Teinitytöt eivät ymmärtäneet olevansa itse vaarassa kuvattuaan hurjaa ampumista Ylöjärvellä. Linkki
Kommentit (16)
Toivottavasti tyttö on saanut apua. Tuollainen tilanne traumatisoi aivan varmana.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja voimaantunut v-sanaa hokemalla? Onko missään muussa maassa näin juntti meininki, että valtamediassa ihan yleisesti oikein herkutellaan kiroilulla.
No mitä vittua tuohon muuta voi sanoa?
Varmaan shokissa, ettei edes pelännyt?
Vierailija kirjoitti:
Tytöt?
Nämä teinitytöiksi kutsutut oli täysi-ikäisiä naisoletettuja.
Olihan toinen sälekaihtimien takana piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt?
Teinejä ne on. Teen
Näin ulkomailla asuvana olen huomannut, että Suomessa tosiaan käytetään v-sanaa vähän niinkuin välimerkin asemasta ja sitä hoetaan yhtenään.
Samoin suomalaisissa elokuvissa kiroillaan yhtenään, en viitsi enää edes aloittaa katselua, kun ensimmäisen 5 min aikana on saanut jo kuulla kiroilua ylenmäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja voimaantunut v-sanaa hokemalla? Onko missään muussa maassa näin juntti meininki, että valtamediassa ihan yleisesti oikein herkutellaan kiroilulla.
No mitä vittua tuohon muuta voi sanoa?
Ei viddu mitään muuta. Viddu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt?
Teinejähän he ovat teknisesti, eighTEEN ja nineTEEN, mutta kyllä mä pidän omaa 19 täyttävää nuortani jo nuorena aikuisena ennemmin kuin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt?
Jos aikuinen ihminen hokee v-sanaa koko ajan, niin ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
Ei pysty ottamaan vakavasti. Huoh. Teinit muka🤯