Kumpi voileipäkakku yo-juhliin mieluummin: lohi- vai kinkkuvoileipäkakku?
Itse söisin mieluummin lohta mutta mietin että onko kinkku kuitenkin tavallisempi vaihtoehto?
Kommentit (84)
Kaikki eivät tosiaan syö tai edes voi syödä kalaa, joten kinkku on varmaan turvallisempi. Jos mahdollista, niin tee molemmat.
Kala-allergikot ei voi syödä lohiversiota ja kasvissyöjät eivät kinkkua eikä lohta. Kasvisversio kävisi kaikille, paitsi ehkä vegaaneille, aineosista riippuen.
Ei ole helppoa olla kutsujen emäntä nykyään.
Mitä jos voileipäkakku on kasvista ja kylkeen voi ottaa vihreää salaattia ja lohta/kinkkua valinnan mukaan
Vierailija kirjoitti:
Kala-allergikot ei voi syödä lohiversiota ja kasvissyöjät eivät kinkkua eikä lohta. Kasvisversio kävisi kaikille, paitsi ehkä vegaaneille, aineosista riippuen.
Ei ole helppoa olla kutsujen emäntä nykyään.
Gluteenitonta olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa olla kutsujen emäntä nykyään.Gluteenitonta olla pitää.
Lihaton, Gluteeniton, maidoton, munaton, pähkinätön, mauton, hajuton..
Nw maksavat 30 hengen kakkuina yli 100 euroa kappale eli en voi ostaa jokaista lajia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nw maksavat 30 hengen kakkuina yli 100 euroa kappale eli en voi ostaa jokaista lajia.
Ap
Et tarvitse kahta 30 hengen kakkua vaan riittää esim 2 30 hengen kakkua. Ei ihmiset syö tuplamäärän. Sitäpaitsi voileipäkakku on helppo tehdä itse ja selviät paljon halvemmalla niin.
Minun kokemuksen mukaan kalakakku menee kuumille kiville. Tee lisäksi jotain suolaista niille jotka eivät kalaa voi syödä, vaikka kasvispiirakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEt tarvitse kahta 30 hengen kakkua vaan riittää esim 2 30 hengen kakkua. Ei ihmiset syö tuplamäärän. Sitäpaitsi voileipäkakku on helppo tehdä itse ja selviät paljon halvemmalla niin.
Siis riittää kaksi 20 hengen kakkua piti olla...
Lohi ja kinkku
Muuten ei lihansyöjät jää ilman ja kaikki ei taas kalaa
Tai kinkku ja kasvis