Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsien kestovärjäämisestä kysymyksiä.

Vierailija
26.05.2010 |

Olen aina tyytynyt ripsiväriin, mutta nyt harkitsen kestovärjäystä. Kauanko kestoväri pysyy ripsissä? Taipuvatko kestovärjätyt ripset yhtälailla kuin ripsivärin kanssa? Minulla on aika itsepäiset ripset kun vertaan kavereihin ripsiin. Kaverini kertovat, että aamulla taivutetut ripset pysyvät kauniina koko päivän. Minulla pysyy muutamia tunteja. Jos kestovärjään ripset, joudunko kuitenkin käyttämään ripsaria, saadakseni ripset taivutettua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri pysyy noin kuukauden, riippuu kuitenki ripsista.

ripset taipuvat ihan samalla tavalla kuin ennen värjäystäkin ja kyllä joudut laittamaat ripsiväri jos haluat esimm pidemmän tai tuuheammat ripset. kestoväri vain tummentaa ripsien väriä ja jos kuulut niihin onnellisiin joilla on luonnostaan pitkät ripset, näyttää värin jälkeen ripsesi kuin niissä olisi ripsiväriä.

ter. kosmetologi

Vierailija
2/2 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri pysyy noin kuukauden, riippuu kuitenki ripsista. ripset taipuvat ihan samalla tavalla kuin ennen värjäystäkin ja kyllä joudut laittamaat ripsiväri jos haluat esimm pidemmän tai tuuheammat ripset. kestoväri vain tummentaa ripsien väriä ja jos kuulut niihin onnellisiin joilla on luonnostaan pitkät ripset, näyttää värin jälkeen ripsesi kuin niissä olisi ripsiväriä. ter. kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla