Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes 10kg pois viikossa

Vierailija
22.01.2024 |

Olen huomattavan ylipainoinen, mutta viikko sitten päätin tehdä muutoksen. Jätin pois kaikki herkut ja aloin liikkua. Nyt painoni on pudonnut jo kymmenen kiloa, vaikka en suinkaan ole nähnyt nälkää. Siinä on tietysti paljon nesteitä yms. ja alkuvauhdin jälkeen painon putoaminen hidastuu. Tunnen silti nyt jo oloni paljon terveemmäksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Huomattavan ylipainoisella voi lähteä enemmänkin kerralla. Useampi kilo varmaan nesteitä. Kannattaa jatkaa eikä antaa periksi vaikka painon lasku välillä hidastuu tai pysähtyy. Itse olen syksystä laihtunut 8 kg ja tavoitteena laihtua vielä 22 kg ja saada verensokerit normaliiksi. Tsemppiä!

Vierailija
2/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olet syönyt herkkuja jos noin nopeasti putoaa. No mutta hieno homma ja lykkyä jatkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg viikossa laihtuminen on mahdollista, lehmät lentää ja banaanissa on vetoketju.

Vierailija
4/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä. Aika turpea oot ollut. 

Vierailija
5/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö voi polttaa rasvaa korkeintaan noin kilon päivässä. Vaikka painaisit 250kg niin rasvaa ei voi palaa sitä enempää. Se muu on sitten lihasta tai nesteitä mitä on lähtenyt.

Vierailija
6/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Hyvä sä!! Multa lähti pelkästään nesteitä monta kiloa kuukauden sisällä. Ja sen tiesin kun koko ajan piti olla pissalla. 

Vierailija
7/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestettä. Aika turpea oot ollut. 

Tiedän. Niinhän minä sanoinkin.

ap

Vierailija
8/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelmana äkkinäinen painonnousu.9 kg vuodessa, ja varovasti syön.En vaan laihdu. liikun paljon ja yritän ajatella ruokavaliota.Olen melkeen masentunut kun on vatsa pömpöllä heti aamusta. Tuskin uskallan syödä kohta mitään. 

Merkillistä ,tähän asti olen aina olkut kauniskroppainen. 

Vierailija
9/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista varoa säästöliekkiä ja lihaskatoa!

Vierailija
10/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ylimääräistä reilut 10 kg, ja viikossa lähti uudella ruokavaliolla 2 kg ja seuraavalla viikolla kilo lisää. Nyt kolmas viikko menossa, ja odotan, että tahti hidastuu. Ei voi tätä tahtia näin "vähät" ylikilot lähteä kuin alkuun.

Vierailija
11/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti viikossa melkein 5kg kun aloitin vuoden alusta ruokaremontin, oli tosiaan paljon jouluruokien aiheuttamaa nestekertymää. Nyt  on pudonnut maltilliseen 500-750 g/vko eli maltilliseen tahtiin.

Vierailija
12/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on siis pahimmasta lukemasta ylipainoa 18-19 kg. Nyt 13,4 kg pudotettavaa.

Vierailija
13/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mursu olet ollut ja olet vieläkin. Huh

Vierailija
14/14 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 kg viikossa laihtuminen on mahdollista, lehmät lentää ja banaanissa on vetoketju.

Kyllä se on ihan mahdollista. Mulla putos paino 6,5 kg yhden vuorokauden aikana sairaalassa, enkä muuta tehnyt kuin maannut sängyssä. En ollut missään leikkauksessa, eikä ollut mitään vakaavaa sairautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi