Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat kampaamokokemukset tänne!

Vierailija
02.02.2005 |

Usein kampaajalla käydessä herää kyllä kysymys, että mitä ihmettä siellä kampaajakoulussa oikein opetetaan vai opetetaanko mitään?! Eivätkö kampaajat osaa arvioida, mikä kampaus sopii asiakkaalle ja mikä ei? Ja minkä ihmeen takia kampaajat eivät sano mielipidettään, jos asiakas ehdottaa jotain ihan hölmöä?

Minun eräs kauheimmista kampaamokokemuksistani sijoittuu teinivuosiin, toivottavasti niistä ajoista on ammattitaito kampaajilla kohentunut: Siihen aikaan oli muodissa tyvikohotus, ja minä tietysti halusin tuuheutta ja ilmaa päätä myöden meneviin hiuksiini. Kampaaja ehdotti, että laitetaan tätä tyvikohotusainetta myös koko hiuksiin, ja rullasi hiukset rullille. Ei tullut teinin mieleenkään epäillä kampaajan ammattitaitoa, ja lopputulos oli luonnontaipuisissa hiuksissa kuin permanentti. Ja aivan hirveä sellainen. Eihän sille voinut mitään tehdä! Itku siitä tuli. Kiitos vaan kovasti, vieläkin ärsyttää.

Kommentit (1073)

Vierailija
641/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä Helsingin Punavuoressa sijaitseva trendikampaamo oikein on, kun siitä on niin monta mainintaa tässä ketjussa? Vai onko niitä siellä suunnalla useampiakin?

Vierailija
642/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitolaji tuo kerrostus. Kerran menin pyytämään sitä paksuun tukkaani; sitten mulla olikin kaksi tukkaa; päällä pöyheä kypärä ja alla paljon pitempi suora tukka. Leikkelin sitten itse sen alemman tukan mätsäämään päällimmäistä tukkaa.

Mulle on käynyt tuo sama. Toisaaltahan se oli kätevää: kun pitkät hiukset veti ponnarille, päällihiukset asettuivat nätisti polkaksi. Taisinkin siis saada kahdet eri hiukset yhden leikkauksen hinnalla! (Leikkautin hiukset lyhyemmän mukaisesti parin viikon päästä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin rock-henkistä otsatukkaa, sain 45 asteeseen leikatun.

Vierailija
644/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kampaaja itse on oikein epäsiisti, tukka roikkuu rasvaisena miten sattuu, on oikein lihava ja iho on huono, sellaiseenkin olen törmännyt.

Kamalia kokemuksia minulla on 2. Ensimmäinen kokemus sattui eräässä Kalliolaisessa parturi-kampaamossa. Kampaaja oli juuri tällainen todella epäsiisti ja lihava nainen, joka jatkuvasti kertoili minulle ja toisille siinä vieressä oleville kampaajatovereilleen jostain Alibista lukemiaan murha-juttuja ja oikein mässäili niillä. Hän myös leikkasi epäjohdonmukaisesti miten sattuu sieltä täältä, niin että hiukset lopulta olivat todella epätasaisesti leikatut. Kaikkein pahinta oli, kun hän rupesi föönaamaan hiuksia, hän otti karkeimman fööniharjansa ja rupesi repimään ja raastamaan hiuksiani samalla kuin kuivasi niitä. Käytti varmaan kaiken massansa ja voimansa niihin hiuksieni kuivaamiseen ja voin sanoa, että sattui aivan sairaasti. Kuvaavaa oli, että juuri kun tulin kampaamoon, tältä samalta kampaajalta lähti sellainen miesasiakas, jonka hiukset tämä sama kampaaja oli värjännyt sellaisiksi vihreänkeltaisiksi (oli siis varmaan tarkoitus blondata hiukset, mutta se vihertävä sävy niissä näytti tosi kamalalta) Lähdin parturista hiukset leikattuna miten sattuu ja päänahka vereslihalla.

