Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonvartijat lopettavat Suomessa. Järkyttävää! Mitä mieltä olette?

Vierailija
28.05.2010 |

Missä minä nyt sitten painoani pudotan. Heidän menetelmänsä on selkeä ja toimiva. Tarkkoja ohjeita kun noudattaa, niin takuulla laihtuu.

Toisaalta olen luullut, että keräävät suuretkin voitot, kun Tampereellakin on ryhmiä mitä kurjemmissa paikoissa ja tupa on niin täynnä, ettei sekaan mahdu kuin viereiseen huoneeseen. Silti hinnat ovat olleet kohtuuttoman korkeat osallistujilta. Kävin viimeksi muutama vuosi sitten ja nyt oli taas tarkoitus mennä, kun on tullut lisäkiloja.

Siis, jos kokoontumispaikkana on joku hikinen nuorisotalo ja huoneessa noin 50 ihmistä ja huone vastenmielinen slummitäysi, niin jo on kumma, kun ei kannata. Osallistumismaksu otetaan joka kerralta ja se on jotain huikeat kymmenen euroa. En ole hinnasta varma, kun en muista.

Ihmettelen. Mitä mieltä te olette?

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010052811756096_lh.shtml

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista mielipiteistänne.

ap

Vierailija
22/23 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä järjestää jotain "laihdutustapaamisia" jos haluat. Esim työ- tai kaveriporukalla.

Mä en tarvitse sellaista, riittää kun vaatteet jää isoiksi ja ihmiset alkaa huomaan laihtumisen. Lisäksi mua motivoi se hyvä ja virkeä olo mikä tulee siitä kun syö oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pururata on hyvä paikka, jossa saa painoaan pudotettua. eikä ehdi sitten ruokapöytäänkään. Toisaalta, jos täällä netissä roikkuu kaiket päivät, niin leveneehän se perse siitä ja jenkkakahvat vaan levenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä