G: Tunnusta tässä ketjussa nimettömänä jotain!
Minä tunnustan, että ajattelen lähes jokaisen tapaamani miehen kohdalla millaista seksi hänen kanssaan olisi. Olen kuitenkin naimisissa oleva nainen.
Kommentit (112)
Trolli oli tämä. Itse olen 13-vuotias ja keksin kaiken kun huvitti tehdä tää kaverien kaa XD
P.S. Ethän vaan lähettäny? pelkkä trolli oli btw
Trolli oli tämä. Itse olen 13-vuotias ja keksin kaiken kun huvitti tehdä tää kaverien kaa XD P.S. Ethän vaan lähettäny? pelkkä trolli oli btw
Äitini loukkasi minua ja ystävääni kolme kuukautta sitten niin pahasti ja paljon, että en usko, että voin antaa tätä anteeksi hänelle. Sanoin sen hänelle äsken suoraan ja löi melkein luurin kiinni. Olen hänelle vain roskapussi!
Entinen, paskapää, poikaystäväni näyttää pääsevän jonkinmoisiin yhteiskunnallisiin asemiin. Muutama vuosi sitten jouduin tekemään hänestä jonkunlaisen selvityksen poliisille. Hän on kuulema todella paha narsisti! Minua vetää päähän hänen yhteiskunnallinen liehittelynsä. Olen hänellekin varmaan vain joku roskapussi!
Nyt olenkin sitten tajunnut, että voisiko olla niin, että olenkin jotenkin hyvä ihminen - vai onko pissi noussut päähän tai oire jostakin mielisairaudesta. Voisihan se olla niinkin, että olen parantumassa yllä mainittujen paskapäiden otteista. Saavat tutia kun täältä nyt tullaankin!
Mitä armoa tässä tarttis nyt sitten pyytää? Jotain semmostako, että pystyisin antamaan noille anteeksi?
vi**u niiin vihaan lasteni isää, joka muutti tänään pois.
Olen korviani myöten ihastunut mieheni ystävään. Ja hänkin tykkää musta. Ollaan kerran pusuteltu ja aina välillä mietin miltä ois tuntunu mennä pidemmälle.
(Päätimme "unohtaa" koko jutun)
kun joku oli ollut haayonaan sangyssa (kannissa tietenkin) seka oman uuden aviomiehensa kanssa etta miehen ISAN!! voi itku. se on vaikea pistaa paremmaksi. itelle ei tule mitaan kammoa mieleen tai mita ei olis jo mainittu esim etta en tykkaa lapsista paitsi omastani..
olevani iloinen siitä että tyhmä sukulaiseni on myös läski.
että tuntemallani naurettavalla paskiaisella menee huonosti. Toivon hänelle tuskallista, ennenaikaista kuolemaa ja sen koitettua tanssin hänen haudallaan.
tästä syystä karttelen esim. kehitysvammaisia mahdollisimman paljon.
haaveilen seksistä tuntemani naisen kanssa, olen pettänyt miestäni ja nautin suunnattomasti, kun huomasin kaverini lihoneen taas lisää.
Fantasioin kiihkeästä seksistä Anna Erikssonin kanssa.
T: 29v mies
Trolli oli tämä. Itse olen 13-vuotias ja keksin kaiken kun huvitti tehdä tää kaverien kaa XD
P.S. Ethän vaan lähettäny? pelkkä trolli oli btw