Toinen sattui helsinkiläisessä parturikampaamossa. Olin käynyt muutaman kerran aikaisemmin samassa paikassa ja tykästynyt. Kampaaja oli sellainen maahanmuuttajanainen, joka leikkasi hyvin, mutta veloitti kuitenkin vähän. Nyt kun tulin paikalle, niin kampaaja oli yllättäen vaihtunut ja paikalla oli sellainen poninhäntäpäinen keski-ikäinen suttura. Kun tulin paikalle omalle varaamalleni ajalle, tämä nainen oli juuri epäonnistunut hiusten värjäämisessä ja oli uudelleen aloittamassa värjäämään asiakkaan hiuksia. Olisin siis joutunut odottamaan aikaani todella kauan. Sattumalta paikalle oli kuitenkin tullut tämän naisen tuttava (siis käymään), joku nuori mies, joka kuulemma oli myös ammatiltaan kampaaja. No tämä nainen nakitti heti tämän tuttavansa leikkaamaan minun hiukseni, johon tämä epäröiden suostui. Tämä nuori mies sitten pesi hiukseni vähän miten sattuu (naamani kastui kokonaan) ja oli koko ajan niin hermostunut ja kädet vapisi, että aloin jo vähän itsekin hermoilemaan, että mitenhän poika tehtävässään onnistuu ja tsemppailemaan pojan puolesta. No leikkasi sitten jotenkuten (yhden kerran tosin leikkasi sormeensa haavan ja joutui lähtemään hakemaan laastaria) Kuvaavaa on, kun lähdin sieltä, niin tämä kaamea kampaamosuttura, jolle alunperin olin varannut ajan huikkasi, että onhan se nyt PALJON parempi kuin tullessa ja nauraa räkätti päälle.

Mies kävi myöhemmin tällä samalla naisella (mieheni oli myös käynyt sillä maahanmuuttajanaisella, joka oli ollut ennen tätä sutturaa ja tykännyt naisen tavasta leikata hiuksia) ja tämä uusi kampaaja oli ihan oikeasti pilannut mieheni hiukset niin, että mies alkoi leikata hiuksiaan itse. Oli kyninyt mieheni hiukset aivan epätasaisiksi.

Kuvaavaa on, että puoli vuotta myöhemmin mieheni sai puhelun. Tämän liikkeen omistaja (oli sellainen liike, johon kuului kosmetologipalvelua sun muuta) yritti tavoittaa edellisiä asiakkaita kertoakseen, että kampaaja oli vaihtunut. Tämä nainen oli onnistunut tuhoamaan puolessa vuodessa koko parturiliiketoiminnan, mikä oli vuosien työllä saatu aikaan. Asiakkaat oli yksi toisensa jälkeen äänestäneet jaloillaan. Oli myös onnistunut tuhoamaan lähes koko asiakasrekisterin tietokoneelta, tahallaan.

Halvalla saa harvemmin hyvää. :D

Vierailija
645/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen että lapsena ja nuorena kampaajat harjasivat usein aika kovakouraisesti. Vetivät kovaa jos sattui olemaan takku ja vaikka ei ollutkaan niin harja kolisi päähän. Aikuisena on ollut useimmiten hellävaraisia kampaajia ja on ollut rentouttavaa.

Vierailija
646/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä Helsingin Punavuoressa sijaitseva trendikampaamo oikein on, kun siitä on niin monta mainintaa tässä ketjussa? Vai onko niitä siellä suunnalla useampiakin?

Minäkin kerran menin Punavuoressa sijaitsevaan trendikampaamoon siskoni suosituksesta, jolla oli aina aivan upeita värjäyksiä. Tai tarkemmin sanoen yritin mennä. Minulla oli aamun ensimmäinen aika. Kiirehdin hiki hatussa läpi kaupungin, koska asuin vaikean matkan päästä Punavuoresta, kuitenkin ehdin juuri ajoissa. Kun saavuin paikalle, ovet oli lukossa eikä ketään sisällä. Soitin numeroon ja kuulin (lanka)puhelimen soivan sisällä. Odottelin jäätävässä talviaamussa 15-20 min ja lähdin kyselemään lähellä olevista muista kampaamoista aikaa. Pääsinkin yhteen, ja tuolissa istuessani trendikampaaja soitti. Hän oli juuttunut ruuhkaan, ei pahoitellut millään tavalla. Oli närkästyneen oloinen, että julkesin mennä toiselle kampaajalle, vaikutti ajattelevan että juoksen innoissani hänen luokseen nyt kun hän on vihdoinkin saapunut. Kysyin, miksi hän ei soittanut minulle ruuhkasta. Hän vastasi jotenkin siihen tyyliin, että ei tietenkään voinut, koska numeroni lukee paperisessa varauskirjassa, joka oli sisällä liikkeessä. Just.

En ollut halukas matkustamaan toista kertaa sitä matkaa antamaan tälle trendikampaajalle toista mahdollisuutta, joten en koskaan saanut tietää, miten upea tukastani olisi tullut hänen käsittelyssään.

Vierailija
647/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pahaa tapausta ollut. Kerran kävin isossa ketjuliikkeessä, koska olin saanut sinne lahjakortin. Kampaaja oli nuori nainen, joka vaikutti tosi stressaantuneelta. Hänen silmät vaelsi, ei katsonut mua silmiin ja ei osannut kunnolla selittää mitä tarkoittaa.. pyysin tiettyä leikkausta ja kampaaja sanoi tyyliin "eäääh.. emmä kyl... ymh no siis venaa mun pitää nyt käydä... ai toi malli vai mitä, äh.....".

Ja sitten kun katsottiin väriä niin kampaaja suositteli vaan raitoja. Sanoin etten halua, mutta kampaaja edelleen sanoi vaan "raidat... no siis ehkä kannattais niinku raidat... et niinku... raidat". Enkä todella ynmärtänyt että miksi, myöhemmin kyllä kävi ilmi, ettei mun hiuksia olisi voinut blondata, kute olin pyytänyt, koska niistä tuli teletapin keltaiset. Olisin TODELLA arvostanut että kampaaja ois sanonut sen etukäteen!!!! Koska kun väri oli pesty pois ja katsoin peiliin huudahtaen "täähän on keltainen!!" niin kampaaja vastasi vaikeana että "niin.. siis niiku... mä siks aattelin et ne raidat niinku... ois ehkä ollu parempi niinku...".

Tää kampaaja myös koko ajan jätti mut odottamaan, lähti vaan pois kesken kaiken sanomatta mitään ja olin monta kertaa hämmentynyt että kuuluuko mun odottaa tässä, mennä jonneki pesupisteelle vai mitä tapahtuu. Jälkikätee ajateltuna sillä oli ehkä oikeesti ripuli tai joku muu ongelma.

Hiuksista tuli aika kaameat. Paidan selkämys meni pilalle kun väriainetta oli tiputettu sinne suojakaavusta huolimatta. Kampaaja varmasti näki sen, muttei sanonut mitään. Menin seuraavana päivänä valittamaan ja omistaja katsoi nenänvartta pitkin ja sanoi että "tollasia paitoja saa kympillä henkkamaukasta, ei me sitä korvata". Sain kympin lahkakortin samalle kampaajalle. JÄI KÄYTTÄMÄTTÄ!

Vierailija
648/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kampaaja, jolla kävin ekaa kertaa, leikkasi mulle kivan tukan. Olin siihen tyytyväinen, mutten silti ikinä mene takaisin sinne.. kampaaja hölötti ja pölötti taukoamatta ja leikkasi to-del-la hi-taas-ti. Olin varannut ehkä 2-3 tuntia tähän polkkatukan lyhentämiseen (n. 3cm pois ja kevyt kerrostus, sama malli siis mutta lyhennetään kun oli ylikasvanut) ja se 3 tuntiakaan ei riittänyt!!!

Kampaaja kertoi tosi tuohtuneena hänen omista huonoista kokemuksistaan kampaajalla. Oli ihan raivona edelleen vuosia sitten sattuneesta huonosta värjäyksestä. Ja selitti ummet ja lammet elämästään, miehistä, urasta, lapsuuden haaveista... Mä en halunnut small talkia ja yritin monta kertaa lopettaa jutun, esim lukemalla lehteä. Mutta kampaaja vaan luki mun selän yli lehteä ja kommentoi kaikkia artikkeleita, kertoi omat mielipiteet ja pölötti kahta kauheammin. Todella vaivaannuttavaa. Tai olisi edes sitten puhunut yksinpuhelua, mutta tämäpä kyseli mun ajatuksia esim niistä miesjutuista ja uteli mun elämästä ja työstä kymmeniä kysymyksiä.

Ei ihme että se leikkaus kesti TUNTIKAUSIA!!!

Vierailija
649/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin rock-henkistä otsatukkaa, sain 45 asteeseen leikatun.

Mikä ihme on rock-henkinen otsatukka?

Minulla tulee mieleen lähinnä se kananpersetukan pitempi etuosa, johon yleensä värjätään jokin räväkän pinkki tai violetti palkkiraita.

Vierailija
650/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huonoa parturikokemusta mulla, olen mies. Ensimmäinen mieleenjäänyt on jostain 90-luvun lopulta kun jotain nuorta naisparturia selvästi vitutti jokin ja leikkeli ilmeisesti tylsillä saksilla, tai muuten huonosti niin, että jonkinverran suorastaan repi hiuksiani.

Toinen huono kokemus on viime vuodelta, mamumies parturina ja sen verran kovakourainen, ettei tee mieli enää mennä tuohon parturiin enää miltei väkivaltaisesti kohdelluksi.

Vierailija
651/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni parturi vaihtoon kun monen vuoden jälkeen tajusin, että vaikka pyysin mitä, niin lopputulema oli aina pieni muunnos ihan samasta mallista. Meni niin monta vuotta läpi, kun malli oli ihan hyvä kyllä. Kasvatin sitten pidempää, niin lopulta aina oli leikannut liikaa pois ja taas tuli sama tyyli esiin. Kyse ei ollut siitä ettenkö olisi osannut selittää. Alkuun toki teki hyvin ja kuunteli, mutta muuttui jossain vaiheessa.

Välillä kun näin että metsään menee, niin kysyin kesken kaiken, että mitä mahtaa tehdä ja kun oli yks kaks ajatellut soveltaa omin päin, sellaista mistä ei ollut puhetta, niin oli pakko torpata. (väkertää jotain mummokiharaa, vaikken kiharaa halunnut lainkaan).. Tai kun kysyin jotain tiettyä väriä, tylysti kieltäytyi, eikä perustellut lainkaan.

Uusi parturi sitten perusteli hyvin ja totesin etten haluakaan ko. väriä. Leikkauskin on sitä mitä haluan. Ilmeisesti edeltäjä oli jo niin tottunut minuun, että halusi päästä helpolla ja oletti että käyn maailman tappiin. Koki kai jotenkin että mulle kelpaa kaikki, vaihdoin kun jouduin mielestäni liikaa puuttumaan tekemiseen mitä ei alkuvuosina ollut lainkaan. Kävin varmaan 15 vuotta, jollen enemmänkin ja viimeiset kolme olisin jo voinut tajuta vaihtaa.

Vierailija
652/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikki kirjoitti:

Pieni ajatusleikki.

1. Hammaslääkäri asiakkaalle: "Siis kauheeta, ihan hirveet hampaat! Miten nää on tän näköset?! Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

2. Vaatekaupan myyjä juuri ovesta sisään astuneelle asiakkaalle: "Ai kamala miten hirveessä kunnossa sun vaatteet on! Miten ne on ton näköset? Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

3. Kampaaja juuri tuoliin istuneelle asiakkaalle: "Nää sun hiukset on kyllä tosi kamalat. Miten nää on tällasiks menny? Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

Miksi siedämme oikeassa elämässä tuollaista käytöstä yleisesti ottaen vain yhden ammattikunnan edustajilta näistä kolmesta? Miksi suomme juuri heille sellaisen erityisvapauden?

Kyllä muissakin palvelualan ammattilaisissa on tökerösti kommentoivia. Eikä moni suo kampaajillekaan mitään "erityisoikeuksia".

Vain ylikiltti, itsetunnoton tossu ottaa mukisematta vastaan pas.kaa palvelua. Ymmärrän, jos on kovin nuori tms.

Vierailija
653/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesaan tilasin ajan hiusmuotoilija joku maineikas,hiuspidennykseen,tuu niin katotaan.no tuun kotii tukka maalattuna joku viipsu niskas pieni,lyhyt fleda.Seur.pnä kuvaus oli kyl karmee näky.Värikin meni pieleen.Kukkaro keveni 550mk.Toinen kokemus, hiukset kasvaneet lähdin hakemaan lähikampaajalta ns.europekiharaa,sehän nätti vetää vaik kii,no tehdään permis,pari viikkoo kiharat alkaa oieta päälaelta kiharat päissä hirvee näky tuuheammat alhaalta.Soitan mitä tehdään,no leikkauksen sain ilmatteeksi korvaukseksi ja taas tukka lyhyt.No mulle käy onneksi kaikki kampaukset.Viimeinen kerta oli kun mitään permistä ikinä otin.Tukan väri,leikkaus muuttunut useinki muuta voi tehdä ;)

Vierailija
654/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki kirjoitti:

Pieni ajatusleikki.

1. Hammaslääkäri asiakkaalle: "Siis kauheeta, ihan hirveet hampaat! Miten nää on tän näköset?! Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

2. Vaatekaupan myyjä juuri ovesta sisään astuneelle asiakkaalle: "Ai kamala miten hirveessä kunnossa sun vaatteet on! Miten ne on ton näköset? Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

3. Kampaaja juuri tuoliin istuneelle asiakkaalle: "Nää sun hiukset on kyllä tosi kamalat. Miten nää on tällasiks menny? Miten sä oot voinu päästää ne tohon kuntoon? Sun on PAKKO alkaa käymään meillä vähintään joka kuudes viikko!"

Miksi siedämme oikeassa elämässä tuollaista käytöstä yleisesti ottaen vain yhden ammattikunnan edustajilta näistä kolmesta? Miksi suomme juuri heille sellaisen erityisvapauden?

Kyllä muissakin palvelualan ammattilaisissa on tökerösti kommentoivia. Eikä moni suo kampaajillekaan mitään "erityisoikeuksia".

Vain ylikiltti, itsetunnoton tossu ottaa mukisematta vastaan pas.kaa palvelua. Ymmärrän, jos on kovin nuori tms.

Muutama tossukka on uskaltanut sentään alapeukuttaa. Hyvä! Ehkä opitte vielä esittämään kritiikkiä muutenkin kuin anonyymisti.

Vierailija
655/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei yksinkertaisesti ole! Ja vastauksena ekaan kommenttiin (avaukseen), niin ihan asiaa siellä koulussa opetetaan ja itse sellaisessa käyn hiuksiani värjäyttämässä ja leikkauttamassa täysin ilman ongelmia. Että en kyllä ymmärrä missä kuontaloanne laitatatte/leikkuutatte...

Vierailija
656/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kävin tuossa lähiostarilla olevassa kampaamossa leikkauttamassa hiukseni. Varasin ajan uudelle työntekijälle, koska muut olivat varattuja. Minulla on lyhyt pixiemalliin leikattu tukka, joka oli jo päässyt kasvamaan ulos mallista. Kampaaja ehdotti veitsellä leikkausta, johon suostuin, koska minulla oli aiemmin hyviä kokemuksia veitsellä leikatuista hiuksista. Varoitin ottamasta kuitenkin liian lyhyeksi, koska minulla on voimakkaita pyörteitä. No, kampaaja alkoi puuhaan veitsellä leikaten. Tukka lyheni koko ajan, hän aloitti aina uudestaan ja uudestaan jo leikatuista kohdista. Kun pää oli käyty läpi veitsen kanssa, otti hän seuraavaksi hiusten leikkuu koneen ja aloitti taas alusta. Istuin siinä sanattoman järkyttyneenä, samalla itseäni lohduttaen, että onneksi se kasvaa vielä ennalleen. Lopputulos oli koneella silmiisi kynitty, mallia rekkal_sbo😱

En ole vieläkään ymmärtänyt kampaajan pointtia siitä veitsellä leikkaamisesta, kun hän kuitenkin ajeli sen päälle koneella tukan😂

Eipähän tarvinnut moneen kuukauteen hiuksia laittaa ollenkaan. Säästyi myös pitkä penni kun ei tarvinnut käydä kampaajallakaan moneen kuukauteen. Hävetti aivan helvetisti se tukka, kaikille kampausta kommentoneille lämpimästi suosittelin ko. kampaajaa, mikäli tekee mieli samanlaista😂😂😂

Toiste en siihen kampaamoon enää mene. Ko. kampaamo ei ole edes sieltä halvimmasta päästä, lähinnä keskihinnan yläpäässä. Onneksi löytyi huomattavasti edullisempi ja ammattitaitoisempi toisesta päästä kaupunkia.

Vierailija
657/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muah kirjoitti:

Sirpa- kirjoitti:

Itse en voi sietää näitä nykyajan kampaajia jotka  suututtaa välillä asiakkaita suoruudellaan kun uskaltaa puhua "kielletyistä asioista"  Tullaan "iholle" ja ehdotellaan jotain sateenkaarikampausta vaikka asiakkaana puhun ihan muuta. Tuo narsistinen käytös on osaltaan vähentänyt omaa kampaamolla käymistä. Onneksi tavallisiakin kampaajia on Helsingissä. 

Hä?! Oikeestiko joku haluaa vielä sateenkaarivärejä hiuksiinsa vuonna 2020?? Nehän oli muodissa joskus 2016, ekoja näin jo vuonna 2009 netissä...ainakin suuressa maailmassa: Englannissa, Usassa, muualla Euroopassa, Aasiassa, Australiassa oli niihin aikoihin kunnon rainbow hair-villitys.

No, Suomeen kaikki saapuu aina viiveellä... 😂

Kyllä niitä oli jo 80-luvulla, mutteivat muotia olleet vaan punkkien päässä.

Vierailija
658/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Yleensä mitä korkeampi hinta hiustenleikkuulla tai värjäyksellä, sitä parempi ammattitaito. Vaikka tämäkään ei ole mikään sataprosenttinen takuu. Kampaajan oma ulkomuoto kertoo myös aika paljon lopputuloksesta.''

Olisi siis pitänyt tajuta juosta karkuun Hair Escapen ovesta sisään mennessäni. Kyseisen paikan asiakaspalvelu oli surkeaa ja erittäin epäystävällistä. Lopputulos oli aivan kaamea, eikä siihen voinut olla millään määrin tyytyväinen.

Johan tuon puljun nimikin kertoo kaiken, hiukset pakenee päästä kun astuu ovesta sisään. Kuulostaa pahaenteiseltä.

Kuka juntti näitä nimiä keksii.

Vierailija
659/1073 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin parturi ikinä: Dick Johnson Ruoholahdenk. Hkissä.

"Parturina" nuori pimatsu joka ei edes tervehtinyt. Umpimielinen, mykkä pikku suttura ei puhunut mitään, jupisi vain jotain itselleen. Leikkaus oli huonoin ikinä, kylläpä yllätti.

Tätä se on kuulkaa suomalainen "asiakaspalvelu"!

Ai niin, maksaessani tyyppi ei osannut antaa vaihtorahasta oikein takaisin. Tsiisus mikä puupää. Kiertäkää tää pulju kaukaa.

DICK JOHNSON.. HAHAHAHAHALOLLLLL, nämä nimethän paranee vaan. 

Vierailija
660/1073 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki kirjoitti:

Pieni ajatusleikki.

Muutama tossukka on uskaltanut sentään alapeukuttaa. Hyvä! Ehkä opitte vielä esittämään kritiikkiä muutenkin kuin anonyymisti.

Ai kuten sinä? 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi