Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi vauvakuumielija ilmoittautuu

26.05.2010 |

Heippa kaikki kanssa kuumeilijat! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija, aktiivista yritystä tammikuusta asti (eli siis pillerit jätetty pois tuolloin), ei ainakaan vielä ole osoittanut tulosta... huoh..

Meillä ei ennestään lapsia, joten siis ensimmäisestä lapsesta on kyse! Ikää minulta löytyy 23 vuotta, ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut!

Mites muiden kuumeilu voi? :)

Kommentit (331)

Vierailija
301/331 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista!!

Eli testasin tosiaan kolmeen otteeseen ;) Plussaa näytti joka kerralla, joten pakko kai se nyt on uskoa! Ei tätä kyllä vielä varsinaisesti käsitä. Oltiin varauduttu yrittämään pitkäänkin... Ja olin ihan varma kierron edetessä, että menkat tulee. Mutta ne "menkkaoireet" olikin raskausoireita :) Hyvin luen kehoni vihjeitä...

Hauskaa oli tossa Uutena Vuotena esittää juovansa. Lipittelin ihan pokkana alkoholittomia sidukoita ;) Vaikutti siltä, että bluffi meni kavereihin täydestä...

Toivon sydämeni pohjasta, että teillä muillakin ilmestyy plussa testiin tässä lähiaikoina! Eikös se niin mene, että silloin tärppää, kun sitä vähiten odottaa ;)

Siirryn nyt tuonne odotus-puolelle ja toivon, että herne jaksaa jatkaa matkaansa syyskuuhun asti :)

Kiitän ja kuittaan.

Plussia puuuuuh ++++++ !

Vierailija
302/331 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä alkaa yrittäminen! Meinaan monta vuotta tässä on kuumeiltu ja nyt sitten vihdoin mies oli sitä mieltä, että lapsi saa tulla vaikka heti jos tullakseen.

Pillerit lopetin äskettäin ja yritys alkakoon!!

Ikää 27 ja olo on ikionnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/331 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa PikkuHöttiäinen!

Mulla nyt kiertopvä 23/35 menossa. Oviksen luulin pongaavani ja silloin yritettiin olla ahkeria :) Saa nähdä onko ollu mitään hyötyä :)Jos täti tulee niin saa ainaki tarkistaa tuota kierron pituutta uudelleen, ku veikkaisin ettei noin pitkäksi jää.

Mutta jos nyt menisin keittiöön väsäämään pullataikinaa :P

Plussatuulia kaikille!!

Vierailija
304/331 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kiertopäivistä oikein ole hajuakaan sillä pillereiden (cerazette) takia vuodot ovat olleet hyvin epäsäännöllistä ja saattoi olla pitkiäkin aikoja, ettei vuotoja ollut.

Noh, nyt sitten katsotaan odotellaan mitä tapahtuu.

Kuulumisiin ja plussiin! =)

Vierailija
305/331 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon PikkuHöttiäinen! :)

Pillereiden lopettaminen on kyllä jotenkin suorastaan juhlallista. Muistan kun itse söin viimeisen pillerin, taisin miehellekin ilmoittaa, että sinne meni ;) Olo oli onnellinen ja jännityksen kipristys tuntui vatsanpohjassa.

Täällä alkaa nyt sitten olla kierto paremmalla puolella ja jännittyneenä tulosta odotellaan... iiks!

Plussaa kiitos kaikille!

Vierailija
306/331 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp 20/28-30. Ja ollut ihan ihmeellinen tämä kierto... Menkat kestivät melkein kymmenen päivää, tosin useamman päivän tuli vain vähäistä ruskeaa vuotoa, mutta kuitenkin. Oikeastaan niistä asti alavatsaa on särkenyt jonkin verran. No nyt vähän alle viikon oikealla puolella yhteen tiettyyn kohtaan sattuu, jos tekee jotain tiettyjä liikkeitä ja välillä särkee muutenkin. Nyt sitten pari päivää on ollut jo alaselkäkin kipeänä, niinkuin normaalisti ennen menkkoja on. Nyt sitten tänään tuli vähän verta... Mikähän mua vaivaa!? Pelkään että on endometrioosi tms. Kun enhän nyt raskaanakaan voi olla kun menkatkin tuli... Pitää maannataina tilata lääkäriä, jos ei ala loppumaan tämä. Että semmosta tänne.

Vierailija
307/331 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sitten plussa. Mut tuli sit kaikkee muutakin..

Menin sit terveydenhoitajalle ja ottivat virtsatestin. Sitten kun pyydettiin takasin sisälle, niin sanoi, että raskaustesti oli positiivinen, mutta epäilee ettei kaikki ole hyvin. Luulin, että tulen hyppimään onnesta, kun saan positiivisen testiin, mutta ei. Enemmänkin peloitti ja oli hämmentynyt olo, että mitähän siellä nyt sitten tapahtuu, tuleeko se alkio selviämään...

Kaikki olivat jotenkin niin hirveän huolestuneita mun tilasta, vähän ihmetytti. Eihän mulla ole muuta kun vähän vatsakipuja ja vähäistä verenvuotoa. Sain sit lähetteen naistentautien ensiapuun, jossa sitten odottelinkin tovin. Verikokeista selvisi, että hcg-arvo oli matala, eli joko raskaus on ihan alussa tai sitten päättymässä. Ultrattiin ja siellä ei näkynyt alkiota, joka siis kertoo saman asian kuin tuo hcg-arvo. Mutta siellä sitten näkyi, että vatsaontelossa on nestettä.

Sanoivat että jos alkaa sattumaan enemmän tuohon vatsaan, niin samantien ensiapuun. Muuten sitten uudestaan keskiviikkona takaisin ja katsotaan, mitä muutoksia on tapahtunut.

Onko tuo näin vakavaa kun annettiin olettaa, jos nestettä on vatsaontelossa? Muilla ollut vastaavaa tilannetta?

Ei kyllä osaa yhtään iloita tuosta plussasta... :(

Vierailija
308/331 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mukana ollaan edelleen, laiskottaa vaan kirjottaa tänne. :) Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja paljon voimia fiannalle! Toivottavasti kaikki mennee hyvin ja selviät säikähyksellä! Tuuhhan päivittämään tilannetta sairaalareissun jälkeen!

Ja ittellä tosiaan yk7 ja kp 25/27-29. Ei oo mittää raskausoireita eikä kyllä menkkaoireitakkaa, mikä on kyllä tosi kumma. Yleensä mulla rinnat aristaa tosi paljon melkeen koko kierron ajan, mutta nyt ei oo aristusta tuntunu ollenkaan.. Ja kaiken kukkuraksi oon ilmeisesti sairas. Eilen päivällä nousi ihan yhtäkkiä kuume 38:aan, oli tosi huono olo eikä voinu syyä mittää. Sitte buranan ja yöunien jälkeen aamulla oli alilämpöä.. Nyt taas on vähä huono olo ja tuntuu, että saattais taas kuume nousta. Mikähän mulla on? :s

Toivottavasti tärppäis vihdoinkin eikä taas tarvis pettyä! Plussatuulia kaikille!! ++++++++

Vierailija
309/331 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tullut toivottua tulosta... Eli kesken meni. Hcg-arvo oli pienentynyt, niin se oli selkeä merkki. Onneksi sentäs neste oli vähentynyt normaaliin vatsaontelosta, jotain hyvää edes. Munasarjasta löytyi kysta ja se oli ilmeisesti vuotanut vatsaonteloon ja siitä johtui kivut oikealla puolella alavatsaa. Ei ole varmaa tietoa, alkoiko raskaus tässä vai viime kierrossa, mutta pitkät ja kivuliaat kuukautiset selittyisivät sillä, että viime kierrossa olisi alkanut. Nyt sitten vaan jatkamaan yritystä...

Huoh, kylläpä ottaa päähän. Mutta tietääpähän, että saadaan jotakin sänkypuuhillamme aikaiseksi! :)

Toivotaan muille parempaa tuuria ja paljon plussia! +++++++

(Missä kaikki muuten on?)

Vierailija
310/331 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä fianna, lähetän täällä virtuaalihaleja, jos ne edes vähän auttaisi.

