Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten typerät kommentit synnytyksessä/sen jälkeen

Vierailija
27.05.2010 |

Näitä varmasti löytyy!

Aloitan: Kun olimme hetken siinä heti synnytyksen jälkeen kolmisin ja ihailimme vauvaa, ukko kysyi: "huomasikko muuten että sulla tuli paskat samaan aikaan?"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ei se oikein sanonut siinä mitään, tai ainakaan en muista. Oli jotenkin sekaisen oloinen :)

Vierailija
2/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ällöttävää paskoa synnytyksessä....

julkisesti paskominen on vaan jotenki niin out.

vai kuka myöntää paskovansa julkisesti, että samassa huoneessa/ vieressä on todella monta ihmistä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin häpesin etukäteen, mutta siinä vauvaa ulos puskiessa ei tullut ekana mieleen alkaa pidättelemään...:D

ap

Vierailija
4/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti tyttäremme käsiä:DTosiaan on ne aika isohkot minustakin.

Vierailija
5/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieheni mahtoi sanoa...Itse olisin tietty voinut valita sanani paremminkin. Totesin heti kun lasta minulle näytettiin että "onpa se kaunis!" :) Kätilö varmaan ajatteli että olen jotenkin pinnallinen ja ulkonäkö tässäkin tärkeintä :D Niin ei todellakaan ole, mutta kun mielestäni lapsi oli niin kauhean suloinen ja siinä sekavassa tilassa en oikein muutakaan osannut...

Vierailija
6/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ällöttävää paskoa synnytyksessä....

julkisesti paskominen on vaan jotenki niin out.

vai kuka myöntää paskovansa julkisesti, että samassa huoneessa/ vieressä on todella monta ihmistä....

eiköhän suurimmalla osalla synnyttävistä tule ne paskat samalla, ei sille mitään voi. Mullakin tuli ja hävetti niin hemmetisti. Jälkeenpäin tajusin että se on ihan normaalia eikä enää hävettänyt yhtään.

Vierailija
7/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi sen hyväntahtoisesti, kun tyttärellämme oli suippo nuppi syntyessä. Palautui parin päivän sisällä tietysti.

Vierailija
8/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi sen hyväntahtoisesti, kun tyttärellämme oli suippo nuppi syntyessä. Palautui parin päivän sisällä tietysti.

ja vielä toispuoleinen :)

Vierailija
9/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mulla on kauheen kipee finni nenässä"

Vierailija
10/10 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyspuolella oli ainakin joskus monen vuoden kestänyt viestiketju tästä samasta aiheesta. Kestää kyllä käydä läpi nämä uudestaankin ;)

sinne aikoinaan kirjoitellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi