Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
101/331 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis edelleen kaikki hyvin.. Tein äsken uuden clearbluen viikkonäytöllisen digitestin ja ruutuun ilmestyi teksti raskaana 1-2. Jippii!!! Nyt on vähän sekavat olot. Tänään kerron miehelle, kunhan tulee pian kotiin, mukava nähdä kuinka reagoi. Onhan me tätä toivottu, mutta vielä on kaikki niin alussa ja epävarmaa, ettei uskalla oikeen innostua. Kiitokset teille kaikille tsempistä, ilman ei olisi jaksanut odotella...

Mites muilla? Joko alkaa olla testipäivät lähellä?

Plussatuulia puhaltelen ++++++++++ puuuuh +++++++

102/331 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman paljon onnea ja haleja bebelle!! :) Ihana kuulla että meistäkin on plussiksi :D Tekee mieli hyppiä ilosta sun puolesta :)

Minä tosiaan tikutin viime lauantaina sen oviksen ja sitten ne tutut peitteen heiluttelut. Nyt on kp 21/30-? eli ens viikolla pitäis alkaa tietämään. Tähän mennessä ei ole ollut mitään oireita (jos ei hirveetä suklaan himoa lueta mukaan) Rupesin vain ajattelemaan kun siinä davidin paketin mukana tuli sellanen kirjanen joka antaa käyttö ohjeita ja myöskin aikataulun milloin minkäkin pituiden kierron aikana pitäis alkaa testaamaan. Mulla kun tuo ovis veny kp 18 asti niin tarkottaako se nyt sitten sitä että kiertokin venyy min. kp35 asti?

Vielä kerran onnea Bebelle :) ja plussia meille muillekin +++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/331 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea plussasta Bebe..mahtavaa! Annat meille muillekin toivoa, että kyllä me vielä onnistutaan :)

Toivottavasti kaikki käy hyvin..!!

Mulla olisi testaus nyt lauantaina eli pari pvää vielä kun jaksais..olis kp24 ja TODELLA toivon, ettei tarvis pettyä. Viime menkat siis alkoivat 24. pvänä.. Nyt jotenkin toiveet tosi korkealla, ollut monta päivää vähän väliä menkkamaista särkyä, ei kovaa, mutta kuitenkin selvästi ollut. Tällaista et nyt aiemmin ole ollut, vaan menkat alkaneet aika "yllättäen", ilman suuria ennakkoilmoituksia. Pelottaa tosiaan joka vessakäynnillä.. :/ Eli jos putoon, niin putoon vähän korkeelta nyt..

Lieveling: onko se aina silleen, että ovis on n. 14 vrk ennen menkkoja? Näin mä jotenkin käsitän.. Sillon sun kerto olis varmaan se 32 pv?? Mitä se lehtinen sanoo, et millon pitäs alkaa testailla 24-28 pv kierrossa? Jos mun kierto on 24 pv niin silloin ovis olis ollut aika pian menkkojen loppumisen jälkeen..

Täytyy alkaa vaikka siivoomaan, et sais hetken mielenrauhan tältä asialta.. miehelle en oo nyt juuri höpöttänyt mitään näistä oireista.. se vaan sano aikasemmin et nyt tässä kuussa meidän piti vasta oikeesti jättää pillerit pois, et ei niinkun mikään kiire vielä olis, mutta ei mua kiinnosta enää mitä alunperin oli sovittu :D

Tuun kertomaan heti josko jotain uutta ilmaantuu!

104/331 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo kovasti piinat päällä, jospa ne plussatuulet pitäisit sinut ylhäällä, Viiwi. Toivotaan kovasti :)

Se kirjanen tosiaan luettelee kp21 lähtien kp38 asti ja jos on kp24-25 niin testaamaan pitäisi aloittaa kp7-8. Mullakin oli tuo 14 mielessä joltain koulun sukupuolikurssin ajoilta :D Mun vuoto on tosiaan sekin pitkän omainen, menkat on aina tasan seitsemän päivää (se ihana viikko, not :P) ja sen kp35 sanoin koska ton kirjan mukaan kp35:tosten pitäisi alottaa testaaminen siinä 18. päivän tienoilla. Saahan nähdä. Se davidin raskaustesti luemma voi havaita HCG:n jo niinkin aikaisin kuin 6 päivää hedelmöittyisestä joten periaatteessa voisin jo alkaa testaileen. Huomenna olis vapaapäivä..pitäisköhän repäistä ja tikuttaa huvikseen..negahan sieltä varmaan tosin tulee...

MMiten teijalla menee? Siellä kai kanssa pitäis olla piinat päällä?

