uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
Mites kaikilla sujuu? Miten kävi lieveling, tulihan se plussa eikä täti? :)
Tässä itse malttamattomana odottelee tärppipäiviä. Tällä kertaa päätin koestaa niitä ovis-testejä jotka tilasin jo alkukesästä. Kp 9/30-31 joten kohtapuoliin saa alkaa jännäileen.
Aamupuuro: Noista erilaisista "vääristä" tunteista, ei ne mitään vääriä minusta ole. Itellä ainakin se toive perheen perustamisesta on niin suuri ja pitkään ollut pinnalla että välillä on vähemmästäkin kateellinen niille joilla on perhettä ja/tai lisäystä tulossa. Pakko myöntää itsekin syyllistyneeni siihen. Tottakai olen iloinen toisten plussatuloksista vaikka joskus harmittaa ettei itse ole päässyt siihen tilanteeseen.
Mutta murheet nurkkaan ja iloista mieltä tilalle niin eiköhän se meillekin plussatuulet puhaltele :)
Bebelle: kiva kun on yrittäjiä listattuna! Meikäläiselle voi laittaa iäksi 33 v ja toiveeksi esikoisen :)
Tänä aamuna tein taas negatestin, ei vaan kuulu vauvaa meille. Kiertokin on osoittautunut tooosi pitkäksi, nyt vedellään kierron 34:ttä päivää eikä kuukautisia vaan kuulu...toivottavasti tulevat äkkiä niin pääsee taas uudelle kierrokselle!
T: Verona
http://www.haikaranjalanjaljilla.blogspot.com/
ja hiukan etuajassa, tänään kp24 (tai siis kp 1/24-28).. ajattelin kierron olevan tuon 28 pv, kun edelliset tulivat sillain, mutta eipä taida sittenkään olla vielä ihan säännöllistä tuo kierto. No ihmekkös tuo nyt on, kun vasta toiset luomut alkoivat..
Tein eilen negatestin, kun ostin jokunen päivä sitten kahden testin pakkauksen ja pakko oli testata vaikka varma olinkin että negaa näyttää.(Miestä kylläkin hiukan nauratti mun testailu) Tosin oletin menkkojen alkavan vasta ens maanantaina, joten mietin ettei mahdollinen plussa vielä näkyisikään. Mutta taisin sittenkin tehdä testin aika todelliseen aikaan..ja todellista negaa näytti :/
Hyvä puoli tässä on tietysti se, että kun kierto on näin lyhyt niin pääsee aina nopeammin uuteen yritykseen :) Ja ei tuo nega/menkkojen alkaminen ollut niin suuri pettymys kun ehkä ennalta pelkäsin..varsinkaan nyt kun menkat tulivat etuajassa ettei joutunut ainakaan jännittämään ja miettimään että josko sittenkin.. Jostain syystä osaan nyt jotenkin ajatella positiivisesti niin, että jokaisella kierrolla on parempi mahis tärpätä, mitä pidemmälle mennään luomuna ja että ollaan kuitenkin vielä niin alussa tässä yrityksessä, kun nyt alkaa yk3. Oma kierto ei vielä oo ihan tasoittunut kuitenkaan!
Onpa sekavaa tekstiä, koittakaa jotain ymmärtää tosta! Nyt vaan täällä aletaan odottelemaan taas tädin kyläilyn loppumista ja uutta mahdollisuutta :) Veronalle tsemppiä, ja toivottavasti menkat alkaisivat pian jotta pääsette uuteen kiertoon!!
