abortista kuvia katsokaa ennen kuin tapatte lapsenne
Kommentit (85)
voisit ap vähän miettiä niitä joille on terveydellisistä syistä jouduttu tekemään abortti... ei tunnu hyvältä katsoa noita kuvia ja miettiä miltä oma lapsi näytti abortin jälkeen... minulle tehtiin abortti koska olisin voinut itse kuolla raskauden aikana... on naurettavaa että kukaan ei tule ajatelleeksi niitä joille se on pakko tehdä... kysyin lääkäreiltä:pääseekö vauvani taivaaseen? he vastasivat että vain lapset jotka ovat hengittäneet pääsevät taivaaseen. minun lapseni on kai sitten helvetissä... lääkärit lisäsivät että se ei ole lapsi jos ei ole koskaan hengittänyt...
KIITOS VAIN ETTÄ PALAUTIT ASIAN MIELEENI JA SITEN PILASIT TAAS MONEN YÖN UNET... TOIVOTTAVASTI OLET HELVETIN TYYTYVÄINEN ITSEESI JA KOET HITAAN JA TUSKALLISEN KUOLEMAN JOKA PÄÄTTYY SINUN KOHDALLASI HELVETTIIN!!
ainakaan mun 11 viikonen ei tolta näyttänyt ultrassa ku viime viikolla käin, mun mielest siel kädet heilu ja pääkin oli ihan selvä.
Vierailija:
voisit ap vähän miettiä niitä joille on terveydellisistä syistä jouduttu tekemään abortti... ei tunnu hyvältä katsoa noita kuvia ja miettiä miltä oma lapsi näytti abortin jälkeen... minulle tehtiin abortti koska olisin voinut itse kuolla raskauden aikana... on naurettavaa että kukaan ei tule ajatelleeksi niitä joille se on pakko tehdä... kysyin lääkäreiltä:pääseekö vauvani taivaaseen? he vastasivat että vain lapset jotka ovat hengittäneet pääsevät taivaaseen. minun lapseni on kai sitten helvetissä... lääkärit lisäsivät että se ei ole lapsi jos ei ole koskaan hengittänyt...KIITOS VAIN ETTÄ PALAUTIT ASIAN MIELEENI JA SITEN PILASIT TAAS MONEN YÖN UNET... TOIVOTTAVASTI OLET HELVETIN TYYTYVÄINEN ITSEESI JA KOET HITAAN JA TUSKALLISEN KUOLEMAN JOKA PÄÄTTYY SINUN KOHDALLASI HELVETTIIN!!
eli jos sinut raiskataan ja tulet raskaaksi, pidät lapsen?
Jos vaikka isäpuolesi käyttää sinua hyvksi ja tulet raskaaksi, pidät lapsen?
Jos aviomiehesi ottaa sinut väkisin ilman ehkäisyä, pidät lapsen?
Hyvin yksipuolista keskustelua abortin vastustajilta. Ainoastaan silloin, kun aborttia pidetään ehkäisykeinona, pitäisi se kieltää.
ja aivan selvästi osa kohtuun kuolleita vauvoja, koska kudokset alkaneet jo tuhoutua. uskoo kuka tahtoo.
Minun mielestäni abortti on jokaisen oma asia. Itse en sitä tekisi kuin vaan siinä tapauksessa, jos lapsi olisi vaikeasti vammainen (huom vaikeasti), ei pystyisi elämään kohdun ulkopuolella, tai jos olisin itse vaarassa. Tai tietty nää extreemet jos isä tai joku raiskais yms... En mitenkään kannusta esim. opiskelijoita aborttiin, sillä kaikesta tuollaisesta kyllä selviää. Suomessa ei joudu rahallisestikaan heitteille jos saa lapsen huonossa elämäntilanteessa, toisin kuin jossain köyhissä maissa.
Mutta silti, raskaus on jokaisen oma asia. Ajatelkaa mikä ongelma monissa katolisissakin maissa on kuin 1.ei hyväksytä ehkäisyä ja 2. ei hyväksytä aborttia. On parempi että lapsella on valoisa ja hyvä elämä, hyvä äiti. Toivottavasti mahdollisimman harva kuitenkaan koskaan joutuu näiden kysymysten äärelle. Itse aikoinaan jouduin, päätin pitää lapsen, ja sain lopulta keskenmenon. Nyt olemme kuukauden yrittäneet mieheni kanssa lasta, toivottavasti onni käy ja saan pian olla äiti ja rakastaa lastani.
enpä tiennyt että täällä on näin mielisairasta porukkaa... toivottavasti ap ei tule koskaan saamaan lapsia... jos vahinko käy niin toivottavasti lapset viedään pois... mietippä sitä kun teet lapsen tähän maailmaan etkä pysty itse siitä huolehtimaan, lapsi joutuu lastenkotiin tai uuteen perheeseen esim. hyväksikäytettäväksi tai hakattavaksi... kumpi lapselle parempi...?
aloituksestani kyllä ilmenee mitä linkki sisältää
turha täällä on hyökätä kimppuuni vai kalvaako huono omatunto noin raaasta teosta
tässä ja muissa ketjuissa olen ilmaissut mielipiteeni jos äidin henki on vaarassa hyväksyn abortin
sitä mitä en hyväksy koskaan on nämä itsekkäät syyt
-just nyt ei käy kun edellinen on niin pieni
-kun opiskelen
-olen työtön
-parisuhde hajosi
-yhden illan juttu
-ehkäisy petti
jos on valmis seksiä harrastamaan on oltava valmis vastaanottamaan lapsi joka sekstaillessa on alulle laitettu, seksi on vastuullisia aikuisia varten
tässä ketjussa joku toivotteli minut helvettiin, voin kertoa että en usko ikuiseen kidutukseen
jos te ette kestä katsoa totuutta silmiin se on teidän ongelmanne ei minun
terv. ap jolla on lapsia mutta olen myös kokenut kaksi keskenmenoa
pakollisesta abortista sekä tuon hmm... alkuisen viestin. luulisi tekevän myös sinulle pahaa jos olet kerta keskenmenojakin saanut... olen vasta 18vuotias ja saanut yhden terveen lapsen... toista en voinut terveydellisistä syistä synnyttää... joten abortti oli ainoa ratkaisu... jos olisit narkkari tai alkoholisti... ´tulisit raskaaksi. pitäisit lapsen ehkä rahan takia. jättäisit yksin kotiin itkemään ja lähtisit baariin... lapsi olisi monta päivää ilman ruokaa sinun tyhmyytesi takia... päättäisit silti vain hoitaa lapsesi itse... onko se lapsen etu?? jokainen terve ihminen ajattelee oman lapsensa etua... tuo esimerkki ei minusta vain ole hyvä lapselle... niin siitä vaan lastenkotiin ja maailmalle huumeita käyttämään,varastamaan ja elämään sossun rahoilla... sellaista tulevaisuutta en soisi kenellekkään...
ne ovat tehneet pahaa jotka teettäneet abortin kevytmielisesti syyllistäkää heitä ai niin ettehän te voi itseänne syyttää olisihan se outoa
abortti ja keskenmeno on täysin eri asia
keskenmenossa elinkelvoton lapsenalku tulee pois kohdusta ja on luonnon valintaa
abortissa taas kylmäverisesti pysäytetään ihmiselämä
sellaisesta jotkut saavat 25 vuotta vankeutta (englannissa tapahtunut suomalaisen naisen murha) mutta kun kyseessä on oma lapsi niin niitä voi tosta vain pyytää lääkärin listimään, paloiteltuna tai kokonaisena
toivon että se omatunto joskus herää jos ei nyt niin sitten myöhemmin
olet tunnevammainen jos ei tunnu missään
aborttia saa ja pitää vastustaa
Itse järkytyin suuresti " USA" kuvista. Vaikkakin suurin osa lapsista kuvissa on isompia kun omani oli, kun hänet abortoitiin, niin silti tunsin miten tuska ja viha täytti sisimpäni. Silloin se tuntui oikealta ainoalta ratkaisulta, vasta myöhemmin olen tajunnut miten väärin teinkään. Ja kadun. Kadun joka kerta kun asiaa ajattelen, kuvissa näin jotain niin järkyttävää, että itkin toista tuntia ennenkuin pystyin alkaa edes ajattelemaan asiaa rauhallisena. Tai en pystynyt, enkä tule pystymään. Ikävä on niin suuri, ja en tule koskaan antamaan itselleni sitä anteeksi. Tiedän että seuraavassa raskaudessa muistot vainoavat minua, mutta olen sen ansainnut. Heräsi henkiin koko muisto, asia jonka olin yrittänyt unohtaa, työntänyt pois mielestä, alimmaiseen ja kauimmaiseen nurkkaan päässäni. Muistan miten kuuntelin lapseni sydänääniä ja samaan aikaan katselin sitä pientä " vahinkoa" monitorista. Muistan lääkärien sanat. Huoneen jossa olin. Kaikki. Muistan tunteen kun heräsin nukutuksesta. Muistan miten tunsin tyhjyyden jota aiemmin en ollut koskaan tuntenut. Muistan miten lupasin pienelle lapselleni hänen vasta oltuaan muutaman solun asteella, että suojelen häntä kaikelta pahalta. Silloin luulin voivani hänet pitää. Tunsin raskauden jo seuraavana aamuna hedelmöittymisestä, se olo vaan kertoi mulle, että se on tapahtunut, mitä ei olisi pitänyt tapahtua, mutta silti rakastin lastani. Ja lupasin suojella. Suojelinkin. Kaikelta muulta paitsi itseltäni. Kolmen kuukauden masennuksen jälkeen, painajaisten, vihan ja surun jälkeen luulin olevani asian kanssa sinut. Kunnes herätit sen henkiin, sinä ap. En voi moittia sinua, kuten moni muu, minä en kiitäkään, mutta olen nöyrästi kiitollinen siitä, että herätit minussa henkiin sen jota minun ei tulisi haudata. Olen murhaaja. Ja abortti on asia, jota kadun koko loppuelämäni, ja sen kanssa minun tulee voida elää. Kärsin, mutta olenhan sen ansainnutkin.
Ap...nautitko tollaisesta kuvien levittämisestä? meinaatko että kuvat auttavat niitä jotka ovat abortin tehneet? haluat oikein syyllistää.
Sama mua ärsyttää aivan suunnattomasti kaikki aktivistit jotka jakelevat ihmisille kuvia nyljetyistä minkeistä, kidutetusta koe-eläimestä ja just nämä abortoidut sikiöt. Vaikka itse en mitään edellä mainituista hyväksy. Abortin hyväksyn jos siihen on hyvä syy. Hyvä syy voi olla muukin kuin raiskaus, huom...
..te kaikki jotka mollaatte abortin tehneitä. Oletteko itse koskaan kokeneet sitä? Eläneet sen tiedon kanssa loppuelämänne? Ei se ole mikään pikkujuttu kaikille. Sitä voi kantaa mukanaan loppuelämänsä joka päivä.
avauksen tarkoitus on herättää ihmisiä ajattelemaan että abortissa on kysymys ihmisestä ei " solumöykystä" sillä kaikkihan olemme niitä solumöykkyjä kukin omalla tavallaan muodostuneena
aloituksella ja kuvilla on tarkoitus saada niitä naisia jotka ovat päätymässä aborttiin harkitsemaan vielä kerran ennen lopullista päätöstä, abortti on henkisesti raskas ja sen seurauksia ei osata ajatella abortin teettämisvaiheessa
kuinkahan monen masennus ja siihen käytettävä lääkitys johtuu abortista sitä ei tiedä kukaan
mikään elämäntilanne, opiskelu, köyhyys yms. ei ole mielestäni riittävä peruste aborttiin vaikka näillä perusteilla suurin osa keskeytyksistä tehdään
moni on tahtomattaan lapseton ja olisi onnellinen jos saisi lapsen adoption kautta
aihe on kipeä ja monia koskettava ja toivon niin että te abortin kokeneet ette enää uudelleen toimisi samoin ja sen lisäksi teillä on myös mahdollisuus katua tekoanne
olen itkenyt minäkin abortin takia jonka eräs läheiseni teetti sen takia olen menettänyt lähisukulaiseni
aiheesta on keskusteltu ennenkin tällä palstalla ja aina löytyy vastustajia ja puolustajia ja keskustelu tulee jatkumaan edelleen
asia kuvina koetaan erilaisena kuin sama asia jos siitä ainoastaan
keskustellaan, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa pätee tähänkin aiheeseen, toivon että kuvat herättää
joskus herättämiseen tarvitaan näinkin raakoja toimenpiteitä, minä en aio vaieta asiasta myöhemminkään
terveisin ap
Miten muuten hyvä ap on, saako sellainen henkilö harrastaa seksiä, jolle raskaus olisi hengenvaarallinen eikä sterilointi ole mahdollista, huomioonottaen se, että sterilointi on vasta kolmanneksi tehokkain ehkäisymenetelmä eikä 100%:n varma?
Ei siis mitään " tapettuja" sikiöitä vaan itse kuolleita
On kovin epäkypsää tuo toimintasi. Taidat olla vajaa parikymppinen tai juuri ja juuri päälle. Ja todellakaan en tarkoita, että kaikki tämän ikäiset olisivat kaltaisiasi yksisilmäisiä, hieman vielä mustavalkoisia ja kehittymättömiä valikoimaan vastaanottamaansa tietoa. Ikäisissäsi on paljon jo ihan kehittyneitäkin yksilöitä. Kyllä sinunkin empatiakykysi ja perspektiivisi vielä tuosta toivon mukaan kasvaa.
Saattaahan toki olla, että olet aborttia vastaan koko elämäsi. Silti, kun hieman kasvat, ymmärrät, että asioista voi olla jyrkästikin jotain mieltä ilman, että julistaa tuohon tyyliin. Rakentava keskustelu on aina paikallaan vaikeistakin aiheista. Tuollainen Alibi-lehti tyyppinen retostelu ja ihmisten haavojen auki repiminen taas ei.
mutta kirjoitan sen vielä tähän
jos äiti on hengenvaarassa niin sitten äidin henki etusijalle
ehkäisymenetelmiä on kyllä olemassa riittävästi ja se sterilointi on mahdollista miehille sekä naisille joten on lähestulkoon mahdotonta tulla raskaaksi jos käyttää ehkäisyä steriloinnin lisäksi en jaksa uskoa että tällaista on edes tapahtunut
abortti on joillekin se ensisijainen " ehkäisykeino" joillekin jopa toistuvasti nämä naiset ei käytä ehkäisyä vaan hyppii sängystä toiseen vastuuttomasti
http://www.visembryo.com/baby/stage11.html
missä?