Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
 Testaa nyt ihmeessä kun ja jos joudut siirtämään aikaasi gynelle niin voipi olla että et saa uutta aikaa kovin äkkiä hommattua itsellesi. Sitten se vasta ärsyttää kun alkaa jahkailu että onkohan mulla kaikki hyvin? Kasvaakohan siellä kohdussa mitään jne...
 Tänään vielä kerkeet perua ajan ja vaihtaa uuteen.
 Mitä sitä turhaa jahkailee testaamista. Kyllä se mitä todennäköisimmin näyttää plussaa jos on näyttääkseen kun menkkasi on kuiteskin jo useamman päivän myöhässä. Luulisi että sulla on elimistö täynnä stressi-hormonia ja sehän ei ole hyväksi?!
 Tarvitset tukea koko odotusajan pelkojesi vuoksi.
 Muista ottaa mies vaan mukaan maanantaina, tarvitset hänen tukeaan ja halausta.

Yli viikon ollut sellainen tunne, että ne alkaa - ja nyt se tapahtui. Siisrsin gyne-aikaa parilla viikolla, koska en halua pahimman vuodon aikaan sinne mennä (ma). Olen ihan lamaantunut - miksi pitää näyttää lapselle tikkaria ja viedä se pois?
 En oikeen jaksa edes mitään kirjoittaa mutta ajattelin kertoa, kun kerran tämän sopan keitinkin :-(
 En perkule tajua miksi ne kuukautiset yli viikolla myöhässtyi kun ei koskaan ennenkään, ja kuten sanoin, stressannut olen aikanani lapsen" teaossa"  kovastikin tässä kierrossa ei pahemmin tullut koko asia mieleen. No, nyt on mielessä sitten.
 ap
 mulla kun oli niitä testejä kaapissa niin tein, koska ajattelin että ei ole enää mitään menetettävää. SE OLI POSITIIVINEN. Ja vuoto alkoi, tosin se on aika niukkaa ja rusehtavaa, mutta mahaan sattuu kuten on sattunut viikon. Rv olisi tai oli 5+2, mutta...tuskin on. Siis keskenmeno, ei kai tässä muutakaan. No, on mulla niitä ollut myöhäsemmässäkin vaiheessa.
 ap
 Mulla aikoinaan verta tuli kuin härän kaulasta, niin että kätilötkin päivitteli, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin ja vauva sieltä tuli loppujen lopuksi.
 Ystävälläni myös tuli " kuukautiset"  vaikka olikin raskaana.
 En tiedä mitä sinun kannattaisi tehdä, jos on viikot 5+, niin tuskin ultrassakaan näkyy mikä on sikiön oikea tila. Itse sain ohjeet siihen veren vuotoon, että jos alkaa koskea, niin sairaalaan kaavintaan. Ja sitä verta siis tuli ihan mielettömästi, niinkuin pissaa.
 Yritä nyt sinnitellä! Ja voiko sinne gynelle soittaa huomenna? Jos saisit kuitenkin sen vanhan ajan takaisin.
mulla on kolmessa raskaudessa tullut vähän vuotoa menkkojen aikaan vaikka olen jo ollut raskaana!!!
 Mullakin tuli vähäistä vuotoa kun odotin vauvaa. Juuri siinä alkuvaiheessa raskautta. Äidilläni oli useat " kuukautiset"  raskautensa aikana.
 Mä toivon sydämestäni että sulla olisi kaikki hyvin!!! Lääkäriin kannattaa lähteä jos tulee kovia kipuja.
 Yritä nukkua hyvin yösi jos se vaan mitenkään on mahdollista.
 9
 Mullakaan ei se vuoto tullut ns. kuukautisten aikana vaan vasta kun oli kuukautiset n. viikon myöhässä. Vuoto kesti pari päivää ja ihmettelin että olipas oudot menkat kun mulla on yleensä tosi runsaat vuodot. Olin kuitenkin aivan varma että en ole raskaana ja jatkoin siiitä normaalia elämää eteenpäin 2 viikkoa. Vasta kun pahoinvointi alkoi päätin ostaa testin ja yllätys oli melkoinen kun olinkin raskaana!!! Että niin kuin jo sanoinkin aikaisemmin. Älä vielä menetä toivoasi!
 9
 Mutta tuntemukset vatsassao n entistäkin menkkamaisemmat. Liittyikö sulla mitään tuntemuksia siihen pienee vuotoon?
 Pahoinvointia (lievää) on ollut mulla jo muuten muutaman pv:n. Ja äsken kun tein sen testin, raskausviiva ilmestyi HETI jo ennen kontrolliviivaa ja on tasavahva sen kanssa, eli ainakin vielä hcg:tä on tosi paljon kai. Mutta tuskin se merkkaa mitään, kai...
 ap
Itse olen neljän lapsen äiti ja jokaisen raskauden alussa on ollut vuotoa. Esikoiselta se kesti jopa useita viikkoja. Kipuja ei kylläkään ollut, mutta vuoto välillä melko runsasta. Joten älä menetä vielä toivoa. :)
 Mutta se tunne mahassa/selässä...
 ap
Ainoa, mitä voit tehdä, on ottaa nyt ihan rauhallisesti ja levätä. Hermoja raastavaa, mutta täytyy yrittää ottaa rennosti. Itselläni tuli vuotoa vaikka minkävärisenä ekan raskauden aikana, alaselkään sattui yms. , käytin jopa sidettä, mutta lepäsin, lepäsin ja lepäsin ja raskaus jatkui. Tietty sekään ei aina auta. Tsemppiä!
Olen ketjua taustalla seuraillut ja nytkin piti se oikein haulla hakea, ennen ku löyty. Ikinä ennen en ole näin seurannut mitään juttua, toivon todellakin, että kaikki on kohdallasi kunnossa ja vauva voi hyvin. Lohdutukseksi voisin sanoa että eräällä tutullani tuli raskauden alussa (viikkoja kuitenkin enemmän kuin sulla) runsasta verenvuotoa ja vessan pyttyyn putosi paineella jokin " möykky" . Hän oli jo menossa kaavintaan, mutta lääkäri käski vielä gynen katsomaan ultralla ja siellä olikin vauva! Itselläkin oli viikolla 9 menkkamaisia kipuja ja vuotoa ja olin ihan paniikissa! Kaikki meni kuitenkin hyvin ja vauva on jo syntynyt. Toivon että sinulla on kaikki kunnossa!!!! Voimahali sulle sinne jonnekkin!!!
 näyttää ettei tämä homma leviä heti kohta käsiin.
 Pitäääkö siis mennä lääkäriin jos se km alkaa? 5+3 siis ois nää viikot....tuleeko itsestään ulos?
 Jotenkin rankkaa. Jo toinen perälkkäinen km ja yhteensä kolmas. TUntuu kamalan pahalta. Oli taas niin pitkään toivotto vauveli tämäkin. Esikoista yritettiin melkein 3 vuotta.
 ap
ja ap:han sanoo tuossa aika alussa että " ensilumi satoi" ja etelä-suomessa sitä ei vielä ole nähty... Lähteekö jostain usean sadan kilsan päästä NKL:lle katsomaan onko keskenmeno? Torveloita kaikki jotka tätä ootte uskonu.
 Skool vaan sullekin ja hyvää yötä.
 ap
en oo lukenut muutakuin ekaa sivua ja nyt tätä viimestä sivua. Miks tätä jatkuvasti nostellaan...,,,??
ap