uusi vauvakuumielija ilmoittautuu
Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..
Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!
Mites muiden kuumeilu voi? :)
Kommentit (331)
Vaikka kuinka uskottelen itselleni, että ei tää nyt mitään, niin olen muutaman kerran mitannut lämmön ja se on pysynyt koholla: normaalisti keikkuu siellä 36:n tienoilla ja nyt on ollu 36,3. Hyvin pientä, mutta on kumminkin! Yritän uskotella, että se johtuu kesästä! : )
En tiedä, pitäisikö raskauden näin varhaisessa vaiheessa olla pahoinvointia, mutta olen voinut pahoin itapäivisin aika tarkasti neljän-kuuden kieppeillä. Hajut haittaa ja muuta sellaista! Olen vitsaillut kirjoittavani näistä oireistani kirjan, jos tämä ei taaskaan ole raskautta! Yhdeksän kuukautta ollaan yritetty ja huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Pelottaa/jännittää ja kaikkea siltä väliltä!
En oo tehny testiä. Huomenna pitäis menkkojen alkaa: tunteet seilaa laidasta laitaan kauhunsekaisista toivontäytteiseen hurmokseen! Oon usein hosunut testin tekoa ja pettynyt negan tullessa. Nyt pelottaa nega ja mahd. menkkojen alkaminen, silti koitan malttaa mieleni torstaihin tai perjantaihin. Mulla ei oo ikinä menkat myöhässä. Ne alkaa täsmälleen 29. päivänä aamuseittemän ja puolenpäivän välillä. Huomenna saattaa siis joutua vessassa ramppaamaan tarkistuskäynneillä! Älytöntä, tiedän, mutta mä pelkään jo tota testitikkua, jotkut pelkää korkeita paikkoja! ;) Onneks huomiselle on luvassa monenlaista ohjelmaa, jonka voimalla ajatukset ei oo pelkästään tässä aiheessa.
Onnea yritykseen, Teija ja muut, vaikkei tällä kierrolla tärppäiskään! Koitetaan olla rentoja...helpommin sanottu kuin tehty!
En huomannut tätä sun jälkimmäistä viestiä, kun jo kirjoitin edelliseen. Voimia! Koita keksiä kivaa tekemistä!
Lippu korkeelle!
Meillä 6 vuotias esikoinen ja toista yritetään. Ikää on 31 ja miehellä pari vuotta enemmän. Seuraavasta kierrosta ehtisi mukaan ja sopivasti olisi tuo kesäloma juuri silloin =)
Ja pahoittelut sinne Teijalle tädin vierailusta..
Täällä ollaan samassa jamassa.. Kp 1/28. Nyt ei muuta ku uudestaan yrittämään..
plussia kaikille++++
Kirjoittelen nyt tänne sitten..olen kirjoitellut jotain tuonne muihin ketjuihin, mutta niissä tuntuu olevan niin hiljaista joten siirryn tänne :)
Elikkäs minä 28 ja avokki 25, ensimmäistä aloitettiin yrittämään. Ensimmäisiä luomumenkkoja pillereiden jälkeen "odotellaan" ja nyt kp 17/?? ja ei mitään tietoa mahdollisen ovulaation ajankohdasta. Menkkoja odottelen kuitenkin kp30 tienoille, taisi olla joskus aikoinaan jotain sellaista.. Minä jo miehelle jutellut että jospa jo heti tärppäisikin, mutta mies koittanut vähän toppuutella että tosi epätodennäköistä olisi..koitan olla kaikin keinoin innostumatta liikaa heti, mutta helpommin sanottu kun tehty!
Eilen kävin lääkärissä kun pari päivää ollut sellainen ikävä tunne että pissitulehdus päällä ja olihan se sitten, joten ab-kuurilla ollaan. Mietin voisiko pillereiden lopettamisella olla mitään yhteyttä? Enpä tiedä..tuskin..
Paljon plussatuulia kaikille ja kirjoitelkaa kuulumisianne ja ajatuksianne :)
Tervetuloa Viiwi.
Mites on yritykset mennyt kaikilla? Tais mennä kierrot lähes jokaisella uusiksi? Täällä ainakin ollaan kp 14/30 elikkä lakananpöllytysviikot menossa :) Helle pistää hieman vaivalloisemmaksi yrityksen. Luin tuolta toisesta ketjusta että "joogaamalla" olisi ehkä isompi mahdollisuus onnistumiseen. Saahan nähdä miten on sitten mennyt, olisi kiva lähteä rantalomalle elokuussa ilman tampooneja :P
Plussaista loppu heinäkuuta!
Hei vaan!
Hikisen kuumaa on ollut! Miten Lumikukkasen kävi? Odotteletko vai teitkö testin?
Itse olen viettänyt rentoa lomaa ja koittanut olla harmistumatta. Tänään tuli läpipiiristä viesti että kolmas kk menossa, ihanan katkeraa.
Loma on ollut ihanaaa, tänään aurinkoisella terassilla siideri ja kirsikoita, nam nam. Ihanan rentoa, toivotaan että rentous jatkuu :)
Lämpimiä plussatuulia kaikille :)
Nonnii ei luomumenkat sitten tullutkaa vaan kun olenkin raskaana. Ihanaa tein eilen testin ja se näytti "raskaana 3+" :) itken onnesta!!!
Loistavaa mansikka!!! Tekee mieli hyppiä onnesta sinun puolesta. :) Ihana kuulla että edes jollain onnistuu. Paljon onnea ja terveyttä sinnepäin! (ja muillekin tietysti)
Toivotaan että kaikki menee hyvin. :)
Meillä olis nyt menossa 31/???. Tilailin netistä Vilja -raskaustestejä, joiden pitäisi näyttää mahdollinen hedelmöittyminen jopa seitsemän päivää ovulaation jälkeen. Olen testin tehnyt ja negaa näytti.. Pöh.
Minkäänlaisia oireita ylipäätään mistään ei ole kuulunut, näyttää siltä että rakas, käsittämättömän epäsäännöllinen kiertoni taas näyttää voimiansa. Blääh, niin kamalan turhauttavaa kun ei yhtään tiedä mitä pitäisi milloinkin odottaa.
Mutta, paljon plussailuja kaikille! :)
täällä menossa ehkäpä kp 20/27 jos yhtään vanhat merkit pitää paikkaansa mutta kovasti epäilen että kierto muuttunut tuon kierukan jäljiltä... :/ kovin aktiivista yrityskään ei meillä ole ollut joten en viitsi edes toivoa tästä kierrosta mitään eli menkkoja odotellessa! :( kuume vaan nousee päivä päivältä! :)
Plussailuja kaikille!
Mulla pitäisi nyt tosiaan olla ne ovut menossa ja ollaan pöllytelty peittoa joka toinen päivä ja olen yrittänyt sitten lopuksi pitää tuota pelvistä koholla että kerkeävät tytöt ja pojat uiskennella perille :D Muistan lukeneeni jostakin että raskauden alkuvaiheessa joillakin on mennyt maha kuralle. Itsellä oli viime perjantaina tätä samaa ja siitä lähtien on tuntunut sellaista särkyä tuolla vasemalla alavatsassa joka hyvin etäisesti muistuttaa kk kipuja. Onko muilla ollut tämmöstä, pitäisikö alkaa jännittamään?
Onnea Mansikalle! Aivan mahtava kuulla positiivisia uutisia meidän yrittäjien joukosta :)
Mullakin oli viime viikolla parina päivänä kummaa pahoinvointia, mutta en edes alkanut intoilla kun menkat oli juuri loppuneet niin tiesin etten ole raskaana...
T. Verona
http://haikaranjalanjaljilla.blogspot.com/
Kiitos kaikille onnittelijoille ja onnea kaikille yrittäneille. :)
Onnea mansikalle ja toivotaan, että pienokainen pysyy matkassa mukana loppuun saakka!
Täällä menossa kp 12/28 elikkäs ovisajat käsillä. Yk 2 menossa.
Lienee suuri työmäärä ja kesä vieneet ajatukset vauvailusta muualle, kun tuntuu, että asiaan on suhtautunut paljon stressittömämmin kuin ensimmäisellä yk:lla. Stressaamattomuus varmaan on ihan hyvästä.
Nyt vaan taas paljon plussia kaikille. Toivottavasti saadaan enemmän plussia tällä kierroksella kuin edellisellä!
meistä tänne kirjoittelevista. Toivottavasti meni tiedot oikein, kun tuossa nopeasti listaa kyhäsin.
Haaveilijat
Mimosahiiri
Ikä: 23
Toive: esikoinen
Yritys: tammikuu 2010
Päivänsäde
Ikä: 22
Yritys: toukokuu 2010
Lieveling
Ikä:
Heikkulin
Ikä: 23
Yritys: kesä 2010
Bebe
Ikä: 22, mies 22
Yritys: kesäkuu 2010
Teija
Ikä: 32
Yritys : kesäkuu 2010
Miranna
Ikä:
Toive: toinen lapsi
Yritys:
Sona
Ikä: 21
Verona
Ikä:
Toive:
Mimmu
Ikä: 25
Lumikukkanen
Ikä 29
Yritys: lokakuu 2009
Niksu
Ikä: 22
Louna
Ikä: 31
Yritys : kesä 2010
Wiivi
Ikä: 28, mies 25
Plussanneet
Mansikka
Ikä: -89
Toive:
plussa: heinäkuu 2010
Hiekka
Ikä:
Toive:
plussa: kesäkuu 2010
Tällä hetkellä meitä on 16, joista 2 plussanneet. Toivottavasti alkaa noita plussia tulemaan.. :)
Plussatuulia kaikille +++++
Näkee kätevästi ketä meitä täällä on :) Ensimmäisenä onnittelen Mansikkaa ihanista uutisista :) hienoa!!
Ei tuottanut meillä ensimmäinen yk tulosta vaan menkat alkoivat tänään, kp 28, nopeammin kuin oletin. Hyvä sinänsä, pääsee nopeammin yrittämään uudelleen :).
Kaikennäköisiä oireita oli noin viikko sitten ja kävin jo lääkärissä uusimassa pissatestin, tulehdus oli onneksi hävinnyt ja lääkäri arveli tuntemuksien ja särkyjen johtuvan oman hormonikierron käynnistymisestä ja pillereiden lopettamisesta. Taisipa olla hyvinkin oikeassa! Toivon siis että yk2 antaisi jo enemmän onnistumsen varaa :)
menkkoja ei näy ei kuulu ja toissa päivänä sain herkkään raskaustestiin haamu plussan mutta eilen clearblue digitaliin "ei raskaana".. :( enpä voisi kuitenkaan uskoakaan että raskaana olisin kun yrityskin ollut TODELLA laimeaa ja kierto vielä hukassa.. jäi kuitenkin vaivaamaan toi haamu.. selkeästi edelleenkin näkyy testissä heikko plussa viiva, mutta ota tästkin nyt sitten selvää!! kiukuttaa tämä odottelu ja arvailu, saisivat menkatkin sitten tulla että pääsisi uuteen yritykseen! taidan kuitenkin uusia testin muutaman päivän päästä jos vieläkään menkkoja ei kuulu.. onneksi saa tänne vähän turhatumista purettua niin jaksaa sitten taas muutaman päivän odotella! :) toivottavasti muilla yritys on tuottanut tulosta! :)
Niinhän siinä kävi että tänään on kp2. Menkat pamahti päälle sunnuntaiaamuna. Ja mikä ihmeellisintä ei minkäänlaisia kipuja tahi kramppeja. Harmillista mutta onpahan kierron pituus nyt eka kertaa tiedossa, ja sentäs kroppa tuntuis toimivan :) Tukka ja naama vaan rasvoittuu ja pari finniä kukkii kuin teinillä ikään. Tunteetkin tuntuu olevan niin pinnassa että, tuttu tunne sona. Itku kurkussa ties mistä asiasta, puuh...
Mutta tästä taas uutta tärppipäivää odottelemaan, tämä oli kuitenkin eka yk. ja onneksi on kesäloma ja hellettä piisannu :)