Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-hetero lapsen tarhakaverin isä - miten pitäisi suhtautua?

Vierailija
28.05.2010 |

Siis on kyllä ainakin nimellisesti suhteessa lapsen äidin kanssa, mutta minun tutka suorastaa kirkuu tämän "miehen" kohdalla ja ilmeisesti naureskeluista päätellen aika monen muunkin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sun lapses ei ole hetero ja sulla on joku ongelma lapses tarhakaverin isän kanssa.

Mutta kaikenkaikkiaan kummallinen avaus olise ei hetero kuka tahansa niin kaikkiin ihmisiin reakoidaan niinkuin yleensöihmisiin..

Vierailija
22/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsot syvälle silmiin ja sanot: "isäsi on homo, ja sinustakiin ehkä tulee sellainen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän homoihin suhtauduta ihan niin kuin kaikkiin muihinkin ihmisiin, ei homouden pidä näkyä suhtautumisessa mitenkään. Ja aina ei päällepäin voi varmaksi päätellä toisesta mitään.

Vierailija
24/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen uskovainen ja pidän homouden harjoittamista (siis harjoittamista, en itse homoutta) haureutena mutten kulje bongailemassa homoja ja lesboja, minulle ei kuulu eikä kiinnosta mitä kukin elämälleen tekee, jokainen vastaa siitä Jumalalle loppupeleissä.Mutta jokainen on kuitenkin ihmisenä yhtä arvokas ja ansaitsee ihmisarvon.

Vierailija
25/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko todella olemassa ihmisiä jotka luokittelevat tai joita edes kiinnostaa toisen homous/heterous.

Kannattaisiko mieluummin ottaa persoonat persoonina.saisit elämästäsi sinäkin rikkaampaa.

aika sivistymätön taidat olla ,etkä juuri maailmaa nähnyt.

Juuri kaltaisesi ihmiset ärsyttävät minua kaikista eniten

...ihan hetero olen itse!!

Vierailija
26/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutilanteissa muista laukoa kökköjä vitsejä. Kasvatuskeskustelussa ole huolissasi siitä, tarttuuko homous nyt lapseesi.

Vierailija
27/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ei ole perinnöllistä. Jos olisi, olisivat jo kuolleet sukupuuttoon..

Vierailija
28/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se on bi tai sitten homo joka on halunnut lapsen. Maailmassa on monenlaista järjestelyä ja tallaajaa. Millainen ihminen naureskelee tuollaiselle?

Vierailija
29/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää tuollaiset miehet!

Vierailija
30/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on kyllä ainakin nimellisesti suhteessa lapsen äidin kanssa, mutta minun tutka suorastaa kirkuu tämän "miehen" kohdalla ja ilmeisesti naureskeluista päätellen aika monen muunkin...

piruako se asia sulle kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän