Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
161/331 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei kaikille!

Täällä Lahden seudulta yksi kuumeileva tyttönen..olen täällä palstalla pyörinyt jo pitkään..ja nyt sitten rohkaistuin liittymään, kun täällä on ihan uskomattoman hyvä henki ja tuki! Loistavaa naiset

Vierailija
162/331 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeessä loput viestistäni jäivät? Ei onnistu vaikka muokkaisin sitä.. ÄR!MUR! tekniikka! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/331 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei kaikille!

Täällä Lahden seudulta yksi kuumeileva tyttönen..olen täällä palstalla pyörinyt jo pitkään..ja nyt sitten rohkaistuin liittymään, kun täällä on ihan uskomattoman hyvä henki ja tuki! Loistavaa naiset

Vierailija
164/331 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, ei maha mittää =) Seuraavaa ovista ootellessa..Sillee kyl outo kierto oli kun tosiaan noita mitä ihmeellisimpiä oireita ja sit menkat vaan tosiaan yhtäkkiä alkoi. Aikaisemmin, joka helkkarin kerralla on tullut alkuun pari päivää tuhrua, mut nyt sit ku salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään menkkaoireita..Sillee tuli eile paha mieli ku alko, mieskin kysyi et taasko ne alko, eikö se nyt vielkää tärpännyt :( ja kaikenlisäks, meille tulee yks miehen lapsuuden kaveri emäntänsä kans tänää kahville ja se emäntä on raskaana :( Maaliskuun alussa LA, tottakai oon heidän puolestaan ihan ikionnellinen, vaikka eivät olekaan mitään vanhempityyppejä (toivottavasti lapsi kasvattaa), mut sillee paha mieli ku itekin tahtois ja vois olla samas tilas..

Tänään tuossa kastamisia tehdessäni onnistuin sit viiltään itteeni ihan huolella puukolla. Olis varmaan ihan tikkejä vaatinut, mut en mä nyt ehtinyt mihinkään lähtä :D Kyl se siitä..Ammatin tyyppivikoja..Kädet aina vekeillä ja ranteet/käsivarret aina palovammoja täynnä..:D Kerran yks lääkäri meinas laittaa mut psykiatriselle kun mun kädet oli kuulemma ku viiltelyn jäljiltä, todellisuudessa tullu uunista viivamaisia palovammoja :'D

Mutta, taas kerran, mukavaa viikkoa kaikille! =)

Vierailija
165/331 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elellään jännittäviä päiviä, ihan näinä päivinä nimittäin pitäisi tulla miehen geenitestin tulos... :) Kp 7/29 meneillään... Välillä oikein mahanpohjasta ottaa kun miettii, että voisi olla mahdollista jo ensi viikolla...Sit taas pitää rauhoittua ja palauttaa mieleen tosiasiat, ettei vielä kannata mitään toivoa... Jännä, että muut odottaa plussaa mutta minä odotan negatiivista vastausta! ;) Ja sit sen jälkeen tietty sitä plussaa... :D

Vierailija
166/331 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä olisi kova into jo tulla raskaaksi, mutta tarkoitus ois vasta keväällä/kesällä mennä poistamaan kierukka ja sit ruveta yrittämään toista.

Jos koulu ei olis kesken nii varmaan poistattaisin saman tien sen :) tai jos jää vähän kesken nii sitten jää, kun en millään jaksaisi odottaa touko/heinäkuulle..

Vierailija
167/331 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, että Tiiulille tulikin täti kyläilemään... :/

Täällä nyt kp 15/28-30 ja ollaan kyllä kaikkemme tehty miekkosen kanssa, että nyt onnistaisi. Ja mulla on toiveet ihan katossa tässä kuussa, en tiedä miks, nyt vaan kuume on todella, todella kova! :| Että kova on sitten pettymyskin... Tuntuu, että ei ole pystynyt ollenkaan saamaan vauvahaaveita ajatuksista tässä kierrossa. Aina jossain määrin on mielessä, että "toivottavasti nyt tärppäisi", ihan sama missä on ja mitä tekemässä. Kamalaa tämmönen. Noh hetken päästä selviää..

Tilasin mammaksi.fi:stä testiliuskoja aiemmin viikolla, eikä ne ole vieläkään tulleet. Kuinka kauan muilla on kestänyt niiden tulossa?

Vierailija
168/331 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 2 tilausta mammaksilta. En ole laskenut toimituspäiviä, mutta ei niissä muistaakseni kauan kestäny. Jos olet ne viime viikolla tilannut niin kyllä ne varmaan tänään jo tulee.

Mulla on menossa täällä kp 8/28. Tälle kuulle ei ole tehty toimintasuunnitelmaa, joten mennään vissiin fiilispohjalta. Parin viikon päästä on eka aika sinne lapsettomuustutkimuksiin, joten mitään ratkasevaa ei ehdi enää käydä ennen tutkimuksia.

Tsemppiä kaikille

Vierailija
169/331 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä helmikuun lopussa aika neuvolaan kierukan poistoon, ja sen jälkeen pääsee yrittämään.:) Millään en jaksaisi odottaa siihen asti. Onko jollain tietoa kuparikierukan poistosta, että pitääkö sen jälkeen vielä odottaa menkat, vai voiko heti yrittää tulla raskaaksi ilman keskenmenon riskiä?

Vierailija
170/331 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänäänkään vielä tullut paketti... :/ Jos ei oo huomenna tullut, niin pitää kyllä kysellä, missä se on menossa!

Jaa sassu pääsee sit helmikuun lopussa jo kierukan poistoon, ei tarvi kesään asti odottaa, kiva juttu :) Mulla ei ole tietoa kuin hormonikierukasta ja sen jälkeen ei ainakaan olisi tarvinut odotella mitään. Muuta en osaa sanoa.

Vierailija
171/331 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vain odottelemaan, josko niitä pääsisi käyttämään :) Nyt on kyllä taas semmonen fiilis, että ei oo tärpännyt, mutta ei nyt pidä vielä heittää toivoa.

Vierailija
172/331 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin hyviä uutisia, eli mieheltä ei löytynyt sairauden aiheuttavaa mutaatiota!! Yritys alkoi samana iltana kun tieto saatiin... :D Nyt vain sitten pupuilua ja odottelua!

Toivottavasti fianna testeille on käyttöä! ;)

Plussia kaikille!! :)

Vierailija
173/331 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pauge, että saitte hyviä uutisia! =)

Minä täällä taas lähdössä töihin..Työvuoro 5/10..Ikuisuuden ollu töissä ja toisen ikuisuuden viel..Mut joo..Kai se tästä.

Kp 13/28-30..Ei kyl yhtään oo mitään oireita viel mistään =) Miehen 25-vuotissynttärit lähestyy ja ei oo mitään lahjaideoita..huoh..Tatuointilahjakorttia mietin, mut..En tiiä =) Mies on kyl puhunu et tahtois tatuoinnin ja se olis ainaki erilainen lahja kun joku dvd/koru, tms.

Mitäs muille? =)

Plussapuhureita!

Vierailija
174/331 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pauge! Ei muuta kuin pidetään peukkuja että onnistaa :)

Toi tatskalahjakortti vois olla ihan kiva, tosin siihen pitää vaan laittaa aika paljon rahaa, jotta sillä "tekee mitään". Mutta jos rahaa löytyy niin sit :D

Mulla kp 22/28-30 ja pitää myöntää, että oon vähän liiankin toiveikkaana nyt! Viime kierrossa mittasin kp 21 lämmön, joka oli jotain yli 37 ja olin sitten raskaana. No nyt ajattelin huvin vuoksi mitata taas kp 21 lämmön, vaikkei ollut yhtään kuumeinen olo. NO oli sitten kuitenkin 37,4 astetta! Se PIKKUISEN nosti toiveita, koska noussutta lämpöä en pysty itse keksimään (muut raskausoireet pystyn :D)! Joten pettymys tulee olemaan eeeerittäin suuri, jos nyt ei plussaa tule. Sitten en usko enää mihinkään tässä maailmassa ;D Mutta se kylläkin mietityttää, kun rinnat ei ole arat ollenkaan... Mut no, senhän näkee sitten miten on käynyt :)

Plussia kaikille! +++++

Vierailija
175/331 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 20/27-29 menossa. Ei mittää ihmeellistä tapahtunu tässäkään kierrossa. Voi että ei jaksais oottaa raskaaksi tuloa.. Epätoivo iskee kohta, pelottaa niin paljon että jos ei voikkaa koskaan saaha vauvaa :(

Toivotaan fianna että se lämmön nousu tarkottais sitä raskautta! Ja plussia kaikille muillekki! +++++++

Vierailija
176/331 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään pelkoja someone! Varmasti onnistutte, sitten kun on aika :)

Mulla kp 24/28-30 ja ai saakeli kun onkin alaselkä kipeänä! Muutenkin omituisia asioita tapahtunut sen nousseen lämmön lisäksi: tullut useampia näppyjä ihan yhtäkkiä (ei juuri koskaan tule normaalisti näppyjä, sillon tällön yksi), hirveä ruokahalu, pissin kokoajan, lihakset reisissä tuntuu ihan siltä kuin olisin vetänyt kunnon jumppareenin (jota todellakaan en ole tehnyt :D), tulee ihan pienistä kolhuista mustelmia ja mikä ihmeellisintä, rinnat ei ole ollenkaan arat (yleensä ennen menkkoja on)! Jos nyt en ole raskaana, niin en luota oman kehontuntemukseeni enää tippaakaan! Enkä mihinkään muuhunkaan! Ikinä ei ole tälläisiä oireita ollut ennen, joten jotakin ihmeellistä nyt tapahtuu. Toivottavasti se ihmeellinen olisi raskaus :D

Jännitän tulevia päiviä niin paljon, että en varmaan pysty muuhun keskittymäänkään, mutta yritän pitää teille kaikille peukkuja! :)

Vierailija
177/331 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne? Fianna elelee nyt jänniä aikoja =) tsemppiä!

Miä oon nähnyt toissa yönä unta, että sain tikkuun kaksi viivaa =) Ja viime yönä näin unta et oltiin ostamassa vaaleanpunaisia vaunuja miehen kans! Tänään sain ovistikkuun kaks viivaa :) Ja toivottavasti sit parin viikon päästä raskaustestiinkin.

Valmistujaiset senku lähestyy, 3 viikkoa :P niiin siistiä! Saa vihdoinkin paperit ja koulun päätökseen! Nyt on kaikki valmiina juhlia varten..Kuvauksessa pitäis viel käydä =)

Nyt pitäis lähtä viemään ukkokultaa harrastuksensa pariin ja ite meen, tai saan tunnin hyvää shoppailuaikaa yksin :P

Plussapuhureita kaikillee! *puuuuuuh*

Vierailija
178/331 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että sait positiivisen ovistestiin :)

Itte tein aamulla testin, joka oli nega. No nyt onkin vasta kp 27/28-30, mutta käytin herkkää liuskaa.... Että en tiiä mitä tapahtuu, mut ajattelin ottaa nyt vlopun rennosti ja katella näkyykö tätiä. Jos ei, ni sit maanantaina uudestaan testailemaan.

Omituisinta vaan, että nyt pari päivää selkä on ollut parempi (TODELLA OUTOA), ei satu enää paljoa yhtään :D Yleensä vasta menkkojen jälkeen helpottaa. Ja eilen tuli vasen rinta araksi, oikea ei ole paljoa yhtään arka xD Ei o totta... Ihan ihmeellistä tämä meno! :D

Tsemppiä muillekkin ja kirjotelkaahan! :)

Vierailija
179/331 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmoisia "oireita" täälläkin ollut... :) En tiedä keksiikö kroppa kaiken kun toivo on niin kova vai mitä, mutta nyt siis kp 24/28-38 ja alaselkää juilii (mulle ei tyypillinen menkkoja edeltävä oire), alkuviikosta oli monta päivää alavatsa-vihlaisuja ja yhtenä päivänä tuli tuhruvuotoa, nännit aristaa...

Voihan toki olla ovulaatio-oireitakin mutta en oikein siihen usko kun niin monta päivää kestänyt...? Toi kierto on kyllä niin epäsäännöllinen, että vaikea nyt mihinkään oireisiin uskoa mitä tarkoittaa...

Tilasin just ekan satsin ovistestejä ens kiertoa varten, eli siis en usko että nyt jo olis tärpännyt. Odotellaan nyt rauhassa mitä ens viikko tuo tullessaan! :)

Plussapuhureita kaikille! :)

Vierailija
180/331 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustakuumeillut jo pitkään, mutta nyt päätin sitten vihdoin uskaltautua rekisteröimään nikkini ja kirjoittamaan teille.

Olen halunnut aina lapsia, mutta löysin vasta kypsässä aikuisiässä sen miehen, jonka kanssa lapsia voisin saada. Esikoista kauan odotettua tässä siis yritetään :-)

Tämä on toinen Clomi-kiertoni sen jälkeen kun PCO joulukuussa todettiin. Lääkäri määräsi Clomit ikäni takia heti, 2x50mg kp 4-7. Rakastelimme kp9/10, kp13 ja kp16/17. Ja nyt sitten toivotaan toivotaan... Oireitakin olisi jo, vaikka tietenkään se ei vielä ole mahdollistakaan -toiveajattelua vain... ;-) Mutta olen aivan mielettömän väsynyt, viime yönä kävin 4 kertaa vessassa ja nännit ovat kipeät/kosketusarat (yleensä mulla ei koskaan tunnu rinnoissa, missään vaiheessa kiertoa). Pientä nippailua tai "tuntemusta" tuntuu oikealla alavatsassa ja valkovuotoa on runsaasti. Ja mulla on sellainen OLO, että jotain tuolla tapahtuu...??

Kiertoni on vaihdellut jonkun verran ollen kuitenkin aina normaalin rajoissa. Esimerkiksi viime vuonna se vaihteli 25 (kolme kiertoa v.2010) ja 31 välillä (yksi kierto näin pitkä v.2010), keskiarvon ollen 27. Miten siis kuuluu merkitä? kp x/27 vai kp x/25-31?

Kiitos ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille! :-)

t. Gabriela, kp18 tänään