uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
No nyt rupee taas ovulaatio menemään ohi ja niin semmoinen olo et olis nyt tärpänny *peukut pystyssä*
alavatsaa juilii, pissattaa paljon, valkovuoto lisääntyny... mut sitte kuitenkin miettii ku oletettujen menkkojenkin alkuun on vielä 2 viikkoa, ni ehkä vaan toiveajattelua :)
Oho,enpäs oo täällä käyny pitkään aikaan!Mutta poistun nyt täältä,koska olen raskaana viikolla 11.Joten tsemppiä kaikille muille ja paaaljooon plussa tuulia:)Ajattelin että ois kestäny kauemminki tulla raskaaks mut kävi näin.On kyllä niin mahtava olo!On menny tosi hyvin kaikki ja en ole edes pahoinvoinnista kärsinyt!
tämän aamuinen testi, kp24/26, mutta tällä kertaa en saanut kamalaa itkukohtausta niinkuin viimeksi.. Ei voi minkään ja toisaalta taas on vielä toivoa edes hiukan niin kauan kunnes menkat alkavat! Mietin josko ensi kierrossa (yk5) kokeilisi ovistestejä, koska en osaa sanoa tunnenko ovista joten varma sen olemassaolosta en voi olla..
Ja edelleen nyt jo kuudetta päivää tulee ruskeaa vuotoa enemmän ja vähemmän, se "hiukan" mietityttää, jospa siellä kuitenkin olisi jotain sitten tapahtunut tässäkin kierrossa, joskin ei toivottua tulosta saatukkaan.
++Tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille++
menkat sitten ihan ajallaan ja kierto näkyis vakiintuneen 26 päivään. Ei muuta kun uutta putkeen ja parempaa onnea tässä kierrossa :)
Pakko oli tulla päivittelemään kun tuntuu että tää odottavan aika on niiiiiiin pitkä! Nyt siis mennään kp 21/27-29, eli ensi sunnuntaina voisi aikasintaan testata mitä mielä raskaustesti on :D
Oireisiin kuuluu edelleen jonkin moinen jomotus alavatsassa silloin tällöin, pissatus, valkovuoto, mutta nyt viikonlopun aikana eli noin viikko mahdollisesta tärpistä rupes rinnat tulee aroiksi, lämpö noussu ja pysynytkin tasaisesti 37 asteessa ja väsymys hieman nostamaan päätään, kauheesti noi oireet saa toivomaan et olis tärpänny.
Onnea minunkin puolestani kaikille ja plussanneille, toivottavasti nähdään pian odotuspuolella :D Ja erittäin plussaisia aikoja kaikille kuumeilijoille!
Niinpä niin, odottavan aika on pitkä. Tänään pitäisi alkaa menkkojen jos alkavat. Valkovuoto on reilun vkon ollu tosi runsasta. Ihan sekopäiseksi kohta tulee taas omien tuntemusten kuulostelusta. Jospa jospa jospa. Mutta silti, mitää muita oireita ei vielä ole ollu. Vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa niin silti se mielessä pyörii. Jännittää!
Ja eilinen iltalehden otsikko jossa taas joku julkimo odotti lasta sai synkän mielen hetkiseksi päälle, miksi muut mutten minä?
Noh ei luovuta toivosta, syysaurinko paistaa nätisti pihalla ja muutenkin elämä rullaa kivasti. Positiivisia ajatuksia ja kärsivällisyyttä kaikille :)
Jos jossain puhutaan et nyt se tai se odottaa ni heti vaan plää plää pläää ei kiinnosta :D kauheesti yrittää torjua tuallaiset tiedot :O
Heips!
Huomasin, että täällä on muitakin nuoria kuumeilijoita ja yrittäjiä, että uskaltauduin ilmoittautua joukkoon! Olen 21-vuotias ja mieheni 24-vuotias. Kauhea vauvakuume hiipi viime kesänä ja tuli jäädäkseen näköjään. :D Vuoteen ei ole muuta ehkäisyä ollut kuin keskeytetty ja ensi kuussa olisi sitten tarkoitus jättää sekin pois. Jännittää todella paljon aloittaminen, vaikka uskon ettei edistystä heti samantien tulekkaan tapahtumaan. Kiva nähdä, että muillekkin on tarttunut jo nuorena tämä kuume ja muutkin uskaltaa jo yrittää omaa pikkuista. :)
Plääh. Menkat myöhässä 5 päivää, tähän asti ollu säännölliset. Mutta to & su-aamun testit on ollu negatiivisia. Mitä ihmettä?? Mrr kaivaudun sohvan nurkkaan viltin alle piiloon räntäsateelta...
Toivotaan plussia teille!
Olen laiska enkä jaksa selailla, niin kauankos olittekaan jo yrittäneet? :)
Täällä taas odotetaan niitä maalareita, jotta päästäisiin mukaan yrittämään!
Juu onhan tässä yritetty aktiivisesti kesäkuusta alkaen. Voisi jo vähitellen tärpätä. Tosin luulen että kropalla menee aikaa toipua kaikesta epilleri/laastari käytöstä. Tähän asti menkat tuli 30/31 päivän välein, nyt ei oo kuulunu...kp41 menossa. Tän aamun testi oli nega ja alan uskoa että nyt on kroppa sekasin. alkuviikosta oli ovulaatio-oireita ja viimeisen ovis-testin tein ma-iltana huvikseen ja se näytti vahvaa plussaa. Niin ja tänään tuli sitä limaa. Eli kierto on vaan venynyt, syyttää voi stressiä hormoneita ja laihdutusta :D No ovisaika hyödynnettiin melkein ihan vahingossa ;) Lopputulosta odotellessa...
Onks tässä ketjussa enää ketään??? Kovin on hiljaista!
Täällä odotelleen edelleen jotain tapahtuvaksi. Ei menkkoja ei plussaa. Tänä aamuna viimeisin nega-testi :/ Jospa odottelis taas kärsivällisesti viikon ennen seuraavaa kertaa. Tällä hekellä menkat ns normikierrosta 2 vkoa myöhässä.
Koitahan mottura parantua nopiasti, sairastaminen ei ole kivaa. Täällä on ukkeli flunssassa, kauhian kärtty potilas :D
Oon ollut täällä taustailemassa taas alkukierron ja nyt taas alkaa olla asiaa kun mennään loppuun päin. Täällä siis menossa kp 18/26 ja joko se olisi nyt tämä kierto mistä tärppäisi?? Yritykset jäi ehkä hieman vähälle, mutta tuli kuitenkin pupuiltua päivää ennen ovista, jonka tunsin selkeesti, siis ilman mitään tikkuja.. joten mahiksethan pitäs olla oikein hyvät :) Nyt vaan pelolla odottelen, ettei vaan alkaisi taas se ruskea vuoto jota kesti viime kierrossa viikko, menkkoihin asti! Jos nytkin näin tapahtuu, ei taida hormonit olla ihan kohdillaan?
Oon nyt pari päivää hikoillut töissä kun pieni eläin ja yleensä mä olen siellä ihan jäässä..outoa..heti ajatellut että voisiko olla raskausoire, mutta tuskin näin aikaisin sellaista ilmenisi. Tosin vois kyllä hyvin viitata johonkin hormonijuttuun kai? Muita oireita ei juuri oo, paitsi eilen oli jonkin aikaa alavatsalla menkkamaista särkyä, mutta hävisi aika nopeesti. Niin ja valkovuotoa on nyt tullut enemmän kuin viimeaikoina/kiertoina. Tiedä näistä sitten, ei auta kun odottaa :/ Kovasti oon viimepäivinä miettinyt miten paljon se elämä muuttuu sitten jos sellainen pieni ihminen tuossa olisi. Mä oon sellainen ihminen, että tykkään omasta ajasta ja nukkua tosi pitkään vapaapäivinä ym. Muuttuis tavat kyllä aika nopeesti :D Mut kai sitä sitten tottuis kun olis pakko mennä pikkuisen mukaan ja jättää omat tarpeet ja tavat toissijalle..
Toivotaan että Teija sun tilanne ratkeaa pian suuntaan tai toiseen (ja mieluummin sinne plussaan)! Kamalaa toi odottelu..
Näyttäis alkavan taas jonkinlainen epämääräinen/värinen vuoto..että näin! Ja tasan viikko kun menkat pitäisi tulla.. :( täytyy odotella et jatkuuko nyt sit koko viikon vai miten ja jos jatkuu, niin varmaan voisi mennä käymään gynellä tms. Onko kellään kokemusta moisesta?
Tsemppiä ja plussapuhureita kaikille!! :) Ja toivottavasti Mottura on jo parantunut!
Teija: Joko olet saanut ratkaisua tilanteeseen??
Täälläkin on yksi kuumeilija! Olen 23 vuotias opiskelja Helsingistä. Mulla on ollut kaamea vauvakuume jo muutaman vuoden ajan. Me ei mieheni kanssa virallisesti vielä yritetä, mies ei koe olevansa valmis. En tiedä, miten saisin sen "ylipuhuttua" ;) Jätettiin kuitenkin pillerit pois n.3 vkoa sitten, mutta ollaan käytetty muuta ehkäisyä. Toiveena olisi aloittaa yritys kesän aikana, siis minulla :)
Toivotan oikein paljon plussatuulia teille kaikille!! *haaveilee niistä itsekin*
Ei sitä miestä voi ylipuhua, kyllä se ajatus pitää lähteä hänestä itsestään. Ettei tule katumanpäälle ja sitten pääse missään vaiheessa sanomaan että ei olis OIKEESTI halunnu ja että pakotit siihen.... Meillä asia meni niin, että mies rupesi itse ehdottelemaan että mitäs jos jättäisin pillerit pois. En ollu sanonu itse aiheesta mitään. Nyt en oo vajaaseen 4 kuukauteen syöny pillereitä muttei olla yrittämällä yritettykään eli en oo raskaana... vielä. Toivottavasti kuitenkin lähitulevaisuudessa :)
Ikää löytyy saman verran kuin sinultakin eli 23. Pidemmän aikaa jo kuumeiltu, mutta enemmän tai vähemmän yritetty :O
Meillä on jo pian 8 vuotias tyttö entuudestaan