Vierailija
105/331 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin siis äsken malttamattomana testaamaan kp 23/24-28 ja puhdas negahan se oli. Meinasi itku tulla.. Tosin niin kauan on toivoa, kunnes täti saapuu. Eli odotellaan vielä rauhassa kuitenkin.. Oon niin stressaantunut ja nyt tuli harmitus..ähh.. Miten muilla sujuu??

Vierailija
106/331 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuset onnittelut bebelle :) Siitä se sitten lähtee.

Viiwi, mulla oli toi sama edellisellä kierrolla. En tosin oottanu liikoja, mutta kun testasin ni kuiteski toivoin, nega tuli mutta menkkoja ei vaan tullu, kierto venähti aika pitkäksi. Pettymys on inhottavaa :( Ja meillä kans mies on vähän että mikä kiire tässä on. Jostain syystä mua pelottaa se reaktio kun jonakin päivänä sanon sille että olisin sitte raskaana, vaikka se onkin sanonut että voidaan alkaa yrittää ja oishan se aika kiva juttu ym ym. Mutta kuiteski tuntuu ettei se ehkä ratkea liitoksistaan kun ilmoitan asian, niin ku mä ihan varmaan ratkean :)

Mulla on nyt kp7/25-31, kivasti heittelee. Mutta ajattelin viikonloppuna alkaa tikuttelee ovista joskos onnais.

Peukut pystyyn niille joilla on jännät hetket käsillä :) ja tietty muillekkin!

Vierailija
107/331 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia puhaltelen täältä sinne ++++

Täällä jännittää edelleen, vaikka se plussa tuli niin silti on täysin epäätodellinen olo. Haluaisi jonkinlaista varmuutta asiaan. Eikä nuita oireitakaan juuri ole.. Alavatsan nippailua ja vähän rinnat aristaa. Miehelle kerroin ja meni aivan sanattomaksi, hymyili ja halasi sitten sitäkin enemmän. :)

Kertokaas kun testailette Viiwi ja Lieveling. Liian aikainen voi vielä muuttua plussaksi, Viiwi. Sitä toivomme todella. Ja Lieveling se voisi olla nyt tämä kierto, kun onnistuu. Tsemmpiä sinne ja plussia!!!

108/331 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin äsken kattomaan kalenteria ja tulin siihen tulokseen, että olen tullut lopullisesti hulluksi. Nimittäin tänään on tämän kierron 19. päivä eikä viime sunnuntaina kuten luulin. Eli minun ovis oli kp 11 eikä kp 18 kuten luulin :D

Viime kerralla olin sata varma ja putosin kuin kivi taivaalta ja tässä kierrossa alan syömään viikkoja kalenterista. En ala, lapsi pistää äitinsä hulluksi ilman että on syntynyt.. :D Olotila on aikalailla normaali pienoista epämukavaa alavatsakipua ja arastavia nipukoita lukuunottamatta.

Vierailija
109/331 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan ja onnittelut suuret Bebelle :) Aivan ihana uutinen!! Antaa toivoa muillekin.

Itsellä täti päätti tulla kylään kellon tarkasti la-iltapäivällä, siinä vierähti ilta harmitellen huuli mutrulla.Oviksen pongaus ja alavatsan juiliminen sen jälkeen sai jo hetkeksi toivomaan toisenlaista lopputulemaa. No uutta putkeen sitten.

Ainut positiivinen asia noissa kuukautisissa on se että mitään kipuja ei ole. Nuorena e-pillerit oli helpotus kamaliin menkkakipuihin. Nyt kun ne jätti pois niin kaikki loputkin kivut on jääneet samalla. Enkä kyllä toivo niitä takaisinkaan, kuten en niitä punaisia päiviäkään :)

Tsemppiä piinailijoille, toivotaan plussatuloksia!!!!!

110/331 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Bebe on meidät jättänyt :) Toivottavasti kaikki hyvin siellä.

Mites muilla menee? Viiwi, toivottavasti kaikki on kuten toivottu? Täällä ollaan kp 22/30-? elikkä viikon päästä vois alkaa kokeilemaan testejä jos ei ole vielä kahvittelua tädin kanssa aloitettu. Mulla oli tosiaan myös viie viikonloppuna kolme päivää semmonen epämielyttävä olo alavatsassa ja siitä lähtien on olleet rinnat aika arkana. Mulle ei ole erikoista jos on rinnat kipeenä ennen menkkoja mutta kaksi viikkoa ennen on jo hieman outoa. Oiskohan se viime viikkonen olo ollut kiinnittymisen takia?

111/331 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on mennyt minun monologiksi :P Toivottavasti ainakin joku silti lukee vaikkei kommentoikkaan :D

Kp 26/30-? ja tein tänä aamuna davidin testin ja se antoi haalean viivan :) Pitää odotella pari lisä päivää josko se siitä vahventuisi..

Vierailija
112/331 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta, toivotaan että viiva vahvistuu lisää :) Mutta eikös tää jo sitä tarkoita että raskaana olet ;) Aika ajoissa kuitenkin sait jo haalean viivan! Ilmoittele kun testailet seuraavan kerran!! Peukut pystyssä täällä!

Mulla menossa kp 6/26, eli suureen pettymykseen vaihtui siis suuret odotukset..oon tullut siihen tulokseen, että stressaan ihan liikaa tätä asiaa ja mietin koko ajan vaan kaikkea siihen liittyvää! Ja tää palstailu ei oo välttämättä se paras juttu tässä tapauksessa, joten joudun nyt vähän tätä vähentämään.. Mutta kai nää toiveet taas kohta tästä nousee, parin päivän päästähän jo kannattaa taas peittoja heilutella enemmänkin :)

Olisi kiva kuulla miten Bebellä sujuu? Ja Lieveling, varovaiset onnittelut jo kuitenkin ja puhallelkaahan tänne niitä plussatuulia !

Vierailija
113/331 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulloo uusille ja Lieveling:lle pikkuruiset etukäteisonnittelut ennen sitä kunnon selvää r-testiä. Vaikka kyllä se haamu kuulostaa niin mahtavalta jo sekin. Toivoa on meillä kaikilla :)

ON:Päivät rientää kp10/30-31, kohtapian voi kokeilla taas tikuttaa ovista. Jos nyt koittaisi kuitenkin olla liikaa stressaamatta, menee vielä ilo siitä peiton heiluttamisestakin. Oonkin koittanu keskittyä muutamia ylikiloja karistelemaan tässä tärppipäiviä välillä.

Vierailija
114/331 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli sen verran uusi ketju vielä että päätin kirjoittaa myös! Eli meillä on hiukan sama tialnne kun ketjun aloittajalla eli tammikuussa jätetty pillerit pois ja yritystä ollut siitä saakka, mulla tosin oli tiedossakin ettei heti tule tärppäämään. Esikoinen on nyt 1,5 vuotta ja itse olen 25. Esikoista yritettiin melkein 2v vuosi tulee jos on tullakseen meiningillä ja sen jälkeen 10kk itse yritystä. Mulla hormonitoiminta menee ihan miten vaan kun en syö pillereitä, eli nytkin tän vuoden aikana on tullut vaan 3 kuukautisen ja nekin terolut valmisteella, esikoisesta plussasin 3kk syötyäni terolutteja (jotka siis sisältää keltarauhashormonia ja auttaa tasapainottaan hormonitoimintaa niin että kuukautiset tulee,jos ne on muuten epäsäännölliset) mutta nyt ei tärpännyt ensimmäisen 3kk aikana vaan alotin juuri toisen 3kk satsin terolutteja, toivottavasti tämä aikana jo tärppäis, vauvakuume on tällä hetkellä melkoinen! Tunteet on ihan erilaiset kuin esikoisen aikaan,sillon oli niin paljon kaikkea,ettei ehtinyt miettiä niin kovin vauva juttuja,mutta nytkun on jo yksi ja toivon pienellä ikäerolla lapsia ja musta jotenkin tuntuu että se ikäero vaan kasvaa ja kasvaa tätä menoa! ja ehkä asiaa pahentaa sekin,kun mun oma sisko ja paras kaveri on raskaana! Niin onnellinenkun mä olen niiden puolesta mua silti välillä raivostuttaa ja harmittaa ja vituttaa suoraan sanottuna se että mä en vielä ole raskaana ja en kestäisi yhtään kuunnella jos ne valittaa jotain olotilojaa! Tiedänm olen kamala.... Esikoisen aikaan ei tosiaan ollut mitään tällasia tuntemuksia muita raskaana olevia kohtaan.. No mutta täytyy toivoa, että tässä seuraavan 3kk aikana tärppäis, jos ei tärppää niin sitten täytyy mennä kynelle ja katotaan jotain vahvempaa hormonivalmistetta :/ kauhee sepustus ja varmasti hirvee määrä kirjotusvirheitä, tää tais nyt enemmänkin olla tällanen vali vali viesti, mutta tuntu mukavalta kun sai vaan kirjoittaa kaikkea :)

Vierailija
115/331 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tärppipäivät on taas käsillä :) Kivaa aikaa kun tietää, että taas on mahdollisuus saattaa alulle uusi elämä! Joskin mun halut ei tässä kierrossa oo lainkaan sitä luokkaa, mitä ne on olleet sen jälkeen kun pillerit jätettiin pois. Siis mä ihan hämmästyin sitä, miten paljon mun teki seksiä mieli heti ekassa luomukierrossa ja varsinkin ovulaation aikoihin, mieskin oli jo ihmeissään ja ajatteli jotta täähän on kivaa.. mut tosiaan nyt tässä kierrossa ei juurikaan haluja oo ilmaantunu ja peiton heiluttelu on vähän tylsää tällä hetkellä, mutta pakollista :D Oon siis nyt päätellyt, että mun hormonitoiminta alkaa tasaantua ehkäpä normaaleihin uomiinsa..ja sitä kautta toivon, että viimeisetkin pillereiden rippeet on hävinneet ja raskautumisen mahdollisuus olis suuri. Nyt siis menossa yk4 ja toiveet taas olemassa, joskin koitan olla stressaamatta ja ajattelematta asiaa liikaa!

Huhuu Lieveling..mikä tilanne? Toivottavasti hyvä! Ja tervetuloa Nemiwi!

116/331 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissun uusille ja vanhoillekin :)

Etovasta olosta on tullut jo joka päiväistä ja se kertoo illoin pitäisi taas syödä. Vielä en ole lääkäriin mennyt mutta ajattelin että jos sen sais tonne 1. lokakuuta varattua niin olisi valmiina vapaa päiväkin silloin. Tein tosiaan silloin 14. päivä sen toisen testin ja se toinen viiva oli muuttunut tummemmaksi. Ei vielä ihan samanvärinen kuin se testiviiva mutta ei se noissa r-testeissä ole niin vakavaa :) kunhan tulee se viiva. Omista laskelmista päätellen pitäisi olla menossa rv5+3 :D kuulostaapa hienolta..

Viiwi, mulla oli ihan sama ton lipidon laskeutuisen kanssa :D Se yk4 joka nyt sit kai tuotti tulostakin oli kyllä se kyllästyttävin kerta koskakin putosin niiiiiin korkealta yk3 aikaan. Sen takia olin ihan innoissani että oli se ovistesti tehty niin oli vain pakko niitten päivien aikaan heilutella :D

Plussatuulia teille kaikille ++++++++++++++++, mie alotin toukokuisten esikoisten ketjun tonne odotuksen puolelle, että sinne vaan tulkaa!! :)

Vierailija
117/331 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä kierrossa halut on hukassa, hiukka väkisellä piti vääntää taas. Tänään bongasin ovis-testissä plussaa joten toiveita on taas hiukka ilmassa.Tosin mitään tuntemuksia ei ole ollut vielä kuten aiemmissa kierroissa.

Flunssakin iski joten olo ei kauheen reipas ole. Mutta jospa se tästä ja huomenna olisi parempi olo ja jaksaisi viimeistellä oviksen hyödyntämisen :D

Raikkaita ja värikkäitä syyspäiviä kaikille :)

Vierailija
118/331 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki! Uusi vauvakuumeilija liittyy joukkoon. Olen kahden suloisen tyttaren aiti ja nyt haave kolmannesta lapsesta on kasvanut niin, etta on ruvettu tuumasta toimeen...eli yritys paalla kovasti! Kesavauvasta haaveillaan....

Vierailija
119/331 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä, että halut ovat kadoksissa?? Taisipa Lieveling plussata niin..Toivotaan plussia meillekin nyt tässä kierrossa oikein olan takaa!

Näin viime yönä unta, että meille syntyi tyttövauva :D... enneuni?

-Viiwi kp 16/26 ja yk4

Vierailija
120/331 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mottura, toivottavasti löydätte keskitien, jotta olis mahollisuus tärpätä :) Meillä ollut tässä kierrossa sama homma, joskin toi esikoinen puuttuu kuvioista ja sitä vasta yritetään :)

Miten muilla sujuu? Kellään mitään uutisia/tapahtumia/oireita?? Tai muuten vaan kirjoitustuulella?? Nyt mulla alkaa olla taas se aika kuusta, jolloin alan toden teolla stressata ja miettiä mahdollista onnistumista. Oviksesta ehkä noin viikko (en tiedä tarkkaa ajankohtaa) ja nyt vuorokauden tullut ruskeaa vuotoa silloin tällöin, joten tottakai mulla on toiveet noussu taivaisiin ja ajattelen sen olevan kiinnittymisvuotoa :D Oon siis kuumeisesti ettinyt tietoa ja kokemuksia netistä ympäri ämpäri ja hermothan tässä alkaa mennä kun ei voi tietää ja niin tahtois tietää!! Vielä viikko kun menkkojen pitäs alkaa, mutta luulen etten odota testaamista ihan sinne saakka vaan olen hätäinen jo aiemmin :/ Siis viime kierron negan jälkeen lupasin miehelle, etten testaile enää ennen kuin menkat on myöhässä, mutta tällaista vuotoa ei oo aiemmissa kierroissa tullut, joten voinen tehdä poikkeuksen tällä kertaa. Pelottaa vaan mahdollinen tiputus taas koska se tapahtuu korkeelta..jälleen..