Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tunnusta tässä ketjussa nimettömänä jotain!

Vierailija
02.06.2010 |

Minä tunnustan, että ajattelen lähes jokaisen tapaamani miehen kohdalla millaista seksi hänen kanssaan olisi. Olen kuitenkin naimisissa oleva nainen.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjentää noi kentät....ettette jää kiinni:D

Vierailija
62/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän samoja alushousujakin monta päivää, jos ei oo vaaraa et miesrintamalla tapahtuis mitään (torttua pesen kyllä, aina vessassa käydessä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista helvettiä he kotonaan pitävät.

Vierailija
64/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut ystäväni päiväkirjaa kun tajusin sen seurustelevan veljeni kanssa

haaveilen seksistä ja raskaudesta läheisen työkaverin kanssa

Vierailija
65/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskon kaiken kokemani jälkeen vain Jumalaan ja Jeesukseen ja siitä saankin oikeasti voimaa kaikkeen, mihin tarvitsen ja tunnen itseni onnelliseksi ja tasapainoiseksi.

En ole ns. hihhuli, eli en käy missään seurakunnassa, enkä mainosta tätä kenellekään, mutta aina kun olen yksin kotona ja tulee se tietty hetki, niin....

Vierailija
66/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huudan heille herkästi. Ovat alle kolmevuotiata, eli todella pieniä.

Ahdistavan usein tulee tunne että tahtoisin vain heittää vinkuvat mukulat ovesta pihalle ja ryömiä nurkkaan itkemään. Hain psykologille niin sanottiin etten oikein kuulu sinne vaan parisuhdeterapeutille kun ongelmat liittyvät parisuhteeseen (en sanonut lasten läimäyttämisestä tai huutamisesta, vaikka puhuinkin lähes taukoamatta sen ainoan tunnin jolle sain ajan). Mies on käskenyt perua jo kaksi ensimmäistä parisuhdeterapeutille varattua aikaa kun ei kuulemma saa siirrettyä työvuorojaan, mutta kuitenkin saa vuorot siirtymään aina kun on pippalot tiedossa, eli en usko että voidaan saadakaan aikaa joka sopii hänelle. Olen henkisesti ihan loppu ja pelkään menettäväni hallinnan itseeni mutten uskalla sanoa sitä missään. Viime viikolla päätin ottaa asian uudelleen puheeksi neuvolassa (viimeksi sain lähetteen sinne psykologille, joka sitten siellä tökkäsi) mutten sitten uskaltanutkaan ja vain jätin menemättä, lapset olivat jo vaunuissa kun itkien ja tiuskien nostin heidät pois, pistin muumit pyörimään ja rupesin laittamaan ruokaa. Päätin silloin että menen tällä viikolla mutta en mene.

Vierailija
67/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petin aviomiestäni ja olen uskovainen. Uskottomuus on suuri synti ja häpeä näissä piireissä. En ylpeile tekemisilläni, kadun niitä oikeasti ja paljon.

Vierailija
68/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna vien lapset anoppilaan hoitoon heti aamusta ja mies töissä. Päivän aikana vien auton huoltoon ja samalla reissulla saan "hoitoa" itsekin. =)

Vierailija
69/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauasin palata yhteen-joskus.

Vierailija
70/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei osaa elää oikein, on holtiton, väkivaltainen, päästään sekaisin jne.

Miksi siis rakastan häntä aina vaan?

Vierailija
71/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta on mukava leikkiä puisella (esim. Brio) junaradalla.

Vierailija
72/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönyt pientä lastani ja huonoina hetinä toivoisin että hän katoaisi jonnekin kauas pois,

olen suudellut kahta miestä vaikka olin naimisissa.

en aina pese käsiäni kun käyn vessassa.

olen mokannut raha-asiani totaalisesti, mutta silti aina jaksan haukkua kaverini kanssa ihmisiä joilla on luottotidot mennyt.

Vierailija
73/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime perjantaina laivalla =/

Vierailija
74/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan koukussa kilpailuihin. Osallistun nykyän varmaan 20 kilpailuun päivässä. Siis netissä. Olen kyllä saanut voittojakin:)

Vierailija
75/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman rakastunut erääseen mieheen joka on täysi p**ka. Inhottava minua kohtaan(onhan joo ne hyvätkin hetket), mutta homma ei tulisi ikinä toimimaan. Nyt panikoin kun on mennyt viikko eikä hänestä ole kuulunut. Kaikille kavereilleni sanon että en pidä tästä miehestä.

En ole koskaan kertonut kenellekään todellista määrää seksikumppaneistani, jokainen luulee luvun olevan jotain 4-7, vaikka totuus on lähempänä 30. En myöskään ikinä tule tätä kenellekään kertomaan.

Vierailija
76/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain valheilla kahden päivän palkan.

Vierailija
77/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis olen itsekin nainen. Erityisesti himoitsen nuoria naisia n. 20v. Itse olen yli 30. Joskus haaveilen myös sadistisesta seksistä heidän kanssaan, siis satuttaisin heitä seksin yhteydessä :(

Vierailija
78/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka esitän hyvää kaveria kaikille.

On kaikkitietävä mutta ja käyttää toisia häikäilemättä hyväkseen...

Vierailija
79/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutuspäissäni miehen hammasharjalla vessanpöntön. Sisältä.

Kävin kyllä sitten parin viikon päästä ostamassa uuden ja vaihdoin sen...

joka juuri pesi hampaansa!!! :O

:D

Vierailija
80/112 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini miehen kanssa. Viime aikoina olen "myötätuntoisena" kuunnellut kaverini epäilyksiä miehensä toisesta naisesta.