Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
61/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksu; toivottavasti plussa vielä vahvistuu, peukut pystyssä! :)

Täälläkin on turhautumista ilmassa; kp nyt 40/??!!

Testejä olen tehnyt, tuossakin yksi testi nyt odottelee seuraavaa vessareissua, mutta (tähän asti ;)) näyttänyt negaa. Järki meinaa mennä, kun menkkoja ei kuulu, eikä testeissä näy mitään. Arrgghh.. Kertoilkaas nyt muutkin kuulumisia! :)

Vierailija
62/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa vaan sitkeästi näyttää, tässä alkaa usko loppumaan että koko ovista olis tässä kierrossa tapahtunutkaan. Voi surkeuden surkeus. Alkais nyt jo ne menkat niin pääsis taas koittaan..

Mutta muille plussailuja! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksu toivottavasti vahvistuu tuo haamu. Ei muuta kun uudelleen testiä tekemään.

Ja Sonalle toivon myös plussaa tai sitten edes niitä menkkoja.

Tuo odottelu ja arvailu on hirvittävän rasittavaa.

Täälläkin odotellaan. Kp 20/28 menossa. Luulen ovuloineeni tuossa kp 12 tienoilla, kun silloin oli melkoiset kivut. Pupuiltu on paljon helteestä huolimatta ja nyt vaan odotetaan jos olisi tuottanut tulosta. Menossa kuitenkin vasta yk 2. Toiveet korkealla, mutta mitään oireita ei ole ainakaan toistaiseksi. Välillä ihan naurattaa itseäkin, kun tulkitsee omaa kroppaa ja yrittää löytää raskausoireita. :) Ja joskus luulee jopa oirehtivansa, kunnes tajuaa, että mielikuvitusta ne vaan on...

Plussia odotellen! Bebe

Vierailija
64/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli testi oli sitten lopulta muuttunut melko selkeäksi plussaksi ja heti tein toisen nyt illalla, tuli aika selkeä haamu. Että jos nyt vaikka näyttäiskin hyvältä! :) Teen aamulla vielä yhden testin ja jos vaikka sitten uskoisi todeksi. Kauheaa kun tunteet vaihtelee laidasta laitaan. :)

Hurjasti nyt plussaonnea kaikille teille! :)

Vierailija
65/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Ja onnea teille kahdelle plussanneelle ja toisille myötäisiä plussatuulia!

Itse olen 26-vuotias ja toiveissa olisi esikoinen. Vauvakuumetta on ollut jo pitkään ja yritys piti aloittaa häiden jälkeen, jotka olivat tuossa pari viikkoa sitten, mutta ihan ei maltettu niin kauaa odottaa vaan kesäkuun puolella yritykset aloitettiin. :)

Mutta ainakaan heti ei tärpännyt, sillä tänään alkoi menkat eli nyt yk 2, kp 1/30-32.

Mutta paljon onnea kaikille matkaan ja toivotaan, että elokuussa plussaavia on useampia. :)

66/331 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, löysin takasin! Kiitos Bebe lohdullisista sanoista, kauheeta tuolla toisaalla :)

Paljon onnea sonalle, lisää vain näitä ilouutisia :) ja tervetuloa luminaiselle :)

Meikällä tosiaan kp 21/30 ja viime viikolla ostin ja tein ensi kertaa testin joka oli odotetusti nega. Ens viikolla olis sitten se do or die aika. Pitäkää peukut pystyssä. Oireita ei ole ollut minkäänlaisia joten en tiedä.

67/331 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kp 25/30 eli melkein tiedossa taas tuliko tulosta. Toistaiseksi ei ole ollut menkkoihin viittaavaa tosin ei ole ollut mitään mikä viittaisi raskauteenkaan. Pahahan se on tietysti sanoa, kun ensimmäistä yrittää :) Olen ottanut raskaana olevan naisen vitamiineja, josta saa sitä foolihappoa mahkujen parantammiseen. Toivottavasti on muilla parempia uutisia.

Plussatuulien odotuksessa.

Vierailija
68/331 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan kuumeilemaan..

Lieveling elää jänniä päiviä. Plussia sinne :) Toivottavasti tärppää..

Täällä kp 26/28 ja menin onneton aamulla tekemään testin, kun en millään malttanut odottaa. Negaahan tuo näytti eli nyt vaan odottelen tätiä kylään... Plaah! Harmitus on melkoinen. No ei auta kuin jatkaa yrittämistä. Se lähtee sitten yk 3, kunhan nuo menkat tulee.

Plussatuulia muille!!!

69/331 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin se herpaantuu toinenkin :D Mie kanssa tekasin testin ihan tässä äsken ja negahan se oli. Saahan nähdä mitenkä on elokuun yritysten kun meille ei kuulemma saa vauva tulla toukokuussa. Noh, onneksi on loma niin on ajatukset hieman muissa asioissa kuin tässä.

Bebe, jospa se täti jättäs nyt tulematta vielä, plussia sinne!

Vierailija
70/331 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näy ja uusi testikin oli ihan selkeä nega :( mikä lienee sitten ollut se aikaisempi haamu.. nyt alkaa jo hermostuttaa oikeen kunnolla kun ei ne menkat ala että pääsisi uudelle yrityskierrolle! ei edes mitään merkkejä että olisi alkamassa.. Bebe ja Lieveling pidetään peukkuja ettei täti kuitenaan teille tulisikaan kylään! :)

Jos viikon sisällä ei menkkoja kuulu varaan ajan gynelle että saa tsekata mikä tilanne ja tarvitaanko "apuvoimia" menkkojen käynnistymiseen.. (tällaistakin kuulemma joskus joudutaan hormonikierukan poiston jälkeen tekemään)

mutta muille toivottelen oikein paljon plussailuja ja kertokaahan kuulumisia! :)

Vierailija
71/331 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kuumeilijat!

Pienen (hyvin pienen) tauon jälkeen tulen taas tänne palstailemaan. Ompa ihana lukea teidän muiden oirearvailuja. Olen itse oirearvaillut itseäni jo ainakin 2 vuotta, melkein joka kuussa olen olevinani raskaana, vaikkei meillä edes yritetä. :D Ja kertaakaan ei ole tullut plussaa eikä lasta.

Mutta nyt meille toivotaan heinävauvaa! :) "Varmat päivät"-ehkäisy (joka on toiminut varsin tehokkaasti jo kai vuoden verran) vaihtui hetkeksi kumiin, sillä sain vihdoin haluamani työpaikan, enkä tahtoisi aloittaa sitä raskaana. Pikkaisen kyllä huolettaa, että tärppiä joudutaan odottelemaan sitten kun yritys alkaa lokakuussa.. Olen opettaja ja tällä hetkellä sijaisena niin, että työsuhde (ja samalla palkanmaksu..) päättyy kesäkuun alussa. Eli jos voisin silloin aloittaa äippäloman, tilanne olisi mahdottoman hyvä. Mutta jos tärppiä joutuu odottelemaan ja meille tulisikin vaikka lokavauva, niin seuraavan sijaisuuden saaminen voi ison mahan kanssa olla haastavaa. Kuka palkkaa sijaisen vain elokuuksi?? Samalla tiedän, että tuskinpa meillä ekasta yrityksestä oikeasti tärppää, kun ollaan oltu ilman kunnollista ehkäisyä jo aika kauan, eikä lasta ole "ollut tullakseen". Ja tämmöinen stressi ei tule asiaa auttamaan. Muilla kokemuksia sijaisen vauvakuumeesta??

Täällä on näköjään aika monia, jotka odottelevat luomumenkkoja pillereiden jälkeen. Mä en ole koskaan varsin syönyt pillereitä (ei ole ollut tarvis, kumi kelpasi miehelle), mutta helmi- ja kesäkuissa siirsin menkkoja jollain hormonituotteella. Kierto meni helmikuun siirron jälkeen täysin sekaisin, ovis jäi kai tulematta ja kierto venyi reilusti yli 40-päiväiseksi (norm 30). Nyt on taas sama juttu. Jos ovis oli, se oli kp 20:n paikkeilla, mikä tietää pitkää kiertoa. Oireita ei ole minkäänmoisia (väsyttää, mutta taitaa olla siihen syy helteessä). Ärsyttää, kun ei voi tietää missä vaiheessa kiertoa mennään. Ja samalla pelottaa, että olenkin raskautunut jo ed. kierrosta (jossa siirsin menkkoja), sillä heinäkuu on ollut vähän juhlapainotteinen ja kostea... Mutta onneksi ei ole oireita. :) Toisaalta toiset ovat ihan oireettomiakin...

Tämmöisiä ajatuksia mulla. Enää kolmet menkat yrityksen alkuun!! Tulis nyt vaan ne ekat, jos vaikka kierto ehtis tasaantua ennen lokakuuta!

Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja muille toivotan onnea yritykseen! :)

terv. Aamupuuro

Vierailija
72/331 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

tervetuloa uudet joukkoon mukaan, toivottavasti ette vanhene tässä ketjussa kauaa = plussaatte ;)

Kesäloma on nyt lusittu, oli tosi rentoa, yritin olla täältä palstaltakin poissa roikkumasta. no toki yllätin itseni pari kertaa koneelta lukemasta toisten kuulumisia. Onnea vaan plussanneille!!! :)

Odotukset oli vähän nousussa vaikkei sellaista hermoheikkoulua oireiden tunnustelua nyt ollukkaan kuten viime kierrossa. Mutta täti pamahti just kylään :/

No jotain positiivista jos pitää etsiä asiaan niin ei minkäänlaisia menkkakipuja (toisin kuin pillereiden kanssa) ja kierto jo toisen kerran 31pv. Säännöllisyys on kuitenki hyvä juttu.

Toivottavasti tää mielialan heittely tästä tasottuu, alkukierrosta kun olen niin herkillä että kaikki pienet vastukset tuntuvat liiankin suurilta. Mies sanoki että musta tuli itkupilli ku jätettiin ehkäsy pois. Onneks sitä herkkis-aikaa ei kestä kauaa ja reipastun :)

Vai oisko tuota oikeestikin sitten tuollanen....mistäs sitä enää muistaa ku vuosia syöny noita mömmöjä.

Vähän nyt mieli matalalla mutta ei auta kuin alkaa ootella uusia tärppipäiviä.

73/331 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Aamupuurolle! Kuulostaa aika stressaavalta tuo sinun tilanne, itsellä ei tosin ole kokemusta tuosta vaikka kouluttaja olenkin ammatilta. Meillä se nyt vaan on tulossa, jos vaan käärö itse tahtoisi niin :P Toivottavasti menee kaikki hyvin teillä sitten lokakuussa, pidän peukkuja. :)

Ja teijalle tervetuloa takaisin. Me täällä vieläkin odotellaan tietämättömänä, muutama odottaa tätiä ja muutama jo sitä oikeeta :)

Omaa tilanneraporttia siis aloin kirjottamaan, tiistaista on nyt viäntäny ja kiäntäny alavatsaa mutta täti ei ole ainakaan vielä tullut kahville. Hirveesti vätystää ja on nälkä lähes koko ajan. Toistaiseksi pistän väsymyksen loman ja nälän menkkojen piikkiin. Huomenna olis se maaginen kp 30/30, viime kerralla täti tuli nakutetusti sillon 30. päivä, joten saahan nähdä. Toivottavasti huomenna saa mennä (juosta) ostamaan testiä. :) Sen olen ajatellut että tilailen ovistestejä ja raskaustestejä mammaksi.fi:stä jos nyt ei tule tulosta.

Vierailija
74/331 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 3/27-28 menossa. Hyvää tosiaan on, että pysyi tuo kierto noin säännöllisenä. Se ainakin helpottaa yrittämistä.

Lievelingin oireet kuulostaa oikein hyviltä. Toivon todella plussaa sinne.. Mikäs on tilanne?

Minäkin ajattelin nyt tilata vähän testejä tähän kiertoon. Toivottavasti tuottaa tulosta.. Täällä alkaa siis yk 3. Vauvakuume kasvaa koko ajan. Ja tuntuu, että tuttavapiirissä tulee koko ajan uusia vauvanodotus uutisia.

Terveluloa uudet ja lomalta palanneet taas mukaan kirjoittelemaan.. Toivottavasti saadaan pian plussauutisia!

75/331 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Sylvester Stallonella Cliffhangerissa :P

Bebe, hitsin täti :(. Seuraavasta sitten varmasti tärppää, mulla on sellanen tunne :)

Elikkä täällä on kp 31/30 ja tätiä ei näy. Eilen ostin testin kaupasta ja yritin pidättää aamullista niin kauan että voisi siitä näytteen ottaa. Negan se iski naamaan. Keskiviikkona oli ihan jumalaton syyhy koko kehossa, ei meinannu pysyä nahan sisällä ollenkaan. Jalat tuntu kuin olis kävelly kilometrejä ja piti ne sitten nostaa jo ylös että unta saisi. Niitä alkuviikkoisia yrjötunteita syömisen jälkeen ei ole myöskään enää ollut. Tosin mulle tavanomainen naaman muuttuminen yliopistolliseksi puutarhaksi menkkojen aikaan on lähes olematonta. Argh...

Testi sanoo negaa ja oma keho plussaa. Pää sanoo että se hajoaa..

