G: Tunnusta tässä ketjussa nimettömänä jotain!
Minä tunnustan, että ajattelen lähes jokaisen tapaamani miehen kohdalla millaista seksi hänen kanssaan olisi. Olen kuitenkin naimisissa oleva nainen.
Kommentit (112)
Olen ihastunut monta kertaa, mutta en koskaan rakastunut eikä minua ole kukaan mies koskaan oikeasti rakastanut. Nytkin esitän rakastunutta vaikka en ole.
Häirikkölapselle tuo on osoitus, että saa kiusata muita. Enemmän häpeäisin kuin olisin ylpeä. Eikö häiritse, että muut tuntevat myötähäpeää? Ei ihmiset ole niin tyhmiä, etteivät tajuaisi tuota kuviota.
ja tunnustan tuntevani ylemmyyttä siitä, että kaikki raskausaikana tulleet kilot olivat poissa jälkitarkastukseen mennessä. Tunnen olevani jollakin tavalla parempi verrattuna samaan aikaan synnyttäneeseen ystävääni, jolla on edelleen jäljellä kymmenen raskauden aikana tullutta kiloa. (Lapset ovat jo yli 1-vuotiaita.)
tekee jatkuvasti ohareita ja siitä huolimatta uudelleen sovitaan tapaamisia.
Teki lapsen naimisissa olevalle miehelle, meni vatsa pystyssä kertomaan vaimolle, eli teollaan nopeutti eroa ja kun lapsi oli 4 kk vanha, tuli uudelleen raskaaksi vaikka vannoi syövänsä pillereitä.
Laittaa jatkuvasti talouskassasta rahaa omalle tililleen, varmuuden vuoksi, jos mies päättää palaa ex-n luo.
Pitäis pitää suvun puolta, mutta välillä tulee että haloo.
Akka on 35 vuotias ja opiskellut, eli ei ole teini eikä tyhmä.
vihaan ajoittain miestäni sydämeni pohjasta. tänään on taas sellainen päivä.
Tunnen ylemmyyttää niihin jotka selittävät että vanheneminen tai äitiys jotenkin automaattisesti lihottaisivat. Enkä ole enää mikään parikymppinen ;)
ja tunnustan tuntevani ylemmyyttä siitä, että kaikki raskausaikana tulleet kilot olivat poissa jälkitarkastukseen mennessä. Tunnen olevani jollakin tavalla parempi verrattuna samaan aikaan synnyttäneeseen ystävääni, jolla on edelleen jäljellä kymmenen raskauden aikana tullutta kiloa. (Lapset ovat jo yli 1-vuotiaita.)
on Saksassa.
Yllätyin aika kivasti kun katselin lapsen karttapalloa. Tätä en kehtaa edes miehelle sanoa.
vihaan sellaisia ihmisiä jotka eivät ole suvaisevaisia muita kohtaan. Rasisteja, ylimielisiä, seksuaalirikollisia esim Jammu ym muita hyväksikäyttäjiä...
Haluan ja vaadin hyvää seksiä, jos kotona sitä en saa niin mies lähtee vaihtoon alta aikayksikön...
En voi sietää muissa äideissä jatkuvaa oman lapsen ihannointia: on se "matti/Marjatta"niin ihana, kuinka paljon rakastan häntä... Kun voisi olla muutakin puheen aihetta kuin lapsi...
En halua vaaleaa miestä!!
että onnitellessani ystäviäni syntyneistä vauvoista sisimmässäni ainoastaan säälin heitä ja olen iloinen, ettei minun tarvitse herätä yöllä imettämään jne.
ooikahan on ihan isänsä näköinen!
Lapseni isä on siskoni exä
Valehtelen kaikille, että auto oli puoli vuotta vanha, vaikka olikin ihan uusi ja siinä ovat kaikki haluamani lisävarusteet. Lisäksi valehtelen, että maksan osamaksua vielä pitkään, vaikka maksoin käteisellä. Hintaa ei ole vielä kukaan kehdannut udella. Sitten jos utelevat, niin pyöristän hintaa ainakin 15 tonnia alaspäin.
kun luen tätä ketjua.
ja tunnustan toivovani, että kaikki te jäätte (pettäjät ja toiset naiset) kiinni valheistanne ja kärsitte elämässänne.
että onnitellessani ystäviäni syntyneistä vauvoista sisimmässäni ainoastaan säälin heitä ja olen iloinen, ettei minun tarvitse herätä yöllä imettämään jne.
että viimeksi onnitellessani tuttavaa raskaudesta, sisimmässäni ajattelin, että voi sä et tiedä, mikä sua odottaa.
...aika monen kollegan ja esimiehen kanssa. Sekä viiden meidän yliopiston proffan.
olen sekstaillut mieheni veljen kanssa
Kauheassa kännissä tosin ja katumus oli aivan hirveä. Lisäksi jouduin hiukan tekemään laskutoimituksia varmistaakseni, että lapseni tosiaan on mieheni eikä hänen veljensä. Onneksi ei kuitenkaan ole mahdollista, että tämä velipoika olisi isä. Hiukan silti jännitti.
että viimeksi onnitellessani tuttavaa raskaudesta, sisimmässäni ajattelin, että voi sä et tiedä, mikä sua odottaa.
muiden kirjoituksia, mutta et tainnut itsekään tietää ekaa lasta odottaessa...
jotta kestän kotiäitinä. Rauhallisuuttani ihaillaan esim. perhekerhoissa.
itselleni, koska minulle vahingossa myönnettiin ensi syksylle opintolainat vaikkei minulla ole opintopaikkaa. Tuhlailen siis rahoja jotka eivät ole edes minun, ja vaikkei minulla ole rahaa normaalielämiseenkään.. Tuli vähän kiva olo saada jtoain uutta.. Enkä ole edes niin idiootti oikeasti.
valehtelin minut jättäneelle että olen raskaana, halusin sen takas hinnalla millä hyvänsä. en saanut, tein muka abortin..