kalastajan vaimo...
voi että tuota kalastajan vaimoa! Oikeesti miten se jaksaa kerjätä tuota huomiota itselleen? niinku se ruusutapetin nainenkin.
tavallisia suomalaisia naisia ja kolmesataa lukijaa vannoo, että ne on niin ihmeellisiä että.
menee kyllä usko suomalaisen naisen älykkyyteen.
Kommentit (56)
kalastajan vaimoon.
Mielestäni allaoleva kirjoitti asiallisesti, ettei koe mitään yhteistä näiden blogistien kanssa ja ei lue niitä, mutta ei ole mitään haukuttavaa. Heti hyökkää joku haukka kitisemään.
Kun sun on pakko tykätä näistä tai oot tyhmä.
Taitaa suurin osa olla näiden blogistien ystäviä, jotka tänne kirjoittaa ja haukkuu niitä, jotka ei löydä näistä blogeista mitään yhteistä oman elämänsä kanssa.
Tai onko jopa itse blogisti?
pieniä eläimiä käynyt pari kertaa lukeen.
Ei kolahtanut tippaakaan. Meillä on ihan erilaiset elämänarvot. Joten en viitsi haaskata aikaani niiden lukemiseen.
Jos pitäisin blogia, nämä naiset ei varmaan löytäisi sieltä mitään heille annettavaa. Minä en koe tapettien sävysävyä ja vaatteiden merkkejä tärkeäksi. He eivät taas luonnossa kulkemista, vaellusta ja liikunnallista elämää.
Miksi stressata siitä, että kaikilla ihmisillä ei ole mitään yhteistä. En löydä niistä mitään haukkumista, mutta minulle ne eivät antaneet mitään. Kuten minun elämäntyyli ei varmaan antaisi heille mitään.
Kalastajan vaimo ei juuri merkkivaatteilla brassaile: tekee+tuunaa itse, käyttää ikivanhoja vaatteitaan ja yhdistelee taidolla. Silloin kun ostaa jotain uutta, panostaa laatuun.
Ja mielestäni hän kyllä osaa arvostaa luontoa ja liikuntaa - pienessä norjalaisessa kylässä asuva jumppaohjaaja!
Luepas ensin ennen kuin alat moittimaan.
Ettei juuri hän pidä kyseisistä blogeista? Ok, aha, asia selvä, varmaan on muitakin mistä hän ei pidä, mutta mitä sitten, ketä kiinnostaa.
Vai tarkoittiko ap sanoa ettei jonkin tietyn tyyppisiä blogeja saisi olla ollenkaan tai tietyn tyyppisistä blogeista ei kenenkään tulisi pitää koska juuri hän ei pidä?
Vai oliko pointto se että ihminen, jolla menee hyvin, ei saa onneaan esitellä. Se perinteinen: kel onni on, se onnen kätkeköön?
Sitäkö ap ajaa takaa ja jos, niin miksi, kateudestako?
Jos jokainen eläisi elämäänsä niin että olisi itseensä, perheeseensä, kotiinsa ja elämäänsä tyytyväinen, niin tyytyväinen että hyvää oloaan olisi valmis toisillekin esittelemään, niin olen varma että se heijastuisi positiivisesti myös muihin. Tuollainen pahansuopa panettelu myrkyttää pahiten ap:n itsensä, mutta tuo myös ihan turhaa negatiivisuutta ympärille. Tuolla asenteella ei pitkälle pötki ja käy raskaaksi, joten kannattaa opetella nauttimaan omasta elämästään ja toistenkin onnistumisista :)
ettei tarkoita että kaikkien pitäisi kaikkien elämistä tai kaikista tai edes noista mainituista blogeista pitää, mutta tuollainen negatiivisuus ei tuo kenellekään mitään hyvää.
Tiedätkö ap mitä, minä en lue niitä blogeja josita en pidä, vaikka monia sellaisia blogeja jopa osa kavereistani fanittaa. eikä se ole kenellekään kaveripiirissä ongelma ettemme lue ja fanita samoja blogeja, samoja kirjailijoita tai bändejä ja harrastammekin vähän eri asioita ja elämme osa hyvinkin eri tyylistä elämää kuin jotkut toiset kaveripiirimme jäsenet, se on rikkautta.
kalastajan vaimoon.
Mielestäni allaoleva kirjoitti asiallisesti, ettei koe mitään yhteistä näiden blogistien kanssa ja ei lue niitä, mutta ei ole mitään haukuttavaa. Heti hyökkää joku haukka kitisemään.Kun sun on pakko tykätä näistä tai oot tyhmä.
Taitaa suurin osa olla näiden blogistien ystäviä, jotka tänne kirjoittaa ja haukkuu niitä, jotka ei löydä näistä blogeista mitään yhteistä oman elämänsä kanssa.
Ei kolahtanut tippaakaan. Meillä on ihan erilaiset elämänarvot. Joten en viitsi haaskata aikaani niiden lukemiseen.
Jos pitäisin blogia, nämä naiset ei varmaan löytäisi sieltä mitään heille annettavaa. Minä en koe tapettien sävysävyä ja vaatteiden merkkejä tärkeäksi. He eivät taas luonnossa kulkemista, vaellusta ja liikunnallista elämää.
Miksi stressata siitä, että kaikilla ihmisillä ei ole mitään yhteistä. En löydä niistä mitään haukkumista, mutta minulle ne eivät antaneet mitään. Kuten minun elämäntyyli ei varmaan antaisi heille mitään.
Kalastajan vaimo ei juuri merkkivaatteilla brassaile: tekee+tuunaa itse, käyttää ikivanhoja vaatteitaan ja yhdistelee taidolla. Silloin kun ostaa jotain uutta, panostaa laatuun.
Ja mielestäni hän kyllä osaa arvostaa luontoa ja liikuntaa - pienessä norjalaisessa kylässä asuva jumppaohjaaja!
Ei, todellakaan ei tarvitse pitää kaikista blogeista. Itsekään en pidä, enkä tietenkään lue niitä, joista en pidä.
Mutta, tämä yksi henkilö lyttäsi Kalastajan vaimon elämänarvot lukematta kunnolla blogia! Jos hän olisi lukenut tekstejä, hän olisi huomannut, että Kalastajan vaimo ei ehkä ole niin kaukana hänestä itsestään! Taisi katsella vaan kuvia ja nyt sitten päätti tulla tänne blogistia mollaamaan.
Enkä itse ole Kalastajan vaimon kaveri (en tunne yhtään blogistia), mutta mielelläni olisin - minusta hänellä on hulvaton huumori ja mukavan rento elämänasenne! Plus tyylisilmää, joka vissiin nyt tätä yhtäkin kirjoittajaa sitten eniten nyppi.
Mielestäni ilmaisin mielipiteeni vain, että en lue blogeja, jotka eivät kiinnosta minua, koska en koe niitä asioita itselleni läheiseksi.
Olen lukenut muutaman sivun kumpaakin blogia ja en löytänyt mitään, mikä olisi kiinnostanut minua. Elämme niin erilaista elämää ja kiinnostuksen kohteemme ovat niin erilaisia, että en hukkaa aikaani lukemalla sellaisia blogeja, joista en löydä itseäni kiinnostavia asioita.
Kyllä sinä nyt ihan turhasta hernehdit. Relaa ihan rauhassa:)
kalastajan vaimoon.
Mielestäni allaoleva kirjoitti asiallisesti, ettei koe mitään yhteistä näiden blogistien kanssa ja ei lue niitä, mutta ei ole mitään haukuttavaa. Heti hyökkää joku haukka kitisemään.Kun sun on pakko tykätä näistä tai oot tyhmä.
Ei, todellakaan ei tarvitse pitää kaikista blogeista. Itsekään en pidä, enkä tietenkään lue niitä, joista en pidä.
Mutta, tämä yksi henkilö lyttäsi Kalastajan vaimon elämänarvot lukematta kunnolla blogia! Jos hän olisi lukenut tekstejä, hän olisi huomannut, että Kalastajan vaimo ei ehkä ole niin kaukana hänestä itsestään! Taisi katsella vaan kuvia ja nyt sitten päätti tulla tänne blogistia mollaamaan.
Enkä itse ole Kalastajan vaimon kaveri (en tunne yhtään blogistia), mutta mielelläni olisin - minusta hänellä on hulvaton huumori ja mukavan rento elämänasenne! Plus tyylisilmää, joka vissiin nyt tätä yhtäkin kirjoittajaa sitten eniten nyppi.
niin kaunis! Ihant vaatteet. Mutta kauheesti se jaksaa julkaista noita omia kuviaan, tuhansia vuodessa :(
mä olen ihan koukussa kalastajan vaimon blogiin! Näyttää että Norjassa on tyylikkkäämpiä vaatteita kuin Suomessa, terassisohvakin oli aivan IHANA, siinä oli kauniimpi pehmustekangas kuin Suomessa. Koti on aivan ihana, niin kaunista kotia en ole tavannut Suomessa. lisäksi merikin on iha Norjan rannalla. Suomenlahti ei ole yhtä kaunis. Yllätys, ostin itselleni KV:n vaatteen alle sadalla eurolla, kun hänellä omn kauniita vaatteita.
nyt oli tosi kivat kuteet: liivit ja mekko :)
Sellasena kevyenä, vähän vaikka johonkin naistenlehteen verrattavaa lukemista ja kattelemista, ajankulua.
Mutta mitäs näitä täällä haukkumaan kummemmin, että miten joku viittii pitää blogia jne. Samahan se on haukkua tosiaan sit ne kirjailijat, säveltäjät, kuvataiteilijat jne. joiden teoksista ei pidä ja ihmetellä että miten se voi ja kehtaa olla kirjailija, säveltäjä, kuvataiteilija jne.
Onhan noita kehnompiakin blogisteja esim. blogilistallakin vaikka kuinka ja paljon ja heilläkin silti oma lukijakuntansa.
En nyt tiedä mitä ihmeellistä niissä vaatteissa on. Todella arkisia. Mutta se mitä haluan sanoa on, että ihailen kovasti hänen käsitöitään, kun en itse osaa neuloa edes patalappua. Mun mielestä monien blogien pitäjät vois keskittyä enemmän kuvaamaan omaa erityisosaamistaan, taitoja ja jättää nuo päivän asu kuvat hieman vähemmälle.
kuin seiskaa.
Edellinen sentään kertoo touhuistaan hauskasti ja säädyllisesti jälkimmäinen ei kelpaa edes vessalukemiseksi.
En nyt tiedä mitä ihmeellistä niissä vaatteissa on. Todella arkisia. Mutta se mitä haluan sanoa on, että ihailen kovasti hänen käsitöitään, kun en itse osaa neuloa edes patalappua. Mun mielestä monien blogien pitäjät vois keskittyä enemmän kuvaamaan omaa erityisosaamistaan, taitoja ja jättää nuo päivän asu kuvat hieman vähemmälle.
Sitten voi kotonansa ihmetellä, että pukeutuupas tuo hassusti tms. = ))
Ja hauskempi se on oikeiden ihmisten vaatteita katsella kuin mainoskuvia lehdissä. Persoonallisuus on paljon kiinnostavampaa.
Ihana onnellinen tunnelma, kauniita kuvia ja välittyy sellainen herttaisen olonen kuva ihmisestä.
Tosi tylsää olla tälläinen tasapaksu pottunenä!