Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautua mummoon

Vierailija
10.04.2010 |

siis minun äitiin, joka tykkää hirveästi meidän tytöstä, mutta ei sitli ole ikinä pyytänyt tätä esim. yökylään tms. vaikka arvostaa vanhemmille suotua vapaa aikaa kovasti?

En oikein tiedä miten ottaisin asian puheeksi..Kylässäkin hän käy 2-3 kertaa vuodessa vaikka välimatkamme ovat alle 50km. minua harmittaa lapsen puolesta kun jää ilman ns. oikeaa mummolaa :/ ja kyse ei ole vaippa ikäisestä vaan jo eskari ikäisestä lapsesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä lisään että me käymme useammin kylässä heillä, koska muuten emme näkisi heitä tuskin koskaan , välimme ovat ihan kunnossa ja soittelemme kuitenki väh. kerran viikossa ... mikä siis voisi olla vialla? -ap

Vierailija
2/2 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on epävarma lapsen kanssa ollessaan. Epävarmuus ei sulje pois sitä, etteikö voisi tykätä lapseta tosi paljon. Mutta jos on epävarma, ei varmaan mielellään jää lapsen kanssa kahden.

Tuolta osin meillä on samanlaista, ettei toiset isovanhemmat käy meillä juuri koskaa, paitsi synttäreillä. Me käymme heillä lähes joka viikko. Toisaalta tuo sopii minulle. Ei tarvitse stressata tarjoilujen ja siisteyden suhteen, kun voimme itse mennä kylään ja vielä päättää kuinka kauan kyläily kestää. Toisinaan kyllä tuntuu, että olisi kiva jos kävisivät, että tuntisin kelpaavani. Lasta hoitavat kyllä mielellään ja yöksikin ottavat tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla