Kauheimmat kampaamokokemukset tänne!
Usein kampaajalla käydessä herää kyllä kysymys, että mitä ihmettä siellä kampaajakoulussa oikein opetetaan vai opetetaanko mitään?! Eivätkö kampaajat osaa arvioida, mikä kampaus sopii asiakkaalle ja mikä ei? Ja minkä ihmeen takia kampaajat eivät sano mielipidettään, jos asiakas ehdottaa jotain ihan hölmöä?
Minun eräs kauheimmista kampaamokokemuksistani sijoittuu teinivuosiin, toivottavasti niistä ajoista on ammattitaito kampaajilla kohentunut: Siihen aikaan oli muodissa tyvikohotus, ja minä tietysti halusin tuuheutta ja ilmaa päätä myöden meneviin hiuksiini. Kampaaja ehdotti, että laitetaan tätä tyvikohotusainetta myös koko hiuksiin, ja rullasi hiukset rullille. Ei tullut teinin mieleenkään epäillä kampaajan ammattitaitoa, ja lopputulos oli luonnontaipuisissa hiuksissa kuin permanentti. Ja aivan hirveä sellainen. Eihän sille voinut mitään tehdä! Itku siitä tuli. Kiitos vaan kovasti, vieläkin ärsyttää.
Kommentit (1102)
Kävin kampaajalla, joka leikkasi hyvin. Sitten jossain vaiheessa lopputulos alkoi olla hutiloitu, saksittu sieltä täältä ja lopulta ihan käsittämättömän huono. Vaikka olin käynyt useita vuosia, niin en sentään pelkän pitkän tuttavuuden takia siellä enää käynyt. Kampaamossa tärkeintä on saada kivat hiukset.
Mulla on käynyt tuo myös muutamia kertoja. Olen sanonut miten paljon leikataan ja vielä käsillä näyttänyt, että tähän asti. Luotat, että kampaaja tekee mitä pyydetty. Syvennyt lukemaan jotain. Itku kurkussa vaan maksat ja juokset kotiin, kun sun hiuksista on vedetty joku polkka, kun lähdit vain tasoittamaan pitkien hiuksiesi latvoja. Sitten tulee vielä joku tuttu vastaan, et miten raaskit leikata sun hiukset. Jep jep.