Kuukautiset 3tta päivää myöhässä, mutta koko ajajn sellainen olo että ne alkais :-(
Kommentit (448)
 Nro 9 kirjoitus oli ihan kuin minun suusta, ainut poikkeus että yritystä takana vasta kaksi kiertoa. Edellinen raskaus tärppäsi heti!!
 Toivotaan että ollaan raskaana =) Tälläkin hetkellä oikealla alamahassa tuntuu välillä nipistyksiä, ihankuin pieniä sähköiskuja!!!
 Mitähän se on??

eipä tullut tuhlattua turhaan testiin :-(
 t.12
 Kerro jo meille onko mitään uutta tietoa. Pidän peukkuja sulle.

Aamu alkoi ensin ihanalla yllärillä. Ensilumi oli satanut maahan!!!
 Samaan aikaan sitä ihaillessa menkat alkoivat ja jomotus vatsalla on melkoinen.
 Pakko vaan niellä pettymyksensä, taas. Nyt pitäis miehellekkin kertoa. Ensimmäistä kertaa sekin on ollut " jännityksessä"  mukana.
 Toivon niin kovasti että ap:llä ja muilla olisi parempi onni matkassa!!!
 9
Vierailija:
Aamu alkoi ensin ihanalla yllärillä. Ensilumi oli satanut maahan!!!
Samaan aikaan sitä ihaillessa menkat alkoivat ja jomotus vatsalla on melkoinen.
Pakko vaan niellä pettymyksensä, taas. Nyt pitäis miehellekkin kertoa. Ensimmäistä kertaa sekin on ollut " jännityksessä" mukana.Toivon niin kovasti että ap:llä ja muilla olisi parempi onni matkassa!!!
9
Siellä on ihan normaaleja kuumeilijoita kaikkien niitten possujen seassa. Muta se on tietysti kiva jättää huomiotta ja täällä valittaa muiden jutuista.
 Onhan se tietty hassua olla testaamatta, mutta mä tavallaan vieläkin " nöyränä odottelen niitä kuukautisia" , business as usual. Oikeasti, olen kokenut niin karvaita pettymyksiä lapsen" teko" puuhissa, että en edes halua vielä myöntää raskautta mahdollisuudeksi. Alustavasti olen ajatellut testailla ti tai ke, jos vielä tarve sitä vaatii. Mä olen aika itsepäinen, joten ei taida auttaa maanittelu :-) Kiitos kuitenkin myötäelämisestä.
 9:lle - voi KÖKKÖ. Tiedän kyllä tuon tunteen ja olen ehkä pian samassa junassa, mutta kyllä se alkaa taas ensi viikolla jossain vaiheessa näyttää paremmalta.
 Katsellaan.
 ap
 Täällä taas uusi lukija joka jaksoi lukea koko viestiketjun läpi!!!
 Tämä keskustelu oli/on järkevällä tasolla! Kiitos!
 Meillä " pikkukakkosen"  yritystä takana kohta 2-vuotta (2kertaa ovistikkujen avulla, muuten ei olla hirveesti tsekkailtu ajankohtaa).
 Nyt oli tässä kuussa ovistikut toista kertaa käytössä ja luulen, että ne eivät pitäneet paikkansa, sillä olivat halvinta mahdollista laatua ja kaikki 5 tikkua näyttivät, että ovis on tulossa/menossa/päällä!?
 Mutta silti nyt odotellaan mitä tuleman pitää. Viikon päästä pitäs alkaa kuukautiset (toivottavasti eivät ala).
 Eka raskaudessa tiesin heti, että olen raskaana. Viikko ennen menkkoja alkoi kuvo olo ja tajuton väsymys. Nyt ainakaan vielä ei moisia oireita valitettavasti ole...
 Mutta lohduttavaa kuulla, että joka raskaudessa ei ole samanlaiset oireet. Joten peukut pystyssä täälläkin ollaan.
 Onnea plussanneille ja tsemppiä muille yritykseen!
 Entä jos en ovuloinutkaan silloin 3vk sitten ja tulkitsin ovistestin jotenkin väärin...Tulen kyllä taatusti kertomaan, kun saan sen testin tehtyä. Parin päivän sisällä, lupaan. On vähän pakkokin kai tehdä ennen maanantaita kun olen varannut gyne-ajan siksi (tosin varmaan siirtäisin sitä aikaa, jos testi olisi positiivinen).
 ap
 Tule kertomaan, jos olen väärässä.
 En siis odottele viestiäsi...
 Terv.10
Täytyy vissiin tulla kohta taas tsekkaan kuulumiset. :)
 Mulla oli laskettu aika 2 päivää sitten ja tänään saattaa olla lähtö kättärille(supistaa niin pirusti)eli PLIIS tee se testi,koska mulla ei ole konetta tietenkään sairaalassa ;-) enkä mä kestä enää tätä....
 Mä toivon sulle kaikkea POSITIIVISTA tällä hetkellä!!!
 Ihan mielettömästi kiitoksia myötäelämisestä, se ainakin on ihanaa, vaikka muita pettymyksiä tässä  tulisikin. Olen muuten testannut edelliset raskaudet, kun kuukautiset on olleet 2 viikkoa (ja ylikin) myöhässä. Että nyt, kun on kohta (huomenna) viikko kulunut (toivottavasti) niin olen vielä varsin aikaisessa jos/kun testailen. On vaan ollut niin suuria vaikeuksia Näissä Asioissa aiemmin, että en kai halua vaan myöntää itselleni raskauden mahdollisuutta....Yritän suojella itseäni, kun vielä voin. Keittiöpsykologiaa. Luultavasti torstaina testaan, jos on vielä aihetta.
 Ja onnea+intoa edelliselle mielttömästi synnytykseen! Onko eka? Pistä joku sitten vaan vakoilemaan kuulumisia (jos nyt enää siinä vaiheessa tulee mieleesi  hih ;-)
 ap
 Pidät meitä kaikkia kovassa jännityksessä. Mun masis on alkanut helpottamaan. Ajattelin hakea kaupasta testit ja alkaa etsimään huippua kun mulla se kierto tuntuu vaihtelevan aina välillä. Ei ole paljoo hajuu että millon ovuloin vai ovuloinko ollenkaan...
 Olet varmaan itsekkin käyttänyt niitä testejä? Onko niissä mitään suuria eroja, paitsi hinnat? En ole koskaan vielä kokeillut ja nyt ajattelin että jotain pitää tehdä kun vauvaa ei vaan ala kuulumaan!
 Voiko niihin luottaa?
 Kiitos jos kerkeät vastaamaan!
 Terv. 9
nostakaa jalat kohti kattoa yhdynnän jälkeen. Pitäis tärpätä ;)
 Jos sulla on ovistestejä kaapissa, niin tee sellainen, ihan vaan mielenkiinnon takia!
 PLEASE!
 ap taitaa yrittää saada aikaan vaan sellasta mega pitkää ketjua aikaseks...
 älkää kommentoiko enää...
T: ei-vauvakuumeinen satunnainen palstailija