Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En luovu vapaaillastani tytärpuoleni kouluvideon esityksen takia.

Vierailija
03.06.2010 |

Minun iltani ilman lapsia oli sovittu jo viime viikolla ja tänään mies yllättäen ilmoitti, että hänelle oli ilmoitettu että ensimmäisen avioliiton tyttären kouluvideon esitys olisikin tänä iltana.

Meidän lapsiamme ei sinne voi ottaa, koska ajankohta on huono.

Pakotin miehen perumaan videon esitystilaisuuteen menon, koska mulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään tuntia omaa aikaa ilman lapsia tai kotiin liittyviä asioita.

Tytärpuoli oppikoot jatkossa ilmoittamaan videoteostensa esitystilaisuuksista vähän aiemmin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko tekee just niinkuin minä sanon tai jää kesällä pienimmät lapset näkemättä kun otan lopullisen pesäeron ja käräjäoikeus ratkaisee lasten tapaamiset aikaisintaan syksyllä.

Tytärpuolen opettajan perseennuolemistilaisuuteen ukko ei mene. 6. vuosiluokalta pääsee jokainen oppilas, se ei ole mikään vuosisadan valmistujaisjuhla.

Siis sun lastes isällä on yhteensä neljä lasta? Muistaakseni tarinaan tuli keväämmällä mukaan murrosikäinen poika ja nyt on sitten tytärkin? Sun elämäsi on on niin vaiherikasta, että eihän siinä pysy perässä!

Vierailija
2/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, niin en viitsi heitä joka käänteessä mainita. Ja tytärpuoleni oli maininnut videonkatselusta isälleen jo aiemmin, isä tapansa mukaan oli unohtanut asian.

Ottakoot ukko nyt opikseen, oppiipahan pistämään tapaamisia muistiin jatkossa, kun tyttärensä oli suuttunut.

Lähivanhempi on kotona tämän illan ja hän on vapaa menemään ja hänellä on vielä yksi äpärä, joka on tytärpuolen kanssa samassa koulussa, eli lastenhoito-ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetän kakarat lauantaiaamuna sokerihumalassa ukon mukana sisarpuolensa kevätkirkkoon, ilman juhlavaatteita.

Vierailija
4/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on van katkeran jan väsyneen äiti/äitipuolen provo.

Vierailija
5/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeks!

Vierailija
6/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te hanki lapsenvahtia?

Vierailija
7/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musiikkiesityksissä ja koulun juhlissa ja aion olla vastakin. Ja omat muksut ovat olleet mukana jos ei ole ollut lapsenlikkaa.

Vierailija
8/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko hommaa tänne lapsenvahdin, niin menkööt katsomaan videotekelettä, mutta minun ongelmani lapsenvahdin saaminen tällä varoitusajalla ei ole.

Vierailija
9/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko hommaa tänne lapsenvahdin, niin menkööt katsomaan videotekelettä, mutta minun ongelmani lapsenvahdin saaminen tällä varoitusajalla ei ole.

NEXT!!

Vierailija
10/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhutaan paljon koulun ja kodin yhteistyöstä. Itse olen kokenut yhteistyön sellaisena, että opettajat sanelevat yhteistyön säännöt ja muodot. esm. vanhempien panos varainkeruuseen usein ok mutta tapahtumien organisointi (esim. luokkaretkikohteen päättämiseen osallistruminen) opettajan päätöksen mukaan.

Sinä vanhempana ja äitipuolena vaikutat hiukan tiukkanutturaiselta. Eikö mies saisi järjestettyä lapsillenne muuta vahtia menonsa ajaksi?

Vierailija
11/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko ottaa väsymystä kitisevät lapsemme pilaamaan videotekeleen ensi-illan, mutta minä en ole käytettävissä lapsenvahdiksi tänä iltana.

Vierailija
12/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tulee mieleen että tuollaista ihmistä on lyötävä lujaa lättyyn ja kieriteltävä tervassa sekä höyhenissä. Jättää vaan niin tyhjäksi kun ei voi tehdä mitään oikeasti. Eikä ap oikeasti ole tuollainen kuitenkaan joten väkivaltafantasia ontuu pahasti :( ;/

Vierailija
13/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mustasukkainen miehen tyttärelle. Ja uskaltaa osoittaa sen noin avoimesti! Käske vielä miehesi polvilleen ja lupaamaan, ettei enää koskaan yritä laittaa lapsiaan sinun edelle. Ja sitten vain toivot, ettei tule vaimo nro 3:ta, joka ei päästä miestä katsomaan teidän lastenne esityksiä :)

Vierailija
14/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en omaa iltamenoani peru tältä illalta jonkun peruskoulunopettajan kunnianhimoisen videonpätkän esityksen takia.

Vierailija
15/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en omaa iltamenoani peru tältä illalta jonkun peruskoulunopettajan kunnianhimoisen videonpätkän esityksen takia.

Ei varmaan kukaan menetä mitään vaikka et menisikään paikalle

Vierailija
16/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tyytyväinen kun voi tällä tavalla tehdä kiusaa. Yök. Toivottavasti en tule koskaan tutustumaan kehenkään kaltaiseesi.

Vierailija
17/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina saapumatta kotiin asioilta, kun tiedän että ukon pitäisi lähtä töihin klo 17.

Vierailija
18/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajien viestintäkurssin lopputekeletyön esittelyyn. En menis vaikka kutsut tulis kuukautta aiemmin. Ja lauantaiaamunakin pitää saatana kotona kökkiä, kun ukko haluaa mennä tytärpuoleni koulunpäättäjäiskirkkoon ja sinne en omia lapsiani päästä.

Paitsi että voisin ihan vittuillessaan sanoa ukolle, että ottaa villit lapsemme mukaan pilaamaan lauantaiaamun kevätjuhlakirkon, niin teenkin ja nukun itse lauantaina pitkään.

Vierailija
19/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan nyt kuitenkin.

Ihan helvetin huono provo!!

Vierailija
20/39 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vähän ravistella todellisuuteen. Ei päällepäin näyttänyt tunteitaan ja oli kaikin puolin korrekti. Tosin tälläisissä tapahtumissa alkoi vänkäämään vastaan. Minä isänäkään en olisi saanut lähteä katsomaan tyttärieni esityksiä ja oman poikani kilpailuja. Hän ei tietenkään tahtonut osallistua.

Tein pari asiaa selväksi tälle rahan ahneelle kauniille kotkalle, jota silti kaikesta huolimatta rakastan. Että omaisuuteni menee jokatapauksessa lapsilleni ja meidän yhteiset lapset perivät saman verran kuin lapseni toisesta liitosta. Molemmat vaimoni olen jättänyt ilman perintöä ettei riitoja tulisi.

Ja mikäli hän ei tulevaisuudessa osallistuisi esiintymään vaimonani niin sitten menen entisen vaimoni kanssa näihin tapahtumiin ja käyttäydyn kuin perhe. Hän saa itse valita kenen miehenä esiinnyn. Toki entisellä vaimollani on nykyään uusi mies, mutta tätä en kertonut nykyiselle.

Loppui valitus ja kiltisti on tullut ja nämä "omat illat ja tyttöjen illat" on unohdettu. Niitä ei tule ellei siivoa kotia ja ole edustava seurassani.