Minä olen yrittäny tikuttaa ovista, mutta en ole onnistunut sitä vielä bongaamaan. Mielestäni testin olisi jo pitänyt näyttää ovis, kun kierto on jo puolessa välissä. Ollaan kuitenkin puuhasteltu, koska minusta muut merkit viittaa siihen että nyt on otollinen aika, testeistä viis...

Me saatiin eilen ilmoitus että meille on varattu helmikuussa aika lapsettomuustutkimuksiin. Kutsussa ei sanottu mitä siellä sitten tapahtuu, ainoastaan meitä pyydettiin molempia tulemaan paikalle.

Kertokaa muutkin toki kuulumisianne

Vierailija
311/331 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejssan..Tää kadonnut lammas palailee mestoille..

Ollut niin paljon kaikkea..Iloa, surua, harmia, pettymyksiä, Yms..Joulu meni ok ja vuodenvaihde meni nukkuen, että se siitä..Vuoden alku on ollutkin sit täynnä kaikenlaista touhua täynnä. Koulujutut päällimmäisenä mielessä ja suurimman osan ahdistuksesta aiheuttanutkin, nyt onneksi kaikki hommat selvinnyt ja maanantaina aloitankin sit työharjoittelupaikassa näytöt, jotka kestävät sitten maaliskuun ekaan päivään asti, 3.3.2011 on valmistumispäivä.

Nyt olen viettänyt kivan viikon sukulaisteni kanssa. Pari päivää vahtinut kummipoikaa..Ja voi että, on hän vaan niiin ihana!!!! Ikää 2v5kk ja hän mm. erottaa jo oikean ja vasemman..Valvoin häntä suihkussa (toppi+alusvaatteet päällä) niin hän huus mulle, et täti, ota tissit pois ja tuu suihkuun!! :’DD Mutta, harmia oli tänne kotkasta ajaessani..Oli sen verran inhottava keli viime sunnuntaina ja mulla lähti auto lapasesta, penkkaan paineltiin, mut ei onneksi sattunut mitään ei mulle, niinku ei autollekaan. Huomenna pitäis lähtä paahtamaan takaisin kotkan suuntaan. Meillä on kesällä häät, joissa olen toisena kaasona, puhuimme toisen kaason kanssa hääjärjestelyistä, ja sanoin että mua harmittaa kun morsiuspari ei ole mitään asioita vielä päättänyt, ei siis mitään! Aikaa on jäljellä muutama kk ja puhutaan kuitenkin n. 250 hengen häistä, eli työnsarkaakin jonkin verran on..He myös meinaavat, että teemme kaikki itse..Niin sitten tämä toinen kaaso oli puhunut morsiamelle, että olin haukkunut heidän häitään ja sitä kuinka saamattomia ihmiset ovat. Vituttaa..En todellakaan ole päästänyt suustani mitään noin älytöntä vaan tarkoitin lähinnä sitä että aikaa ei ole enää paljon ja kuitenkaan kukaan ei voi elämäänsä järjestää toisten hääjärjestelyiden mukaan. Ja tiedän, että itselläni tulee varmasti muuttumaan työtilanne nyt kuukauden sisällä ja se rajoittaa osallistumistani kyseisiin töihin. ja kuitenkin tahtoisin mukana olla kun kyseisen kunniatehtävän olen saanut..Lisäksi tuo toinen kaaso on mun serkku, joten luulin ja luotin, että voisin hänelle puhua asioista niin kuin ne on, mutta ilmeisesti en sitten voi.

Mitäs tähän kuumeiluun tulee, niin tää kierto on ollut jotenkin erilainen..En oikein osaa selittää, mut ei oo kaikki normaalisti. Outoa rusehtavaa vuotoa on ollut parina päivänä, todella vähäistä ja joka paikkaan sattuu ja kolottaa. Pissattaakin koko ajan. Kp 20/28-30. sillai mitää odotuksia ei täl kuulle oo, kun ei juurikaan olla ehditty hommiin..Ollaan viikon verran oltu erossa, mut kai se silloinkin voi onnata kun sitä vähiten oottaa.. Kai tää tästä, ärsyttää vaan tällainen..Ja tsemppiä & jaksuja Fiannalle..Ja Napille onnea lapsettomuustutkimuksiin pääsystä!

Mutta, kai mää lähen nyt käymää viel kaupassa ja sit tähän viel vähä pakkailee tavaroita ja alkaa katsoon jotain hyvää leffaa..

Plussapuhureita porukka! +++++ =)

Tiiuli

Vierailija
312/331 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon haleista ja tsempeistä! Tosiaan toivottavasti sieltä Napille selviäisi jotain, että miksei meinaa onnistua luomusti. Ja saisitte sen oman käärön jo syliin. :) Tiiulilla sitten ollut menoa ja meininkiä, kun ihan ojaan oot ajanu, onneksi ei käynyt pahemmin! Ja varmasti kummipoika aiheutti lisäkuumetta... :D

Omaa napaa: Oon aika hyvin päässyt yli tuosta keskenmenosta, kun oon pyrkiny ottamaan positiivisesti tuon asian. Että saadaan tosiaan edes raskauden alkuja aikaiseksi, joten sehän on hieno homma! :) Mä meinasin jo tulla hulluksi, kun rinnat ja selkä on niin kipeinä että liikkuminenkin sattuu, toivoin vaan että alkais nyt ne menkat niin pääsis näistä kivuista...! Ja tänään sitten alkoi ja kierron pituudeksi tuli 27, ilmeisesti vähän tuo keskenmeno häiritsi normaalia kiertoa. Nyt sitten uutta yritystä kehiin, ihan erilainen asenne mulla nyt tähän. En pelkää enää niin kovasti, ettei meillä onnistaisi ollenkaan, kun kerta kerran jo melkein onnisti. :) Kyllä tää tästä!

Plussia toivotellen! +++++

Vierailija
313/331 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa oikia asenne fiannalla! Vaikka on vaikia asia ja näin, niin silti jaksat ajatella positiivisesti! Voi että kadehdin tuommosta asennetta! :)

Jännityksellä ootellaan, että alakaako ne menkat vai ei.. Kp 29/27-29 menossa, eli tänään pitäs alkaa! Eilen tein testin, ku ei jaksettu ennään jännnätä, mutta se näytti miinusta.. Siltiki sitä toivoo, että jospa sittekki ois raskaana ja testi vaan ei tunnistanu sitä.. Vaikka tuskimpa niin käy. Tää on niin hermoja raastavaa :/ Tulee vaan niin surulliseksi, ku näkkee raskaana olevia naisia.. On tietenki tosi onnellinen niitten puolesta, mutta sitä vaan miettii, että miks muut onnistuu ja me ei.. Pelottaa niin paljo, että jos ei pystytäkkää saamaan vauvaa, ollaan kuitenki niin kauan jo yritetty. :/

Semmosta vuodatusta tällä kertaa. Käykäähän muutkin kertomassa kuulumisia! Plussatuulia kaikille! +++++++++

Vierailija
314/331 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se täti sieltä vaikka en millään olis halunnu! :/ Elikkä kp 1/27-29 ja yk jo 8.. Eiku tässä kierrossa vaan entistä kovempaa yritystä. Huoh :s

Mietin pitäskö alkaa kokeileen niitä ovistestejä, jos vaikka niistä ois jottai hyötyä. Mikä se oli se nettisivu, mistä niitä sai kätevästi tilattua?

Muille parempaa onnea ja plussia toivottelen! +++++

Vierailija
315/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiannalla kyllä ihana asenne ja onhan se ihana nähdä että saa jotain aikaiseksi :) tädin luokseen saaneille pahoittelut ja kaikille tsemppiä uusiin yrityksiin :)

Itsellä nyt kiertopäivä 39/35 aamulla testasin ja sain todella vaalean plussan. En oikein tiedä voisinko iloita vai mitä tekisin :) nännit olleet tosi kipeät, vatsaa nippaillut ja vähän menkkamaisia kipuja ollut.

voisinko olla raskaana ja viiva tummuisi seuraavilla testi kerroilla? vai onko vain joku aivan turha haamu? testinä oli david merkkinen puikkotesti tarkkuus 25.

plussatuulia kaikille

Vierailija
316/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikille kuumeilijoille! Täällä kanssa vauvakuumeesta "kärsitään", tilanne on tosin eri kuin kenelläkään täällä...

Eli pillerit jätettiin pois marraskuulla, siitä jatkettiin ehkäisyä kondomilla, koska minulla todettiin geenimutaatio. Miehen testituloksia nyt odotellaan, ennemmin ei uskalla edes yrittää raskautta... Mutaatio on sellainen, että voi aiheuttaa vakavasti vammauttavan sairauden lapselle...

Odottavan aika on pitkä, oli se sitten kp:n laskemista tai labravastauksen odottamista...Kovasti toivon, että mieheltä ei mitään löytyisi niin voitaisiin jättää ehkäisy kokonaan pois! :)

Vierailija
317/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo siis kolmas luomukierto siis nyt meneillään ja testitulokset pitäisi tulla parin viikon sisään... Kovasti odotellaan että jo ensi kierrosta voisi alkaa yrittää! :)

Positiivisena olen yrittänyt pysyä, toive vauvasta on niin kova...En tiedä kuinka kestän jos tuleekin huonoja uutisia miehen tuloksista... :( Lapsi siis ei voi sairastua jos toisella vanhemmista mutaatiota ei löydy, vain kantajuus voi siirtyä "sukupolvelta toiselle"...Toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :)

Vierailija
318/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi: onnea lapsettomuustutkimuksiin päsystä :)

Someone: Niitä sivuja on mun tietääkseni ainakin mammaksi.fi ja raskauskeiju. Raskauskeijusta tilasin nuo kolme raskaustestiä david merkkisiä puikkoja. tulivat nopeasti ja huomaamattomassa kirjekuoressa :)

Paige80: Hei ja tervetuloa joukkoon :) Toivottavasti tulevat testitulokset tulevat olemaan hyviä ja pääsette vauvahommiin ;)

Olinkin oikein yökuuhkijana täällä eilen kirjoittelemassa :D En vain saanut nukuttua kun kaikkea pyöri mielessä :) Eli siis eilen aamulla tein kyseisen testin jossa haalea plussa. Ja nyt en oikein tiedä mitä tekisin, ajattelin odotella huomiseen ja aamupissasta kokeilla toisen testin ja katsoa mitä se näyttää. Pieni innostus jo nostaisi päätään en ole antanut sen vielä roihahtaa, ettei sitten tule tosi paha mieli :/

++++ Mutta plussapuhureita kaikille ++++++++

Vierailija
319/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Jos tästä jotain hyvää taas yrittää ettiä niin on ainakin tullut tarkkailtua kiertoja oikein urakalla ja luulisin että viimeksi bongasin ovulaationkin ilman testejä päivälleen! :) On vaan harmittavan epäsäännöllisiä vielä, johtuneeko pillereistä (29-39)...?

Pixie, toivottavasti plussa vahvistuu! :)

Vierailija
320/331 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pauge80 mukaan mahtuu.

Pixie, pidän sulle peukkuja. Yleensähän haaleat plussat vahvistuu parissa päivässä. Muista sitten HETI raportoida meille, muille ehtii kertoa sitten myöhemmin :D

Minä tilasin mammaksilta testeja. Olin ihan tyytyväinen ja testit tuli postilaatikkoon tavallisessa kirjekuoressa. Ja kuten olen aikasemminkin sanonut niin hinta on huokeampi kuin apteekissa.

Mutta nyt siihen varsinaiseen ongelmaan. Mun tissit on NIIN turvoksissa. Ja mahaa nipistelee. Mulla tissit turpoaa yleensä pari päivää ennen menkkoja, mutta tämä alko meilkein heti oviksen jälkeen. Menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä ja tulen varmaan hulluks jos siihen asti pitää miettiä että jokos oiskin tärpänny. ARH-RR-H.

Huh, kylläpä helpotti, oli jo lähellä että olisin lähteny kaupungille julistamaan tätä tissiasiaa. Mainehan siinä ois taas kasvanu...

Tsemppiä kaikille ja niitä + + + + + +