Toivottavasti en pahemmin lannistanut teita, kiitos tsempeista tosin. Yk3 on siis ns. tuhkamuna. Juuh, eli tati oli sitten varmaan vaan ollut lomalla koska pamahti tanaan kylaan :( mukava retkeilualueen vessassa vaihdella, yok. Nyt on sitten kayttoa nille ovis ja raskaustesteille, joiden pitais olla tullu postissa silla valin kun ollaan taalla oltu. Ei oikein malta odottaa etta paasee kayttamaan :) jos se yk4 tarppaa niiin sitten tulee synttarilahjaksi aitilleen vauva :)
Hieman on kylla masis paalla kun tati tuli taas kun jo toivo orastaa etta olisko taa nyt sita oikeeta. Uusia haasteita pain vain. P.s. Sori aakkosten puutteesta, toivottavasi saatte selvaa :P
Kyllähän kaikki tunteet on sallittuja, ei niille voi mitään. Ja se vauvakateus on ihan luonnollista. Mulla on melkein kaikkia kohtaan aina pikkuista kateutta, muistan kun mieheni sisko ilmoitti olevansa raskaana ni olin että miks se enkä minä. Vaikka se on mua kolme vuotta vanhempi ja kaks vuotta miestäni vanhempi. Ja kun ite odotin ekaa kuulin et se odottaa jo toista. Lapsilleen tuli vuosi ikäeroa. Silloin en ollut kateellinen mutta kun olin saanut ekan ja käly oli odottamassa toista niin ajattelin et miks mäkin en voi olla raskaana! Vaikka omakin oli lähes vastasyntynyt. Tuntuu että kaikki ehtii aina ennen mua mutta yritän tolkuttaa että jokainen vuorollaan ja että eihän kukaan voi olla raskaana koko ajan. Silloin ku mä olin niin oli muutama kaveri jotka oli yrittäny kauan eikä vielä tullu, ja nyt yhdellä niistä on vauva ja toinen on raskaana. Että kyllä mulle on jo annettu aivan ihana lahja, ja varmasti saan vielä lisää :)
Nostellaampas tätä hieman kun on alkanut vajota pohjamutiin :)
Mitenkä teillä kaikilla oikein menee?? Ei ole pitkilleen kuulunut mitään. Täällä kärvistellään kp 6/30(-37?) elikkä reilun viikon päästä pääsee kokeilemaan niitä ovistikkuja :)
Vääristä tunteista puheenollen sain eilen tietää että suomessa kaveri on 10vk raskaana. Meinasi tulla itku silmään ensireaktiona mutta sitten alkoi tuntua ylitsepääsemätöntä kiukkua. Kyseinen neiti on reilusti ylipainoinen, juo ja polttaa tupakkaa eikä varmasti syö terveellisesti. Miksei minulla ole onnistunut vielä? Lopetin tupakan ja juomisen aikoja sitten, syön vitamiineja ja foolihappoa ja urheilen enkä ole kuin ehkä muutaman kilon ylipainoinen. Epäreilua. Yk4 toden sanoo? :/
Täällä menee odotellessa.. Ensin ooteltiin, että menkat loppuu, sitten ooteltiin tärppipäiviä ja pian alkaa sitten odotus siitä onko tässä kierrossa jo tärpännyt... Huoh! Melkoista odottamista on tämä odotuksen odotuskin :)
Mulla siis menossa kp 14/27-28. Tuttavapiiriin syntyi juuri aivan ihana pienokainen, joka lisäsi melkoisesti vauvakuumetta tälle suunnalle. Toiveet korkealla, jos vaikka jo tässä kierrossa sitten. Tässä kierrossa en ole ovistakaan tikutellut, vaan enemmän menty tunteen mukana.
Lieveling osuit niin oikeaan. Kuinka voikaan olla epäreilua, että kun itse on valmis vauvan tuloon ja toivoo sitä kovasti ja tekee kaikkensa asian eteen, niin sitten ei tärppää, mutta kun joku polttaa, juo ja muutenkin elää epäterveellisesti, niin kyllä heti onnistuu. Tuntuu kovin epäreilulta.
Nyt vaan plussia tähänkin pinoon, kun on ollut melko hiljaista... Plussatuulia puhallellen++++
Täällä on menossa kp16/30-31, ovista oon koittanu tikuttaa mutta enpä oo saanu kiinni vielä. Nämä pitäis kuitenkin olla nyt niitä tärppipäiviä. Pitää tsempata töiden jälkeen pöllyttämään taas lakanoita. Lomalla oli paljo helpompaa kun ei ollut niin kelloon sidottua elämä :D
Sitä vaan tuntuu odottavan liikoja että onni potkisi, puuh. Ja ystäväpiirissä kyllä muut lisääntyy paitti minä. No pitää iloita heidän puolestaan sentäs.
Voi hitsi ko onnistuis bongaan sen oviksen todistettavasti. Aiemmissa kierroissa nipistelyt ja vuoto on ainakin antaneet jonkinlaista osviittaa mikäli niihin on uskomista.
PLUSSAAAAA puuuh +++++
Kp 10/30 ja meikä terhakkana taas :D Tohkeissani ajattelin että kokeilen niitä ovistestejä jotka tuli postissa ja kappas, hailakka toinen viivahan siihen tuli. Mahtavaa nähdä kaksi viivaa testissä kaikkien niiden yksinäisten jälkeen :D Vaikkei se ollutkaan se r-testi ei haittaa.
Onko Teijan tikutus onnistunut? Mulla on huomenna viimenen lomapäivä elikkä maanantaina takasin töihin. Tuntuu etten enää edes muista mitä siellä pitäis tehdä. Tämä olematon vauva sekoittaa pään :)
Plussatuulia puhallellen!! +++++ *phuuh* +++++
Moiiii!
Bongasin la-aamuna haaleasti plussan ovistestistä, olin jo aatellu ettei tästä mitään tuu ku kp19/30-31. Koko lauantai nipisteli alavatsaa ja sunnuntaina lisää. Sen myötäistä toimintaa on ollut sitten makkarissakin ja jo vähän ennenkin :) Jotenkin helpottavaa että löytyi se ovulaatio edes kerran. Fyysiset oireet on tässä kierrossa ollu kaikkista voimakkaimmat tähän mennessä. No toisaalta nyt se vissiin vanahan kroppa vasta alkaa toimimaan kunnolla kaikkien hormonimömmövuosien jälkeen.
Nyt vaan ootellaa että tuliko tästä kierrosta tulosta. Toivottavasti ku tuntuu että ei taas muu mielessä liiku varsinkaan se o-plussan jälkeen :D
Heipat! Ilmottaudun mukaan tänne. Ja oli ihana lukea noita juttuja kun tunteet ittellä samanlaiset. Ketuttaa suunnattomasti kun kaikki muut tutut ja puolitutut sikiää tässä ympärillä ja ittellä ei mitään, huoh.
Joo elikkäs mä oon 26v. esikoisesta haaveileva. Ihan uusi käyttäjä täällä vauva.fi sivustolla. Pillerit loppus toukokuun alussa heti ja vielä en oo tikuilla ovista hakenu vaan ihan fiiliksen pohjalta. Ja ei ole siis tärpännyt, tein jo toisen testin tällä kierrolla. Nyt on siis on kp30/25. Toivoisin niiden menkkojen alkavan jotta pääsis taas yrittämään onneaan :)
Onnea muille yritykseen!!
..kuumeilemaan. Minä en sitten pessimistinä uskonut sitä viikonloppuista tuplaviivaa ja olen siitä lähtien tikuttanut ilman tulosta aina töiden jälkeen. Nyt on kp 15/30-? ja eilen alkoi limat ja nyt kai pitäisi olla se otollinen aika näin kroppaa kuunnellessa mutta tikku pysyy hiljaisena. Hieman on hämmentynyt olo.
Mites muilla menee?
sen mukanaan tuoma arki.. Tuntuu, että nyt aika kuluu paljon hitaammin, kun kesällä ja menkkojen odottelu kyllästyttää jo. Toivottavasti eivät ala ollenkaan. Ihana kuulla, että olette onnistuneet noita oviksia bongaamaan. Mulla oli aika vahvat tuntemukset oviksesta kp 15, vaikka varmuutta ei ole, kun en tikutellut. Nyt menossa kp 24/27-28. Olen ollut tuntevinani alamahan vihlontaa jo muutaman päivän ja 10 tunnin yöunet onnistuu helposti, mutta ei vielä innostuta. Voihan sitä muutenkin tämä syksy pistää väsyttämään ja vihlaisut... Noh ne voivat olla vauvakuumeisen mielikuvituksen tuotetta. Odotellaan vaan rauhassa..
Piiuliina tervetuloa mukaan kuumeilemaan!
Toivottavasti tärppää monella ja saadaan paljon kevät vauvoja tähän pinoon!!!
Vihdoin uskaltauduin näille palstoille kirjoitteleen. Aiemmin lueskellut vaan..
Eli esikoisen yritystä olis ollu tammikuusta lähtien, ikää on 24. Tällä kuulla otettiin sit viimein ovistesti käytöön ja onnistuinkin sen pongaan 24.8. Huh, luulin jo ettei siellä mitää tapahdukkaan.. (= Sitä siis hyödynnettii ja peitot heilu 20,23,ja 24 pv. 25 jäi pois miehen työs takia )= Toivotaan että olis elämää vielä ollut. Ku eks ovulaatio tapahdu vasta positiivisen testin jälkeen n. 12-24 h...?
No kuitenki kovasti on toiveessa että täti jättäis meidä osoitteen väliin seuraavan 9 kk ajan XD.
kp 18/25-28 (vähä sekasi ollut kierto kun alettiin yrittään... nuppi sekoittaa varmaan)
PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!
PUUUUUH ++++++++++++++++++!!!
Tervetuloa mukaan Minni! :)
Mulla jatkuu oireiden bongailu.. Ihan tunnen jo itseni vainoharhaiseksi. Mutta siis kp 25/27-28. Ovistuntemukset oli kp 15, jonka mukaan olisin luullut kierron vähän pitenevän. Nyt kuitenkin monena yönä käynyt vessassa 2 kertaan.. Ja tänä aamuna ollut menkkamaista tunnetta alavatsalla. Voiskohan nuo menkat jo alkaa? Sitten tuossa äsken oli voimakasta kipua alavatsalla. Aamulla ihan toosi vähän verta jäi paperiin parin vessakäynnin aikana... Testata en kyllä vielä uskalla, vaikka kovasti mieli tekisi. Nyt kyllä vähän jännittää, että voisko tää nyt olla sitä.. Toisaalta voihan olla, että menkat vaan ilmoittelee tulostaan...
Sekaviin ja jännittäviin tunnelmiin, plussia kaikille ja itselle toivoen: Bebe
Ja niin nenää kutittaa ja aivastuttaa elikkäs pientä nuhaakin pukkaa... Hih! :) Kyllä nyt on meikäläisellä oireita...
Bebe: sormet ja varpaat ristissä että se veritippa oli kiinnittymisvuotoa tms. Kerro miten käy!
Meikä vieläkin tikuttaa ja nyt alkaa näyttämään paremmalta. Mitä mieltä olette? Minusta se on ihan selvä plussa. Kivasti osu viikonlopulle niin pystyy heiluttelemaan peittoja ;)
Tervetuloa mukaan Minni, tv: vainoharhaiset :D
Eli tänä aamuna oli lämpö noussut yli 0,5 astetta... yleensä 36,4 nyt 37 ja 37,2 eli joko mä oon tulossa kipeeksi tai sitten.... Mut voiko se jo 5pv. oviksesta nousta? Siis jos on onnistunut... tai sit mä oon kipeäksi tulossa
alavatsassa on vähä myös menkkamaisia oloja mut ei kuitenkaan... Siis oikeastaan ihan ku olis joku tulehdus.. ei kipeä mut jännän tuntunen...äääh ei tästä saa mitään selvää SORY!! XD
ja Lieveling on mun mielestä ehdoton + eli hommiin vain!!!
tv. "vainis" kp 19/25-28
Teretulemast uudet kuumeilijat! Joukkoon vaan mukaan!
Mulla ollut tauko kirjoittamisessa, kun oltiin lomareissulla..
Tosi ärsyttävää tää odottaminen, kun tahtois jo heti tietää että onko tärpännyt vai ei. Nyt menossa kp 19/24-28 ja kovasti yritetty käyttää hyödyksi tämäkin kierto. Nyt siis se aika kun alkaa jo jännittämään, että josko olisikin käynyt tuuri. Jostain syystä mulle tullut nyt sellainen fiilis, että jospa me ei onnistutakkaan ollenkaan? En tiedä mistä se kumpuaa ja miks, kuitenkin vasta yk 3 menossa eli ei mitenkään järjellistä tää ajattelu. Näköjään menetän toivon vähän liiankin nopeesti ja helposti, mutta tuntuu vaan että joka paikassa on raskaana olevia naisia ja pikkuvauvoja ja ajattelen, että muilla se varmaan on käynyt tosi helposti..blääh..typerää..
Tuntemuksista sen verran, että kp 11 tienoilla oli aika kovaakin kipua oikealla alavatsassa, toivon sen olleen ovis, tosin sellaista kipua ei aikaisemmin oo ollut ja jotenkin tuntuu hassulta että voisiko se niin voimakkaasti tuntua? Nyt tällä hetkellä jonkin verran menkkamaista särkyä ja tuntemusta on ja jännään joka kerta kun meen vessaan, ettei vaan menkat ala.. En luota tohon kierron pituuteen oikein! Mutta tulevana lauantaina olis kp 24 ja jos eivät menkat ole tulleeet siihen mennessä, aion testata, koska sillon olis tarkotus juhlia miehen synttäreitä :)
Huh että tää on jännää..sitä niin toivoo ja odottaa ja mahdollisuus on kuitenkin ehkä 25% ! Mutta ei auta menettää toivoa, täytyy ajatella että kyllä se vielä onnistuu :)
++++++tuulta puhallan meille kaikille..puuuuh ja kärsivällisyyttä myös :D
paremmalla ajalla sitten lisää...
Oli vaan pakko rientää pohtimaan tänne, kun on kp 29/27-28 ja r-testistä tuli aamulla haamu... Ei uskalla vielä iloita, mutta jotenkin sekavat olot on. Testailen lisää huomenna tai ylihuomenna..
Plussia kaikille ja peukut pystyyn, että haamu tummenee kunnon plussaksi :)
Bebe
Onnea Wiiwi kihlauksesta!!
Ja Lieveling kiitos tsempistä. Haluan itsekkin uskoa, että pian tärppää.. Ja sinne toivotaan plussaa +++
Täällä kp 6/27-28. Ovista odoteelessa..