En luovu vapaaillastani tytärpuoleni kouluvideon esityksen takia.
Minun iltani ilman lapsia oli sovittu jo viime viikolla ja tänään mies yllättäen ilmoitti, että hänelle oli ilmoitettu että ensimmäisen avioliiton tyttären kouluvideon esitys olisikin tänä iltana.
Meidän lapsiamme ei sinne voi ottaa, koska ajankohta on huono.
Pakotin miehen perumaan videon esitystilaisuuteen menon, koska mulla ei ole ollut tällä viikolla yhtään tuntia omaa aikaa ilman lapsia tai kotiin liittyviä asioita.
Tytärpuoli oppikoot jatkossa ilmoittamaan videoteostensa esitystilaisuuksista vähän aiemmin.
Kommentit (39)
Kannattaisi lähteä ratkomaan tilannetta ihan siitä, että mahtaisiko omassa asenteessa olla pientä korjaamisen varaa. Kuulostaa varsin lapselliselta ja pelottavaltakin, että aikuinen nainen tuolla tavalla tihkuu vihaa ja ivaa tytärpuolta ja tämän tekemisiä kohtaan.
nämä "omat illat ja tyttöjen illat" on unohdettu. Niitä ei tule ellei siivoa kotia ja ole edustava seurassani.
haukkunut ap:n omia lapsia? Siis millaisia hirviöitä ne sitten on, kun äiti ei niitä kestä, katkeroituu, eikä niitä voi viedä mihinkään sieltä kotoa?
ole aikuinen ja selitä tytärpuolellesi. Itse!
heidän sohvallaan katsomassa peruskoulun videotekelettä, mutta just tänä iltana ja tällä varoitusajalla ei käy, ellei ota väsyneitä lapsiamme mukaan tai hommaa lapsenvahtia.
Ja lauantaiaamuna laitan villit kakaramme pilaamaan yhden peruskoulun kevätjuhlan, enkä tietenkään laita lapsille juhlavaatteita, kun niiden pitää säilyä puhtaina iltapäivällä olevia lakkiaisia varten.
ei kykene rakastamaan myöskään miestään 100%.
aivan sata varmasti annan tytärpuoleni kuulla kunniansa ja teen selväksi, että vika on hänessä eikä hänen isässään.
en rakasta ja se kirjoitetaan aiempaa!!!!
omien lastesi kohtalona ei ole saada yhtä inhottavaa äitipuolta osakseen kuin sinä!
Miehesi tytär tuskin on syyllinen, joten miehesi pitäisi ehdottomasti mennä OMAN lapsensa esitykseen.
Ja sääliksi käy myös omia lapsiasi, kun äiti ei osaa kuin laskea OMAA aikaansa!!! Miksi hankit ylipäätään lapsia, miksi ihmeessä hankit lapsesi miehen kanssa, jolla jo ennestään on perhettä?!?!?!
kuinka munahaukat saalistavat perheellisiä miehiä itselleen ja kun saavat koukkuun, ei kelpaakaan miehen menneisyys (eli lapset)! Pitäis ajatella vähän aiemmin, miehellesi kuule se edellisen avioliiton lapsi on sata kertaa tärkeämpi kuin sinä, avioliiton rikkoja!
Sääliksi käy lasta, kun tuollaisen "äitipuolen" armoilla joutuu olemaan. Häpeisit!
kuinka munahaukat saalistavat perheellisiä miehiä itselleen ja kun saavat koukkuun, ei kelpaakaan miehen menneisyys (eli lapset)! Pitäis ajatella vähän aiemmin, miehellesi kuule se edellisen avioliiton lapsi on sata kertaa tärkeämpi kuin sinä, avioliiton rikkoja!
Sääliksi käy lasta, kun tuollaisen "äitipuolen" armoilla joutuu olemaan. Häpeisit!
Silmät kiiluen munassa ja ei edes rakasta miestään. Hirveä akka.
olen lapsilukuni täyteen saanut, ei ole enää tarvetta miellyttää miestä. Ja mies on etävanhempi, lähivanhempi menkööt lahjomaan tytärpuolen luokanvalvojaa, kun muutenkin nuolee jokaista peräreikää.
ja ukko tekee just niinkuin minä sanon tai jää kesällä pienimmät lapset näkemättä kun otan lopullisen pesäeron ja käräjäoikeus ratkaisee lasten tapaamiset aikaisintaan syksyllä.
Tytärpuolen opettajan perseennuolemistilaisuuteen ukko ei mene. 6. vuosiluokalta pääsee jokainen oppilas, se ei ole mikään vuosisadan valmistujaisjuhla.
6. vuosiluokaltaan, kun oikeasti olisi jo 7. luokalla. Jäi tyhmyyttään luokalle 1. luokalla ja nyt pääsee säälistä kuudennelta.
Mahdat olla tosi ihana ja rakastettava ihminen...
"Hankkikoon itse"... "Videotekelettä".
Sääliksi käy miehesi, lapsesi ja eritoten tytärpuolesi.
Juuri noin pitää ottaa ohjat, sillä aika pian sinun lapsesi ovat ne "tytärpuolet", kun mies jatkaa matkaansa.
niin vähän, että eivät osaa häntä mihinkään koulun tai päiväkodin kissanristiäisiin kaivata. Kysyvät, että kuka on tuo vieras mies, joka heitä heidän päiväkotinsa aidan ulkopuolella kyttää.
Tytärpuoleen suhtautuminenhan tässä on jo punnittu, mutta eipä tuo ap näytä kauheasti omia lapsiaankaan rakastavan. Tai miestäänkän. Tuskin edes itseään.