Vierailija
76/331 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikilla uusille kuumeilijoille!! Mitenkäs lieveling? Oletko saanut varmuutta asiaan? Jännään sun puolesta!

Mulla alkoi loma jota on kauan odotettu :) Ja pari viikkoa sitten mentiin kullan kanssa kihloihin

Vierailija
77/331 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu nyt toimivan tää homma, joten en tiedä mitä mun tekstistä oikeesti näkyy ja mitä ei.. Yritän myöhemmin uudelleen..

Vierailija
78/331 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo etsinyt "kohtalotovereita" muista ketjuista mutta kukaan ei oo oikein vastannut.. Meillä siis viime vuoden heinäpoika ja haluisin yrittää lokakuussa toista. Muakin mietityttää että jos ei tärppääkään heti.. Mut en uskalla vielä jättää pillereitä pois koska jos tuunki aiemmin raskaaks ni koulu saattais taas keskeytyä. Haluisin siis just täpärästi valmistua ennen äippälomaa ;) ihan hirvee kuume ja kaipuu mut yritän kärvistellä et saavuttais vihdoin yhen etapin. Tosin mikäs sen ihanampi etappi ku äitiys :) oon 24 ja mies 25

79/331 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vieläkin ollaan ihan pimennossa. Ei tätiä eikä plussaa. Jomotus tosin on alavatsassa ja tämän koko päivän on ollut semmonen hentoinen paha olo. Tämä on tosin tuttu tunne, mulla on melkein joka menkkojen ensimmäiset päivät tämä sama tunne. Tällä kertaa puuttuu se elämän neste :P Ihme miten tuntuu aika venyvän ikuisuuteen vaikka onkin vasta kp 32/30. Silmät ei tahdo uskoa mitä kalenteri tai testit sanoo kun sitä niin kovasti tahtoisi olevan raskaana. Kaiken lisäksi lähdetään maanantaina telttailemaan joten pitäisi tietää että pakkaanko kaverit mukaan vai en. Toivottavasti voisi uiskennella meressä ilman merkkivanaa :D

Nojoo, jos láhtis nukkumaan niin jaksais huomenna pakata auton valmiiksi. Jos ei huomenna kirjotella niin nähdään viikon päästä :) Siihen mennessä plussia kaikille!

Vierailija
80/331 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuliini: Kivaa, että täällä muutkin kuumeilee vasta lokakuussa. :) Meillä kyllä päätettiin, että jatketaan ehkäisemätöntä linjaa eli TJOTtailua sinne lokakuulle asti. Vauvathan tulee sillon kun ne tulee ja jos mun äippäloma alkaa ennen kesälomaa niin sitten alkaa. Mutta varsinainen yritys oikein ajoituksen kanssa jätetään kyllä lokakuulle. Toivottavasti aika menee nopsaan, en millään malttais odottaa! :) Ja toisaalta koitan henkisesti varautua siihen pettymykseen, kun en tulekaan lokakuussa raskaaksi.. Pessimisti ei pety, sanotaan. Mutta pidetään me yhteyttä, lokakuussa sitten jännäillään. :)

Sitten tuon otsikon aiheesta. Mieheni nuorempi veli ilmoitti, että heillä odotetaan esikoista syntyväksi helmikuussa. Ja voi itku miten mua harmittaa! Mä olisin halunnut olla meistä ensimmäisenä tulossa äidiksi. Olisin halunnut etuoikeuden kälyni mammavaatteisiin, lastentarvikkeisiin, rattaisiin sun muihin. Nyt ne lainataan tietysti tälle veljen vaimolle, eikä meille. Olisi halunnut olla ainut isomahainen ja saada vähän erilaista huomiota ja ihailua osakseni mieheni perheessä.. Nyt vaikka loppuvuodesta tärppäisikin, langon vaimo on ehtinyt ensin. Voi mälsää..... Ja eniten harmittaa se, että tunnen näin itsekkäitä tunteita!! Munhan pitäisi ajatella, että jos meillekin tulee vauva, niin sittenhän sillä on ainakin yksi suunnilleen samanikäinen serkku! Mikäs sen ihanampaa!

Tämmöinen vauvakateus on varmaan ihan normaalia vauvakuumeilijoiden keskuudessa.. vai? Miten siitä pääsis eroon? Haluaisin olla ihan aidosti onnellinen lankoni puolesta.

t. Aamupuuro, kp 2 ja n. 70 päivää yrityksen aloitukseen :)