestä, ihanaa piristettä lapsiarkeen. Kunpa itsekin jaksaisi moista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla ei ihan kaikilla ole "muumit laaksossa" tai "intiaanit kanootissa"!!!

Vierailija
24/56 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat ne, että kehutaan, ei kritisoida. Kehutaan vaikka sitten aidan seivästä.

Netiketti. Plain and simple.

Muutoin tulee varmaan itselle tosi hyvä voittajaolo kun saa pantua jonkun kalastajanvaimon ojennukseen. Mahtava fiilis haukkua muita. En usko kateuteen, mutta uskon ilkeyteen, moukkamaisuuteen, käytöstapojen puutteeseen ja yleiseen wt-mäisyyteen.

Vierailija
25/56 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaakin luulee, että se osaa laulaa ja kutsuu ihmisiä kuunteleen ulinaansa. Jos multa kysyttäisiin, se ei laulaisi enää koskaan. Ja MeNaiset on nykyään paska lehti, että lopettaa se pitäis.

Tai sitten me kaikki voimme valita, mitä seuraamme ja mikä meitä kiinnostaa. Sillä tavalla säästyy aikaakin ja pysyy mieli hyvänä. Kokeile!

Vierailija
26/56 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pientä...mikä ihmeen pakko on lukea sellaista blogia, joka ei miellytä?itse ainakin tulen hyvälle tuulelle lukiessani hänen juttujaan...symppis tyyppi..

Vierailija
27/56 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua sä saat tuosta haukkumisesta irti?? Jos ei blogi miellytä, ÄLÄ lue!

Mua niin ärsyttää te kaikki (entiset) koulukiusaajat ja (nykyiset leikkipuisto/työpaikka) kiusaajat että oksat pois!

Antakaa toisten lukea kaikessa rauhassa ja mädäntykää omaan huonoon oloonne joka saa haukkumaan toisia ihmisiä! Totisesti toivon että sulle ei ole lapsia, niistä tulee aivan kieroonkasvaneita kiusaajia.

Vierailija
28/56 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kun on noinkaunis. tavallisesti te kotiäiditt olette lihavaa tuulipukukansaa, kalastajan vaimo kaunis.

Vierailija
29/56 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen lapsenlapsen mummi ja kesällä miniäni innostamana tutustuin kalastajan vaimo-blogiin. Voi miten viehättävä, positiivinen, avoin ja herttainen hän on!! Luen joka viikko hänen blogiaan - ja omat lapseni ovat hänen ikäisiään! Pidän hänen vaatemaustaan, luonnollisuudestaan, vanhan ja uuden, halvemman ja kalliimman yhdistämisestä. Miten kauniisti hän kertoo perheestään, lapsistaan, symppis-miehestään, elämästään - näitä äitejä maailma tarvitsee!Vaatii vahvaa itsetuntoa kertoa elämästään noin positiivisesti ja kannustavasti. Olen muuten tehnyt hänen ideoimanaan vauvanpeiton tyttärentyttärelleni ja miniälleni lettikaulurin!

Kaikkea hyvää elämääsi ja perheellesi, Kalastajan vaimo!

Vierailija
30/56 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan koukussa kalastajan vaimon blogiin! Näyttää että Norjassa on tyylikkkäämpiä vaatteita kuin Suomessa, terassisohvakin oli aivan IHANA, siinä oli kauniimpi pehmustekangas kuin Suomessa. Koti on aivan ihana, niin kaunista kotia en ole tavannut Suomessa. lisäksi merikin on iha Norjan rannalla. Suomenlahti ei ole yhtä kaunis.

Yllätys, ostin itselleni KV:n vaatteen alle sadalla eurolla, kun hänellä omn kauniita vaatteita.

Vierailija
31/56 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette-maarittina?

Vierailija
32/56 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkini

Vierailija
33/56 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takavuosina kalastajan vaimo aikoi alkaa lukea lakia? Mihinhän se loppui?

Nyt on vaan villatakkimannekiinina.

Vierailija
34/56 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten oli vahingossa keitetty sikistynyt villataki, oikein soma

Vierailija
35/56 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa joka alkoi maahanmuuttajien lääkäriksi?

Vierailija
36/56 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kerran hänen blogissaan ja mulle tuli hänen puolestaan jotenkin surullinen olo. Yksin vieraassa maassa, mies paljon poissa, pienet lapset ja väsymystä. Elämään tuo piristystä kun itselaukaisemalla kuvailee lasten päiväuniaikaan odd mollyja päällään. Jotenkin kun kuvittelen sen kuvaustilanteen niin tulee surullinen olo... Tuntui kivalta naiselta kylläkin, voisin varmaan olla hänen kaverinsa. Harmi ettei asu lähempänä ;)

Vierailija
37/56 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä blogin kirjoittaja on herttainen nainen. Luen blogia säännöllisesti.

Täällä nämä mammat väkisten keksii negatiivistä joka asiasta, että oma elämä vaikuttaisi edes asteen paremmlta.

Vierailija
38/56 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä eläimiä käynyt pari kertaa lukeen.

Ei kolahtanut tippaakaan. Meillä on ihan erilaiset elämänarvot. Joten en viitsi haaskata aikaani niiden lukemiseen.

Jos pitäisin blogia, nämä naiset ei varmaan löytäisi sieltä mitään heille annettavaa. Minä en koe tapettien sävysävyä ja vaatteiden merkkejä tärkeäksi. He eivät taas luonnossa kulkemista, vaellusta ja liikunnallista elämää.

Miksi stressata siitä, että kaikilla ihmisillä ei ole mitään yhteistä. En löydä niistä mitään haukkumista, mutta minulle ne eivät antaneet mitään. Kuten minun elämäntyyli ei varmaan antaisi heille mitään.

Vierailija
39/56 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä eläimiä käynyt pari kertaa lukeen.

Ei kolahtanut tippaakaan. Meillä on ihan erilaiset elämänarvot. Joten en viitsi haaskata aikaani niiden lukemiseen.

Jos pitäisin blogia, nämä naiset ei varmaan löytäisi sieltä mitään heille annettavaa. Minä en koe tapettien sävysävyä ja vaatteiden merkkejä tärkeäksi. He eivät taas luonnossa kulkemista, vaellusta ja liikunnallista elämää.

Miksi stressata siitä, että kaikilla ihmisillä ei ole mitään yhteistä. En löydä niistä mitään haukkumista, mutta minulle ne eivät antaneet mitään. Kuten minun elämäntyyli ei varmaan antaisi heille mitään.

Kalastajan vaimo ei juuri merkkivaatteilla brassaile: tekee+tuunaa itse, käyttää ikivanhoja vaatteitaan ja yhdistelee taidolla. Silloin kun ostaa jotain uutta, panostaa laatuun.

Ja mielestäni hän kyllä osaa arvostaa luontoa ja liikuntaa - pienessä norjalaisessa kylässä asuva jumppaohjaaja!

Luepas ensin ennen kuin alat moittimaan.

Vierailija
40/56 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei ole minusta kaunis! isopäinen, huono, epätasainen pigmentti kasvoissa tai joku muu häikkä. ja jos noi vaatteet ois jonkun muun päällä niin ei sanottais tyylikkääksi.

Voin todellakin kuvitella, miltä itse näytät siellä puhisemassa :D