G: Tunnusta tässä ketjussa nimettömänä jotain!
Minä tunnustan, että ajattelen lähes jokaisen tapaamani miehen kohdalla millaista seksi hänen kanssaan olisi. Olen kuitenkin naimisissa oleva nainen.
Kommentit (112)
välillä niin käsittämättömiä raivon tunteita päähän että tekisi mieli satuttaa jotain.
ilman varsinaista aikomusta toteuttaa sitä. Lisäksi olen varastanut ex-työpaikastani rahaa.
Opettajan kanssa sovimme, että saa tsempparina sen jos auttaisi koulumotivaatioonkin positiivisesti.
Muille en tätä sano mutta täällä sanon.
ja jos joku tyhmä päästää suustaan idioottimaisuuksia, teen selväksi hänelle joka ikisen virheen hänen ajatuskulussaan.
Ja itken aina lasten lopettaessa hoidon, kiinnyn lapsiin ihan kamalasti.
15 vuotta nuoremman miespuolisen työkaverini kanssa. Tiirailen sen kroppaa ja takamusta aina tilaisuuden tullen - epäilemättä jään vielä kiinni tästä "harrastuksestani".
nenääni ja syön räkää.
-niin minäkin.
enään 4,5 vuotta asuntolainanmaksua tällä maksuohjelmalla!!! Ja olen "vasta" 33v. Jeeeee!!!!
jo pari vuotta ollut aivan lääpälläni naapurin perheenisään :( Toivoton tarina.
suutuspäissäni miehen hammasharjalla vessanpöntön. Sisältä.
Kävin kyllä sitten parin viikon päästä ostamassa uuden ja vaihdoin sen...
aivan älyttömän paljon ja suunnitelen hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta ja olen harrastanut hänen kanssaan aivan mielettömän upeaa seksiä kymmeniä ja kymmeniä kertoja. Ja uskon ja luotan että hän jonakin päivänä on minun. Nyt hän on naimisissa naapurini kanssa.
ja aivan yli-ihastunut erääseen oppilaaseen. Näen villejä unia hänestä. Hän flirttailee aika avoimesti kanssani, yhtään ei helpota tämän open hommia...
Ja ennen ku kukaan soittaa poliisille tai rehtorille, niin kerrottakoon, että oppilas on 18v ja minä 25. Haaveilleen ei mitään voi, todellisuudessa mitään ei tule koskaan tapahtumaan.
Tunnustan
minua epäillään petoksesta.
Olen saanut itseni ja lapseni pulaan, olemme asunnottomia.
En enää jaksa.
ja sovittiin että se laitetaan molempien nimiin, kirjoitettiin tiedot paperiin jne.
Äsken vedin korjauslakalla miehen tiedot yli, että koira tulee olemaan vain minun nimissäni. Tämä on sen takia, että olen varma, että ero tulee parin vuoden sisällä, enkä halua koirasta luopua. Miehelle en ole kertonut mitään
2.Olen valehdellut miehelleni käytännössä kaiken elämästäni ennen häntä. Hän luulee, että minut on raiskattu, että olen pannut todella monien miesten kanssa ennen häntä ym. vaikka totuus on se, että hän on ensimmäinen poikaystäväni, ja minulla on ainoastaan yksi seksikokemus ennen häntä, tällöin en uskaltanut sanoa ei.
3. Olen kerran meinannut tappaa mieheni. En päässyt mieheen käsiksi, mutta tiedän, että olisin tappanut, jos olisi ollut mahdollisuus.
oon pettänyt miestäni kerran ulkomailla, mulle on tehty sympaattinen salpaus ja nenää leikattu useastikin..lisäksi olen kateellinen lähes kaikille, joilla menee paremmin kuin meillä.
ja sovittiin että se laitetaan molempien nimiin, kirjoitettiin tiedot paperiin jne. Äsken vedin korjauslakalla miehen tiedot yli, että koira tulee olemaan vain minun nimissäni. Tämä on sen takia, että olen varma, että ero tulee parin vuoden sisällä, enkä halua koirasta luopua. Miehelle en ole kertonut mitään 2.Olen valehdellut miehelleni käytännössä kaiken elämästäni ennen häntä. Hän luulee, että minut on raiskattu, että olen pannut todella monien miesten kanssa ennen häntä ym. vaikka totuus on se, että hän on ensimmäinen poikaystäväni, ja minulla on ainoastaan yksi seksikokemus ennen häntä, tällöin en uskaltanut sanoa ei. 3. Olen kerran meinannut tappaa mieheni. En päässyt mieheen käsiksi, mutta tiedän, että olisin tappanut, jos olisi ollut mahdollisuus.
olen pettänyt miestäni sen parhaan kaverin kanssa. meillä oli yhden kesän kuuma seksisuhde, ja taas vähän lämmitellään, mut en taida enää uskaltaa!
meidän 2v juo tuttipullosta velliä ja olen huomannut hampaissa kulumia :( onneksi ei ole kariesbakteeria, mutta kamalalta noi hampaan näyttää ja saan syyttää vaan itseäni. Oon maailman huonoin äiti ja väsynyt ja nytkin lapsi kattoo telkkaria...