Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet nostavat hitaissa käden yläselälle

Vierailija
07.02.2025 |

Tiedän, että tämä on typerä kysymys, mutta olen ihmetellyt tätä: ensimmäisen illan hitaan aikana käsi on vyötäröllä. Toisen biisin aikana käsi hilautuu ylemmäksi. Luulisi, että se hilautuisi alemmaksi, eli miksi jotkut hilaavat sen ylemmäksi? Kyse todellakin kututanssista.

Ihmettelen siis sitä, että mitä tämä käden asento kertoo MIEHESTÄ.

Onko se jotenkin "parempi" mies, että mies nostaa käden ylöspäin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sen takia, ettei vahingossa tule kähmittyä pepaa.

Vierailija
2/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssikurssilla (alkeet) ja siellä opetetaan laittamaan käsi lapaluun tuntumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nykyisin edes pystyy tanssimaan hitaita? Viimeksi tanssinut yläasteen discossa.

Vierailija
4/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tanssikurssilla (alkeet) ja siellä opetetaan laittamaan käsi lapaluun tuntumaan.

Haha 

Vierailija
5/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuntenut miestä, oli oikein kohtelias, itse asiassa tavallista kohteliaampi puheissaan.

Jälkimmäisessä tanssissa mies painoi päänsä päätäni vasten, kohensi kätensä asentoa niin hellästi, etten ole koskaan saanut mieheltä niin hellää kosketusta. Samalla hän nosti kätensä ylemmäksi ja puristi tiukemmin.

Juu, nautin kovasti. Ja nyt, nainen kun olen ja mietin aina miksi joku mies tekee mitä tekee, niin....siksi kyselen täällä tyhmiä.

Vierailija
6/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nykyisin edes pystyy tanssimaan hitaita? Viimeksi tanssinut yläasteen discossa.

Olin siis pikkujouluissa ja kyseessä oli ne illan viimeiset hitaat. Kaksi vikaa tanssia.

Vierailija
7/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että hitsatessa, ja mietin kuka niin tekee.

Vierailija
8/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just sen takia, ettei vahingossa tule kähmittyä pepaa.

Mutta kun tunsin hänen kovettuvan, hän ei painautunut kovemmin eikä myöskään vetäytynyt pois.

Vierailija
9/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ois varmaan hitsauskipinä lentänyt haalarin sisään 😄

Vierailija
10/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuntenut miestä, oli oikein kohtelias, itse asiassa tavallista kohteliaampi puheissaan.

Jälkimmäisessä tanssissa mies painoi päänsä päätäni vasten, kohensi kätensä asentoa niin hellästi, etten ole koskaan saanut mieheltä niin hellää kosketusta. Samalla hän nosti kätensä ylemmäksi ja puristi tiukemmin.

Juu, nautin kovasti. Ja nyt, nainen kun olen ja mietin aina miksi joku mies tekee mitä tekee, niin....siksi kyselen täällä tyhmiä.

Kokonaisuus ratkaisee, selvästikin mies piti kanssasi tanssimisesta. Ehkä olisi halunnut olla kanssasi enemmänkin kuin vain kyseisen tanssin verran ja tuo pään painaminen päätä vasten, hellyys ja tiukempi puristus oli ainakin selvä merkki tykkäämisestä. Tarkempaa määritelmää tykkäämisen laajuudelle ja mahdolliselle enemmälle pitäisi kysyä mieheltä itseltään. Se enemmän saattaisi olla esim. seksi tai toive uudesta suhteesta ja sellaisen alkaminen. Jollekulle taas pelkkä tanssin ajan lähelläolo ehkä oli tarpeeksi (esim. parisuhteessa oleva henkilö).

Vierailija
11/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän painoi päänsä päätäsi vasten, käden nosto ylemmäs oli vastaliike tarkoituksenaan estää sinun pakenemistasi. "Pysy samassa asennossa, vaikka minä lähentelen."

Vierailija
12/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa kätensä liian alas löytää itsensä vähintäänkin putkasta ja tod.näk.myös Seiskan kannesta.

Vierailija
13/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rento meininki. Toisella kädellä hitsataan ja toisella venytellään.

Vierailija
14/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän painoi päänsä päätäsi vasten, käden nosto ylemmäs oli vastaliike tarkoituksenaan estää sinun pakenemistasi. "Pysy samassa asennossa, vaikka minä lähentelen."

nonni. tulihan sieltä taas kommentti mikä tekee miehestä potenttiaalisen hirviön. Juuri sinun tyyppiset naiset pahentavat jo tulehtunutta ilmapiiriä.LOPETA!!!!!!!!

Vierailija
15/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautui seuraavaan vaiheeseen: suutelemaan

Vierailija
16/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies, heitähän av:llakin moni kaipaa.

Vierailija
17/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin käsi selässä kuin perse reiällä. 

Vierailija
18/18 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin käsi selässä kuin perse reiällä. 

Paljon tasokkaammalta näyttää ja tuntuu tuollainen ote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi