Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAYS:N SYNNYTYSSALI

Vierailija
27.05.2010 |

Kertokaas kokemattomalle että mitä konkreettista sielä synnytyssalissa on meille vanhemmille? Siis lähinnä keinutuolit ja cd-radiot ym. Ja onko tietoa onko niitä joka huoneessa vai vaan osassa josta sitten siirrellään toiveiden mukaan...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis syytä tutustua koko synnytykseen vähä paremmin jos jaksaa vinkua istukan näkemisestä, vai pitäiskö olla joku silkillä päällystetty pikku paketti että pystyis kattoon.

Vierailija
42/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytäänkö aiheessa?!

Tuli siis selväksi että vessojen ovet molemmat kiinni :)

Keinutuolia, jumppapalloa jne. tarjolla.

Vielä jos joku muistaa mitä muuta sielä salissa on...

Jäi myös epäselväksi onko mikro salissa vai vaan osastolla (viittaan siihen kaurapussiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudutko odottamaan vastaanotossa vai pääseekö heti osastolle. Mut saatettiin suoraan ovelta synnytyssaliin ilman mitään kokeiluja, kun olin siinä kunnossa, että melkein jo huusin muutaman minuutin välein. Enkä kyllä aikaisemmin mene tälläkään kertaa. Olin sitten 3cm auki (ekassa olin 1,5cm auki, kun pääsin saliin, kivut olivat niin hurjat eikä tilanne edistynyt). Vastaanotto on viheliäinen paikka kärvistellä, joten vasta viimeisessä hädässä lähden kotoa :)

t: rv28

Vierailija
44/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siis täysissä sielun ja ruumiin voimissa käynnistykseen, ja SUORAAN SYNNYTYSSALIIN. Kun sitäkin täällä kyseenalaistettiin.

En osastolle tableteilla vaan suoraan saliin tipalla. Riskisynnyttäjä kun olen. Ei siis jouduta odotteleen missään tai muutakaan.

En vaan tiedä enkä muistanut kysyä mitä sieltä salista sitten löytyy.

Vierailija
45/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sentään keinuttelin hetken keinutuolissa ja vetelin ilokaasua, siitä sitten sänkyyn ja homma sillä selvä... en paljon pongaillut tarvikkeita synnytyssalissa, kun kärvistelin niiden kipujen kanssa ja hengittelin kaasua :D ja sairaalana siis TAYS

Vierailija
46/46 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia täälläkin mennään käynnistykseen ja suoraan saliin, että ehditään ainakin sairaalaan asti kun vauva syntyy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä