Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä annan lapsen jäädä kotiin, jos ei millään jaksa mennä kouluun

Vierailija
09.11.2008 |

Välillä tulee niitä aamuja, kun ei kertakaikkiaan jaksa. Jos lapsi tuntee itsensä uupuneeksi, niin mä annan jäädä kotiin lepäämään. Samalla tavalla ne lapset saattavat uupua kuin vanhemmatkin. Samoin jos itse tunnen itseni uupuneeksi, jään kotiin. En tunne moraalista tuskaa asiasta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lintsaa ikinä,töistä koska tiedän että jos sille tielle lähtisin niin se ei jäisi yhteen kertaan. Helpompi kun ei tee sitä koskaan niin ei pääse menemään överiksi.

Vierailija
42/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikalla ei voi oikeen sairaanakaan jäädä pois. Harmittaa kun viime viikkokin pitänyt painaa pää kainalossa.

Mä en kestä näitä, jotka luulee olevansa jotenkin korvaamattomia. Newsflash! Kaikki työt on sellaisia, että niistä voi jäädä pois, jos on sairas. (Yksityisyrittäjä menettää ehkä tuloja, mutta se onkin sitten toinen tarina.)

Monet työpaikat katsoo pahalla, kun on tää ylisuorittamisen kulttuuri, mutta meeppä kerran paskataudissa töhin ja tartuta se kaikkiin muihin, niin tajuaa työnantajakin sairasloman tarpeellisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan se uupumus ja väsymys liittyä siihen, ettei huvita eikä halua??? 😂😂😂😂😂😂. Väkisin vain aamulla ylös ja kouluun.

Mielikin on paljon parempi iltapäivällä, kuin, että olisi maanut vain kotona, vaikka se aamulla voikin tuntua ihanaltam

Vierailija
44/52 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/52 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/52 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/52 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin pitäisi tehdä muittenkin.

👍

Vierailija
48/52 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö kuinka törkeästi tuo on sanottu kun ihmiset saattaa oikeasti olla sairaita/ylirasittuneita/uupuneita evätkä siitä syystä saata millään jaksaa mennä kouluun. Sinä vain täällä loukkaavaan äänensävyyn puhut heistä tiedätkö kuinka pahalta se tuntuu kun tuntee jo valmiiksi itsensä saamattomaksi mutta sitten muut ihmiset siitä vielä sanovat?

Vierailija
49/52 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedätkö kuinka törkeästi tuo on sanottu kun ihmiset saattaa oikeasti olla sairaita/ylirasittuneita/uupuneita evätkä siitä syystä saata millään jaksaa mennä kouluun. Sinä vain täällä loukkaavaan äänensävyyn puhut heistä tiedätkö kuinka pahalta se tuntuu kun tuntee jo valmiiksi itsensä saamattomaksi mutta sitten muut ihmiset siitä vielä sanovat?

tämäb piti siis mennä tuohon yhteen ilkeään kommentiin

Vierailija
50/52 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok jäädä töistä tai koulusta pois jos tuntee itsensä henkisesti uupuneeksi. Ei ole mitään järkeä lähteä mm. sinne kouluun ahistuksen ja stressin sekasena. Mieluummin ottaa sen yhden päivän lepoa ja koittaa seuraavana päivänä uudestaan. Paljon tehokkaampaa ja terveempää.

Yksi lepopäivä voi olla jo suuri apu.

Vierailija
51/52 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mistään suomalaisest"työ"moraalista ole kysymys...

Vierailija
52/52 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl munki lapsi saa jäädä kotiin ku ei jaksa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi